*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

Mites Sinin ja Lily_ onko ilmennyt mitään uutta?

Lily_ mullakin tuli muuten uudestaan sitä vaaleanpunaista valkovuotoa eilen, että ehkä se samanlainen vuoto seksin jälkeen dpo10 ei merkannutkaan muuta kuin menkkoja... Toisaalta tänä aamuna oli vielä lämmöt koholla... Eli toivo elää! Nyt on siis dpo13. Eli pari päivää vielä testaus kieltoa! :)

Aurinkoista päivää kaikille! :)
 
Platinalle onnittelut!! Ja Nipelle pahoittelut!
Tänne ei kuulu kummempia.. Odottavalla kannalla. Se ois sitten tässä kierrossa plussattava, jos ennen kesää meinaa ehtiä! Juuri alavatsassa lupaavasti pari kertaa "muljahteli". Toiveikkaana kuulostelee noita tuntemuksia, mutta viime kierrossa oli tuntemuksia vaikka muille jakaa ja kyseessä olikin vain kehon palautuminen pillerien jälkeiseen normitilaan, joten koetan ottaa nyt ihan rauhallisin mielin (siis koetan..). Toisinaan vähän vaikeaa. :D
 
Onnea plussasta Platinalle !!ja pahoittelut km:ta Nipelle. :(

Täältä taustalta huhuilen kun kuitenkin lueskelen ja jännään teidän juttuja :) Sen verran päpivitystä että nyt se viimeinen liuska siis syötiin enkä uusia ehtinyt ostamaan. Tässä vaiheessa pysyttelen kuitenkin vielä taka-alalla kun täysi yritys ei todellakaan ole nyt päällä. Paljon tässä vielä on kesken kaikenlaisia asioita. Avaudun niistä sitten myöhemmin. :/
Eli ennen kesää meille ei ainakaan plussaa ehdi tulemaan mutta katsotaan josko myöhemmin. Aikaisintaan loppukesästä jos sitte koskaan.

NinnaN
 
Ei se täti sitten vieläkään ole näyttäynyt kunnolla, tänään tullut muutamia kertoja paperiin pyyhittäessä hieman tuhrua. Vaaleanpunainen oli muuttunut jo lähes rusehtavaksi tuhruksi... Eiköhän tuo täti kuitenkin tule.
Se flunssainen olo menikin sitten ohi, eilen illalla lämmöt oli kuitenkin hieman koholla, 36,6... kun normi mulla on siinä 35.8-36.0..... Ja aamulla mittasin niin 36.4... Mutta testata en silti aijo... vielä ainakaan. :) Toissa iltana olin tuntevinani jotain avain uutta, repäisen kivun alavatsan kohdalla kun makasin sohvalla ja nostin jalkaa..
Mutta silti niin varma fiilis siitä että joudutaan taas jälleen uuteen yritykseen, mutta seuraava kierto ei kyllä tuota tuloksia sillä miekkonen lähtee kolmeksi viikoksi pois Suomesta ens viikolla..

Onko teillä muuten kokemuksia tai tietoa tuosta Donna ovulaatiotestistä joka otetaan syljestä? Ei jaksa dippailla niitä hemmetin ovistikkuja.. :p Ja jos tässä kauankin joudutaan yrittämään niin oishan se varmaan ihan kätevä hankinta... Sais ajotettua pupuilut oikeeseen aikaan. :)
 
Pikaisesti ON: luulen suuresti, että tästä päivästä tulee kp1, mutta vielä ei ainakaan ole täti tullut kunnolla! Mulla on eilisestä päivästä asti ollut sitä vaaleanpunaista valkovuotoa tasaisin väliajoin. Eli oletin jo eilen, että ne menkat alkaa... Tänä aamuna kun nousin ylös, niin tuli sellaista ihan ruskeaa tuhrua, mutta vielä ei ole menkkakipuja, niinkuin normaalisti tässä kohtaa. Niin ja lämmöt on vielä hieman koholla tai en ole ihan varma... Eikös lämmöt pidä mitata aina samaan aikaan aamulla? Eilen mittasin 7.00 (36.7c) ja tänään heräsin ekan kerran 06.30 (36.5c). Ajattelin tässä kohtaa, että lämmön lasku on merkki siitä että täti tulee. Menin vielä takaisin nukkumaan ja nousin 07.30 ja lämmöt olikin sitten jo 36.8c eli en nyt tiedä mikä olisi oikea johtopäätös tässä tilanteessa... Olen hyvin skeptinen, mutta toivon niin kovasti, että ne menkat ei alkaisi! :/

Lily_: Mulla ei ole kokemusta ovis testeistä... Jos tämä yrittäminen jatkuu vielä pitkään, niin luulen että hankin itsekin joitain testejä! Sun oireet kuulostaa tosi samanlaisilta kun mun! Tuleekohan täti yhtäaikaa kylään vai? Toivottavasti ei! :)
 
-OLIVIA-lle tätipahoittelut!! Uuteen yritykseen vaan, joohan. =)

ON: Edelleen on raskautunu olo vaikken oo vielä edes testannu. :D Tänään jäi tuo syöminen päivällä vähän väliin niin eiköhän tullu taas huono olo ja vatsakramppeja. Kovin toiveikas on kyllä olo! Kävin ostamassa muutaman testin valmiiks, mut päätin etten vielä testaa. Yritän ainakin odottaa viikonlopun yli ennenku teen testin. :)

LiLy_ Toivon mukaan täti pysyisi poissa!
 
Platina ONNEAONNNEEEEAAAAAAAAAAAA!!!! Mahtavaa!! :heart:

Nippe Pahoittelut km:stä!!! :hug: :'(

Jahas....täällä pakkasi täti roippeensa! Vehnänalkioöljy otettu avustavaksi aseeksi tähän kiertoon, tosin ehdin alottaa sen vasta kp6, mut toivotaan et silti ehtis auttaa! :) Taas läjä ovistestejä plus se DIGI tilattu! Ja ei muuta ku dippaileen ens viikolla sit! :D Miepä tuossa maanantaina tai tiistaina rykäsen meille Plussataan yhdessä ennen syksyä -pinkan listoille! :) Ja sit ei muuta ku peitot heilumaan kesän aikana ja plussia kehiin!! :heart: :D
 
Mulle voi päivittää kp 3, eli täällä ei ainakaan plussata ennen kesää.
Eikä kyllä seuraavassakaan kierrossa kun mies on matkoilla yli 3 vko... :|

Ansku: joo tee ihmeessä uusi pino sitten, mielelläni jatkan yrittämistä teidän kanssa vielä.. :LOL:

Ja tätipahoittelut sinne muillekkin...:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa vaan!

Oliskos Ansku hirvee homma sulla jos pitäisit noi munkin kiertopäivät ylhäällä. Vaikka minulla ei nyt aktiivinen yritys ole päällänsä. Mutta kun ne pillerit on nyt heitetty kerran nurkkaan niin pysyis itsekkin vähän kärryillä :D Jos vaan passaa niin mulla olis nyt kp 9
Niin ja mielellään tulisin seuraksi tuonne uuteen pinoonkin. :)

Ninna N
 
Katie, Olivia, Vattunen ja LiLy Tätipahoittelut!!! :hug:

Ninnan Miehä pistän siut takas tuonne listoille! :D Jos kerrot vielä nuo muutkin tiedot ni pistetään ylös nekin! =) Edellyttäen tietty jos tahot kertoa, pakko ei ole! :D

Täällä pisti täti pillit pussiin! Ja greippimehun otin vielä tuon öljyn lisäksi mukaan tähän kiertoon! Katotaa ny auttaako kumpikaan mitään suuntaan tai toiseen! :D Mie varmaa jo maanantaina rustailen sen uuden pinon meille sitten! :D
 
*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*


SUNNUNTAI 29.5.2011


KUUMEILIJAT

nimim........YK/YV..............KP..............ikä..........toive


_TiNy_................yk 2................... kp56/25-28.................24............................. 2.
ShootingStar*........yk1..................kp53/??........................31....................... 4.
Carda...................yk 4...................kp36/28-30.................27........................ 3.




Sinin.....................yk 2..................kp29/34......................28……....................... 2.
-Karpalo-..............yk 7/tjot............kp25/28-31.................28........................... 1.
Loretta..................yk2...................kp25/~29...................31............................ 2.



Tirtsa....................yk9..................kp17/32-34.................26............................ 2.
Ansku83..............yk6....................kp10/30-32.................27............................ 1.
Ninnan.................yk1....................kp10/30......................33............................ 5.




Nippe78...............yk 6............kp8/24.....................32........................ 2.
Vattunen..............yk 6...................kp7/35-38…..............21............................ 2.
Katie85.................tjot....................kp6/??......................25............................ 1.
-OLIVIA-................yk 5..................kp4/28-30.................26........................... 1.
LiLy_ ....................yk 4..................kp4/??.......................19….......................... 1.



LuvLucy................tjot....................kp?/??.........................23........................... 1.
Mlii.......................yk0(pillerit jätetty pois 20.2.11)...............27..................... 1.
Pänä.....................yk 21................kp?/26-34.................28…........................ 1.
Miinä.....................yk 1.................kp?/??........................??.......................... 2.







PIINAILIJAT


-Karpalo-...................Dpo9




TAUSTALLA

Lara--, Lilli88, Nasu81, satuh83, Matte07, tsintsin, Moonbride, Mandala




HAAMUILIJAT - RKTT



PLUSSANNEET :heart:


MAALISKUU 2011:
Katjuliini.............yk1.........kp 31/28..........28............ 2. ....28.3.

HUHTIKUU 2011:
MarsuJaSiskit....yk 9.......kp 33/28-31.......29........... 3.......4.4.
AnPellina..............yk 1........kp 24/??.............25............ 1......19.4.
Sokruli..................yk 4......kp33/25-30.........24….......... 1.....22.4.

TOUKOKUU 2011:
platina..................yk 2......kp31/28-31......................... 2.....23.5.










Lyhenteet:
* yk/yv = yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
* kp = kiertopäivä
* dpo = päivät ovulaation jälkeen
* tjot = tulee jos on tullakseen
* RKTT = raskaana kunnes toisin
todistetaan



 
Viimeksi muokattu:
Tätipahoittelut niitä kohdanneille. Eikös jatketa syksyä kohti :)

ON: mulla alkaa fiilis hiukan kohentua. Ostin netistä ison pinon uusia ovistestejä, mietin kanssa niitä sylkitestejä, mutta en vielä rohjennut. KM:sta on huomen viikko, vuoto loppu eilen ja alavatsaa nippailee siihen malliin et ovista enteilee. Mä oon joka kerta tuntenu sen ihan kunnolla. Mulla on tosi kovat kivut ennen irtoomista ja sitten kun on irronnu niin kipu loppuu ku seinään. silti vielä testailen siinä sivussa, kun nyt on todistettu, että ainakin tarttuu ja on liikkuvia siittiöitä :D JEE.

Ansku83: mä en oikein tiedä noista kiertopäivistä, kun en tiedä, menikö mulla laskut nyt uusiks, mut mulle voi merkitä yk 6, kp7/24, katotaan tuleeko täsät kierrosta mitään.
 
Kiitti Ansku :) Paitsi että korjaatko tuonne kp9 ei 6 ;) olin katsovinani että siellä oli kutonen.. ja kierrosta en ole siis ihan sata varma kun nyt siis eka kierto ilman pilsuja. mutta jos siihen laittais vaikka 30. Pitäiskö se sitten laittaa toi yk tonne vaikka ei ihan yritystä oo :D
Eli yk 1, kp9 /30 ikä 33v ja 5. lapsukainen vai onko se enemmän mun kohdalla tjot meininkiä?? :D laita jotain sinä. Minä oon vähän vielä keltanokka näissä keskustelupalstoilla :D

NinnaN
 
Ninnan Njoo....9 sinne oli kyl tarkotus laittaa, mut on näköjää sormi halunnu osua tuoho kutoseen ku on alapuolella! :D Korjaamma siis! :D Eiköhän sitä jo voi sen yk1 laittaa! :D

Nippe Ei muuta ku härän raivolla uuteen yritykseen! Ja lähetän jo valmiiks rekkalastillisen vauvaliimaa sinne! :heart: Tai pistetää kaupan päälle vielä oikeen tuplakuormat ni kestää varmasti! :D
 
Nyt lähdetään kaikki yhdessä kohti syksyä ja suurta plussa-aaltoa, eiks niin? :)


ON: huomenna Clomi-ultra et onko niitä follikkeleita tullut edes yhtä. Toivon, että kävisi yhtä hyvin kuin viimeksi eli silloin 2 tuli ja raskauduin. Nyt mennään vaan loppuun asti :)
 
Miinä
..... tää nyt sitten yk 2 tai 3...dpo1 ( jessus mitkä kivut oli :( ) ja toivossa on hyvä elää. Jotenkin tuntuu tää odotuksen odottaminen lopahtaneen,.. osin kyllä siksikin että koittaa itteesä jarrutella.. niin moni asia vaikuttaa moneen asiaan ja koskaan tiedä kuinka kauan sitä tässä tilanteessa ollaan. Nyt koitan vaan rauhallisin mielin antaa ajan kulua...
Koht alkaa Vauvan tarina tv:st joten sitä katselemaan ja haaveilemaan. Eilen kollotin aivan hrveesti kun Sydänääniä ohjelmas vauva synty.. sit se ei huutanutkaan ihan heti..kaikkea tää saa aikaan :) Tsemppiä kaikille!!
 
Kiitti Ansku uudesta pinosta! Sinne siirryn minäkin, ellei tässä kierrossa tärppää.. Nyt on vähän ristiriitaiset fiilikset. Kävin juuri ostamassa raskaustestin. Olin ajatellut odotella vielä pari päivää, mutta huomenna illalla mennään ystävien luo grillailemaan ja juhlistamaan kesää, joten pitänee huomenaamuna testailla.. Glumps. Viime kierrossa en meinannut pysyä housuissani tuon testaamisen kanssa ja nyt taas ei oikein edes huvittaisi testata. Olin vakaasti päättänyt, etten testaile turhan aikaisin. Ja selvennyksenä: toivoisin kyllä kovasti olevani raskaana, mut jos huomenaamulla testaan negan, niin petyn ja jos taas sattuisinkin plussaamaan, niin sitten pitää koettaa miettiä joku juoni, jonka varjolla kieltäytyä alkoholista. Vielä en kuitenkaan haluaisi kertoa koko "projektista" kenellekään, etenkin, kun on yksi keskenmeno takana.. Ehkä helpointa olisi jättää koko kekkerit väliin. Hmm...?
 

Yhteistyössä