*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

Heippa hei... hiljaiseloa olen pinkasta pitänyt, toki kuitenkin lueskelen juttujanne. Tää välivaihe on aina vähän tällainen että itsekin oottelee kierron loppua, joten ei ole oikein juttua... odotusta vaan. Tässä kierrossa en ole oikein varma omasta oviksestani, pupuitu on paljon :) mulla on useamman päivän ajan nipistellyt alamasua ajoittain, se on vaan hetken ja menee sitten ohi. Ensin ajattelin, että se olis ovis, mutta voiko se nyt sitten niin kauan nipistellä. En tiiä, usko kuitenkin on siihen aika vahva, että täti se sieltä tulee. Kierto päivät vasta 22 joten ootellaa saa vielä reilu viikon ja sittenhän sen näkee. Kesä on kyllä yllättävän lähellä ja siksi toivonkin meille kaikille valtavasti plussa onnea!!! Nyt sitä tarvitaan.

Ihania unia ja mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
 
Kiitti Ansku83!! Neganhan minä sitten testasin. Nyt odottelen kuukautisia ihan tyynenä. Alkavat varmaankin lähiaikoina. Tänä aamuna tosin oli aika huono olo, joten pieni toive heräsi taas.. mutta eiköhän tää ollut tän kierron osalta tässä. Pian uuteen nousuun! :D Ja ikää mulla on 31 vuotta.

Ja olipa kurja lukea Moonbriden kuulumiset. En voi edes kuvitella, kuinka kamalaa on pettyä vuosi vuoden perään. Ja kun nyt oli jo toiveitakin.. Jaksamista!! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä jännätään että mitäs hittoa kun menkat kolmatta päivää myöhässä. Ennen vappurientoja kp28 kun menkat piti alkaa tein negatestin, joten nyt koetan varmasti odotella hyvän aikaa ennenkuin testaan uudestaan. Tiedottomuus on pahinta kun oireita ei ole juuri nimeksikään kun vertaa esim juuri tuota kp28 päivää milloin oli mitä lie elohiirtä mahassa ja ihme tuntemuksia. Nännit vähän herkät ja jotain pientä mahafiilistä välillä, joten ei tässä testailemaan vielä viitti suuna päänä hyökkiä.

Kaikille kauhiasti plussatuulosia, vielä sitä ennen kesää on mahdollisuus :)
 
Kai nämä nyt sitten on kuukautiset, aika vähäistä vuotoa, mut mulla sit kai tänään kp2/?. Ei mulla vissiin ollu ovista viime kierrossa, ainakin sellanen tunne itsellä on. Mietin pitäiskö yrittää tikuttaa ovista sit tässä seuraavassa kierrossa. Mitä ovistikkuja suosittelisitte?
 
Moikka taas ihanaiset, mut vois ehkä jopa laittaa haamuilijoihin. Tänään mun aamun liuskassa kurkkii pienen pieni haamulainen, yritän saada laitettua siitä kuvaa. Tuskin näkyy kamerassa mutta yritetään.. :LOL:
Mut ei vielä saa onnitella eikä mitään muutakaan, noihin on kuulema ennenkin tullut tuommoisia vääriä haamuja, ei vielä iloita... :) eli tänään ois dpo12, eli liian aikasinhan mä testaankin... :p¨
Joten tosi vaikea uskoa että ois tärppi käynyt koska ei ole suoraan sanottuna MITÄÄN oireita ollut, ei menkka oireita, ei "raskaus"oireita.. ei vatsan nipistely, ei jomotuksia, ei väsymystä, ei nälkää, ei mitään... Mulla on ainoastaan tosi hyvä olo ollut tässä jo monta päivää. :)
 
Kiitos teille halauksista ja tsempityksistä!


Mietin, että olisiko nuo raskaustestit voineet näyttää oviksen? Nyt kun on tullut oudon paljon valkovuotoa ja masukipuja on ollut. Mietin, että testatako parin viikon päästä ja jos on nega niin aloittaa Terolutit vai hakeako ne heti nyt. Mutta entäs jos sitten onkin raskaana... Hankalaa! Toisaalta tekisi mieli tehdä digitesti nyt heti ja aloittaa sitten ne terot, mutta entä jos nyt yhtäkkiä ovuloinkin. Tiedäpä nyt mitä tehdä. Ehdotuksia? :)
 
Moonbride mä oon kuullut kyllä että raskaustesti voi havaita oviksen, mutta just varmaan semmosena haamuna? Kun eks se lh ja hcg hormoonit kulje aika käsi kädessä että kun ovistestihan myös reagoi raskausteen niin miksei voisi olla toisinpäin?
 
LiLy_
Viivan vahvistumisia toivotan! :heart: Niin mäkin olen kuullut. Taidan silti tehdä vielä varmistustestin ja haen Terolutit, jos olenkin raskaana niin ei kai niitä menkkoja sitten tule teroista huolimatta? Pääseepähän uuteen kiertoon jos testit näyttää negaa.
 
Miinä
Jeii,.. mä oon niin mukana :)) Olen jo punnertanut -04 pojan maailmaan ja nyt sit olis 'möykky-projekti' alkanut :D Kierukka poistettiin 27.4 joten yk1 menossa :) J en tie mikä on mutta niin on sekasin tää mama.. oireita jos jonkinmoisia., puuuhläääh.. relaaaaax. Tosiaankin pitäs relata ja nauttia tekemisestä ;D mutta niin toivon että olisi jo..
 
Moonbride: Tiedän tarkalleen, mitä tarkoitat. Se on niin turhauttavaa tehdä negatesti toisensa perään ja meillä ei ole yrityksiä kuin viime marraskuusta eli vain puoli vuotta. Onneksi on tämä palsta, missä saa vuodattaa tuntojaan ja päästää turhautumistaan ulos. :h
 
Viimeksi muokattu:
*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*


KESKIVIIKKO 4.5.2011


KUUMEILIJAT

nimim........YK/YV..............KP..............ikä..........toive


Katie85.................tjot....................kp59/??......................25............................ 1.
Moonbride..........yv 2.................... kp58/?? ....................20….…................... 1.
LiLy_ ....................yk 2..................kp53/??.......................19….......................... 1.
Mandala...............yk3...................kp33/27-28...................31........................... 1.
_TiNy_................yk 2................... kp31/25-28.................24............................. 2.
Vattunen..............yk 5...................kp31/35-38…..............21............................ 2.
Loretta..................yk1...................kp31/~29...................31............................ 2.
-Karpalo-..............yk 6/tjot............kp30/28-31.................28........................... 1.



inskun..................yk 3...................kp29/28.......................21............................. 2.
ShootingStar*........yk1..................kp28/??........................31....................... 4.
Tirtsa....................yk 8..................kp25/32-34.................26............................ 2.



Ansku83..............yk 5....................kp16/30-32.................27............................ 1.
Nippe78...............yk 4....................kp13/24......................32........................ 2.
platina..................yk 2...................kp12/28-31...................................................... 2.
Carda...................yk 4...................kp11/28-30.................27........................ 3.




Sinin.....................yk 2..................kp4/34......................28……....................... 2.
-OLIVIA-................yk 4..................kp4/28-30.................26........................... 1.
LuvLucy................tjot....................kp?/??.........................23........................... 1.
Mlii.......................yk0(pillerit jätetty pois 20.2.11)...............27..................... 1.
Ninnan....................yritys alkaa myöhemmin keväällä..........30.................... 5.
Pänä.....................yk 21................kp?/26-34.................28…........................ 1.
Miinä.....................yk 1.................kp?/??........................??.......................... 2.







PIINAILIJAT


Pänä.........................Dpo20
LiLy_.........................Dpo13
-Karpalo-....................Dpo13
Ansku83....................Dpo3




TAUSTALLA

Lara--, Lilli88, Nasu81, satuh83, Matte07, tsintsin




HAAMUILIJAT - RKTT


LiLy_ :heart:

PLUSSANNEET :heart:


MAALISKUU 2011:
Padmerine.........yk6kk.....kp40/33....................................27.3.
Katjuliini.............yk1.........kp 31/28..........28............ 2. ....28.3.

HUHTIKUU 2011:
MarsuJaSiskit....yk 9.......kp 33/28-31.......29........... 3.......4.4.
AnPellina..............yk 1........kp 24/??.............25............ 1......19.4.
Sokruli..................yk 4......kp33/25-30.........24….......... 1.....22.4.










Lyhenteet:
* yk/yv = yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
* kp = kiertopäivä
* dpo = päivät ovulaation jälkeen
* tjot = tulee jos on tullakseen
* RKTT = raskaana kunnes toisin
todistetaan



 
LiLy, toivottavasti viivaa vahvistuu! :) Meillä onkin näköjään samat dpo:t sun kanssa tässä kierrossa, tosin itse en ole vielä testannut. Oikeastaan juuri totaalisen oireettomuuden takia. Loppuviikosta voisikin testailla, jos tätsky ei kurvaa paikalle. En viitsi kuitenkaan törsätä testejä, vaikka kaksi olisikin kaapissa, koska ne negat on aina yhtä ärsyttäviä ja masentavia.

Toisaalta oireettomuus on ihan hyvä juttu, sillä se antaa toivoa sille, että parissa ed. kierrossa oli tosissaan jotain kiinnittymisyritystä tms. Kun oli sitä pikku vuotoa viikko oviksesta ja muita selkeitä oireita.

Tämä oli nyt tällainen pikainen väliviesti. Moi uusille ja plussapuhureita kaikille. :heart:
 
Hei kaikki!

Mandala, mikä sulla on tilanne nyt? Itsekin tein siis negatestin vappuaattona, mutta menkat eivät ole alkaneet vieläkään. Negan jälkeen olin ihan tyyni ja odottelin rauhallisesti vuotoa, mutta kun ei se alakaan..? Pieni toivo herää taas, mutta koetan itseäni toppuutella. Mullahan on ihan sama tilanne ShootingStarin kanssa, eli vasta ensimmäinen kierto pillereiden jälkeen, eli kierto varmaankin vain venyy.. Huokaus. Toisaalta, edellisellä kerralla ei venynyt eka kierto pillereiden jälkeen ollenkaan ja sitten kun tärppäsi, niin tein plussan vasta reilusti "normipäivät" ohitettuani. Jaahas. Testako uudestaan? Ja Lily, jokos sulla on viiva vahvistunut? Toivottavasti! :)
 
Loretta tänään testasin lounaalla first signalilla negan :( mutta oireet (nännit, maha, ilmavaivat, väsymys) ei ole hävinneet mihinkään vaan pään täyttää nyt ihmestys ja vähän harmistuskin koska olen antanut 'ajatuksen lentää' oikein kunnolla kun menkat niin myöhässä ja kroppa elää omiaan. Kokeilen huomenna aamulla uudestaan, sen jälkeen sitten vasta myöhemmin.
Kylläpä tämä koettelee oikein kärsivällisyyttä ja mielentilaa muutenkin kun ne pirun menkat puuttuuuuu! :O
Tsemppiä meille :D ja kaikille muillekin luonnollisesti! :heart:
 
Heippa!
mulle voi merkata kp5 ku menkat alko lauantaina. jotenki arvasinki näin käyvän et ei tarvinu kyl ees pettyä :) mieki ollu enemmän taustalla nyt, lukenu kyllä päivittäin täälä juttuja. kauheana hommaa ku lopputyöt koulussa ja muuta ressattavaa. ja kiire on kova jos ennen kesää meinaa paksuksi pamahtaa, et ehkä se mieki siirryn sitte sinne syksy-ryhmään jos semmonen pystyyn laitetaan :)
Plussatuulia kaikille!!
 
Moi!
Tulin vaan kurkkii mitä teille kuuluu... :) Kohta alkaa kesä olemaan ovella, joten plussia kehiin tytöt +++++:whistle: :heart:

Tänne kuuluu vaan pahaa oloa, mutta en valita. On tää niin ihanaa. Ensi viikon torstaina on eka neuvola, en jaksa millään odotella sinne asti :)

-Sokruli ja minikirppu 6+3-
 
*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*


TORSTAI 12.5.2011


KUUMEILIJAT

nimim........YK/YV..............KP..............ikä..........toive


Katie85.................tjot....................kp67/??......................25............................ 1.
Moonbride..........yv 2.................... kp66/?? ....................20….…................... 1.
LiLy_ ....................yk 2..................kp61/??.......................19….......................... 1.
_TiNy_................yk 2................... kp39/25-28.................24............................. 2.
Vattunen..............yk 5...................kp39/35-38…..............21............................ 2.
ShootingStar*........yk1..................kp36/??........................31....................... 4.
Tirtsa....................yk8..................kp33/32-34.................26............................ 2.



Ansku83..............yk 5....................kp24/30-32.................27............................ 1.
Nippe78...............yk 4....................kp21/24......................32........................ 2.
platina..................yk 2...................kp20/28-31...................................................... 2.



Carda...................yk 4...................kp19/28-30.................27........................ 3.
Sinin.....................yk 2..................kp12/34......................28……....................... 2.
-OLIVIA-................yk 4..................kp12/28-30.................26........................... 1.




-Karpalo-..............yk 7/tjot............kp8/28-31.................28........................... 1.
Loretta..................yk2...................kp8/~29...................31............................ 2.
Mandala...............yk4...................kp4/27-37...................31........................... 1.



LuvLucy................tjot....................kp?/??.........................23........................... 1.
Mlii.......................yk0(pillerit jätetty pois 20.2.11)...............27..................... 1.
Ninnan....................yritys alkaa myöhemmin keväällä..........30.................... 5.
Pänä.....................yk 21................kp?/26-34.................28…........................ 1.
Miinä.....................yk 1.................kp?/??........................??.......................... 2.







PIINAILIJAT


Pänä.........................Dpo28
LiLy_.........................Dpo21
Ansku83....................Dpo11




TAUSTALLA

Lara--, Lilli88, Nasu81, satuh83, Matte07, tsintsin




HAAMUILIJAT - RKTT


LiLy_ :heart:

PLUSSANNEET :heart:


MAALISKUU 2011:
Padmerine.........yk6kk.....kp40/33....................................27.3.
Katjuliini.............yk1.........kp 31/28..........28............ 2. ....28.3.

HUHTIKUU 2011:
MarsuJaSiskit....yk 9.......kp 33/28-31.......29........... 3.......4.4.
AnPellina..............yk 1........kp 24/??.............25............ 1......19.4.
Sokruli..................yk 4......kp33/25-30.........24….......... 1.....22.4.










Lyhenteet:
* yk/yv = yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
* kp = kiertopäivä
* dpo = päivät ovulaation jälkeen
* tjot = tulee jos on tullakseen
* RKTT = raskaana kunnes toisin
todistetaan



 
Viimeksi muokattu:
Karpalo Inha täti!! :( :hug: Tsemppiä uuteen kiertoon!!! Viskaan sinne nyt kunnon plussatuulipommin!!!!!!!!! :heart: :D

Sokruli Oi, kiva kuulla siustaki! :heart: Tule sitten meillekkin kertomaan siitä ultrasta! :D Ja kiitos puhureista! LiLyhän on ihan jännän äärellä nyt! :heart:
 
Taidetaan olla kohtalotovereita Mandala. Testasin tänä aamuna taas negan. Ajattelin, että nyt sais sitten arvon täti saapua, ja kuin tilauksesta ennen töihin lähtöä tuli ihan pikkuisen verta, siis todella ihan pisara. Luulin kuukautisten alkaneen, mutta ei. Sen jälkeen ei mitään! Nyt tietty mietin toiveikkaana, että jos kierto oiskin venynyt ihan kunnolla, niin jospa oiski kiinnittymisvuotoa. Nojoo, myönnetään, olisi kai jo aika luopua toivosta! :ashamed: Mutta olo on tosiaan kummallinen, väsynyt ja vetämätön jne. Ilmavaivoja ollut jo tovin ja samoin nännit herkkinä. Ei kuitenkaan varsinaisa menkkaoireita tms. Huokaus.
 
Täällä ei ole saatu vielä testattua, tänä aamuna oli tarkoitus, mutta unohdin! :ashamed: Pitää huomenna koittaa muistaa. Sitten jos hakisi ne terot että päästäisiin uuteen kiertoon.


Seuraatteko noita television vauvaohjelmia? Minä seuraan, aikaa kun on kun olen vain kotona. :ashamed: Sitten itkettää kun syntyy vauvoja. Tänään taas itketti jo se, kun näin ikkunasta aamulla jonkun mamman vaunujen kanssa tuossa pihalla. Miksi en saa itse kulkea tuolla vaunujen kanssa? Surettaa. :'(


Huomenna onneksi alkaa jo viikonloppu!
 
Täällä toinen testi käytettynä, FS sekin ja aamupissasta, ja nega sekin kai oli. Testiajalla olin kallistellen sitä kasettia näkevinäni jonku haamujen haamun varjon mutta tämän kirjottaminenkin saa oikein tyhmän olon :D
Ollaan todellakin kohtalotovereita Lorettakoska täällä nännit arat edelleen vähän, alavatsa on turvonneen tuntuinen, illlakin eilen taas olo ihan vetämätön olo ja ilmavaivat jep. Vähemmän kipristelyjä ja vihlontoja selvästikin kuin eilen ja sitä edellisenä mutta uusin tuli aiemmin (ällövaroitus): luulin että nyt alkoi menkat niin olipas vain teelusikallinen valkkaria yyh :D Viluttelujakin on ollut iltasin ja päivälläkin.

Eikä ainakaan yhtään auta että olen tutkiskellut netin keskustelupalstoja :D ja lukenut eri naisten kertomia siitä miten on mennyt viikosta pariin viikkoon tai ihan pariin kuukauteenkin (ok tämä tooooosi harvinaista) että raskaus todistettu joko kotona tai verikokeella!! Luultavasti ostan jotain toisia testejä ja kokeilen uudestaan päivän parin päästä aamulla ja sitten vielä uudestaan pakkohan se on mikäli ei menkat ala.
Voi puuuuh sentäs :D

edit: hitto on kallista puuhaa tämä testien osto apteekista, 3 testiä taas 20eur! ostin predictorin, apteekin oman ja jonkun 'herkän testin' että katsotaan miten tämä tästä nyt etenee.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä