Hakutulokset

  1. M

    synnytys kokemuksia TYKSista??????

    Niin, eli olisi todella todella todella kiva kuulla kokemuksia TYKSista. Minkälainen meno jne siellä oikein on? Onko kokemusta perhehuoneesta tai normaalihuoneista. Hoitajista, lääkäreistä.. jne.. Mikä jäi häiritsemään? Tai mikä jäi iloisesti mieleen? Kiitos vastanneille etukäteen, mikäli joku...
  2. M

    yönläpi nukkumisesta vielä...

    Kuinka monen teidän lapset jotka nukkuvat jo maagisesti 1,5kk-3kk öitään on korvikkeella ja kuinka moni antaa rintaa? Ajattelin vaan että onko se korvike vastaus näihin pitkiin öihin......
  3. M

    imetys:porua pierua ja hampaiden kiristystä

    Heippa kaikille, Mites teillä menee imetyksen kanssa? Kertokaa... Ensimmäinen poikani oli maailman helpoin imetettävä, söi, röyhtäs ja sillä siisti. Nyt toisen kanssa...oj oj oj oj kun on vaikeeta!!!!!! Vatsa on ollut vieterillä puoltoista kuukautta (on nyt 2kk) kauheeta itkua koko päivän ja...
  4. M

    pitkään kotona olleet, vielä vauva?

    Kiinnostaa tietää, kuinka kauan olette olleet kotona ja milloin aiotte palata työelämään? Onko työpaikka odottamassa? Vai aiotteko opiskella kenties? Miltä tulevaisuus näytää? Itse olen ollut kotona reilut 5 vuotta ja nyt työttömänä, olen kohta 33v ja tulevaisuus työn suhteen ei näytä kyllä...
  5. M

    sokevan rottinkisänky

    Heips!! Olisko kellään tiedossa että kuka myisi sokevan korisängyn?? Mielummin se kanttisen mallinen eli vaavi-malli..olen joka paikan kahlannut mutta en löydä mistään käytettynä ja uusi on turhan kallis kun maksaa n. 300 ? =( Ilmoittelethan jos sinulla on joku tiedossa jolla sellainen olisi...
  6. M

    Äidit Satakunnasta pinoon...

    Missä ihmeessä on Satakuntalaiset äidit???? Laitetaanpa pinoon ja keksitään yhdessä jotain mukavaa!!! Itse olen kuuden lapsen äiti, ikää 29 vuotta ja aikuista juttuseuraa vailla! Reippaasti nyt äipät liikkeelle!!!! :wave:
  7. M

    Synnytyksen käynnistyminen kotikonstein???

    Eli siis tilanne on sellainen, että vauva on jo 3400g ja vielä olisi la:n pari viikkoa, kertokaahan taas kertaalleen niitä vinkkejä, joilla saa vauvan syntymään viimeistään la:na. SSS on tiedossa, onko joku niistä ihan oikeasti hyötynyt muuta kuin hyvän mielen, puhtaan kodin ja puhtaan olon...
  8. M

    Kolminumeroiset laihduttajat

    Löytyisikö yli 100kg lähtöpainoista porukkaa tsemppaamaan toisiamme. Itse aloitin (taas) laihiksen, pituus 165cm ja painoa kauhistuttavat 130kg. Tavoitteeksi ajattelin 80kg, mutta kilo kerrallaan tai vaikka 5kilon jaksoissa. Sitten voisi keksiä itselleen jotain kivoja etappipalkintoja... Käytän...
  9. M

    Kolminumeroiset laihduttajat

    Löytyisikö yli 100kg lähtöpainoista porukkaa tsemppaamaan toisiamme. Itse aloitin (taas) laihiksen, pituus 165cm ja painoa kauhistuttavat 130kg. Tavoitteeksi ajattelin 80kg, mutta kilo kerrallaan tai vaikka 5kilon jaksoissa. Sitten voisi keksiä itselleen jotain kivoja etappipalkintoja... Käytän...
  10. M

    Mistä hahmo bodyjä?!

    elikkäs mistä te ihmiset ostelette niitä aivan ihania hahmobydy pukuja?! kuten aika monella tuntuu olevan esim. nallepuhista se tiikeri puku! saakohan tilattua jostain netistä?! ollaan kierrelty kaiken maailman lastentarvike ja vaateliikkeitä mutta missään ei oo tullu viellä vastaan! eikä...
  11. M

    imetys ja laihdutus

    Moi! Kiinnostaa tietää kuinka paljon saitte kiloja imetysaikana vuoden sisällä pois?? Minulla ylimääräisiä kiloja raskaudesta jäi hurjat 15 kg, nyt vauva 5 kk ja olen saanut 5 kg pois, vielä reilut 10 kg jäljellä, huh huh aikas urakka! Onneksi jumpat alkoi...
  12. M

    Neocatea myynnissä....

    En tiedä mihin laittaisin tän ilmoituksen.... Olisi ylimääräisiä avaamattomia purkkeja neocate maitojauhetta. Purkin hinta 15e. Itse ollaan purkista jouduttu maksaan 60e. En viitsisi roskiinkaan heittää. Yhteyttä voi ottaa sähköpostitse: Merja.Uihero@luukku.com
  13. M

    Myynnissä neocatea....

    Olisi ylimääräisiä purkkeja neocatea. Tyttö rupesi sietään kauramaitoa, joten neocatet jäi käyttämättä. Sen verran kallista maitoa, etten ihan ilmaiseksi viitsi antaa. Mikäli jollain tarvetta, laita sähköpostia! Merja.Uihero@luukku.com
  14. M

    suolan käyttö

    Missä vaiheessa olette laittaneet lapsenne ruokaan suolaa?
  15. M

    Kontiolahti!!

    Löytyykö Kontiolahdelta juttu- ja leikkikenttäseuraa yli 30 v:lle äidille ja 2 v:lle tytölle. Meilaile ihmeessä! pmarjuska@yahoo.com
  16. M

    Mihin maitoaltistukseen?

    Onko täällä äitejä Tampereelta jotka käynyt yksityisellä maitoaltistuksessa? Meidän pitäisi viedä tyttöä(4.5kk) altistukseen.... Taysissa aika vasta elo-syyskuun vaihteessa, käski mennä yksityiselle jos vaan pääsee aikaisemmin. Onko kellään kokemuksia? Mihin kannattaisi yrittää päästä...
  17. M

    kuparikierukan oireet

    Minkälaisia oireita kuparikierukasta tulee? Mulle laitettiin kierukka 5vkoa synnytyksestä, tyttö nyt 4kk. On aamupahoinvointia ja söisin koko ajan. Imetän jonkun verran vielä. Onko normaaleita oireita vai johtuuko jostain muusta.
  18. M

    raapimisen esto hanskat

    Onko kellään tietoa mistä saisi tytölle semmoiset hanskat, ettei raapisi itseänsä verille? En viitsisi pitää tavallisia hanskoja kesä helteellä. Olen nähnyt, että semmoisia "verkko hanskoja" on saatavilla, mut missä?
  19. M

    haikeaa..

    HAIKEAA ja surullista esikoisen päiväkerho päättyi tänään ja ensi syksynä alkaa esikoulu! niin hetken lapset ovat pieniä. onneksi olen saanut olla kotona kotiäitinä ja nähdä esikoisen kasvavan koululaiseksi! :'( :)
  20. M

    Apua! Munkki asiaa....

    Pystyykö tekeen munkkeja maito-, kananmuna ja - vilja-allergiselle? En ainakaan löytänyt mistään ohjetta. Olis se kiva kun kaksi vuotias tyttöni sais kans vappuna munkkeja kun muutkin syö.

Yhteistyössä