raapimisen esto hanskat

Onko kellään tietoa mistä saisi tytölle semmoiset hanskat, ettei raapisi itseänsä verille?
En viitsisi pitää tavallisia hanskoja kesä helteellä.
Olen nähnyt, että semmoisia "verkko hanskoja" on saatavilla, mut missä?
 
Minä olen hyväksi todennut ihan pelkät sukat. Mulla on jopa kahdet sukat pojalla päällekkäin eikä kyllä ole hionnut mitenkään. Sukat ovat pitkävartiset ja hyvin napakat,ettei ainakaan ihan unessa jaksa nyppiä niitä irti. Vauvana pojalle neulottiin yöhaalariin kiinni sellaset sukat :)
 
minkäikäinen raapija?
Voisi tietysti ihan ommella muutaman "umpiyöpaidan" eli hihansuut kiinni tai jatke sinne vaikka vanhoista sukista kiinniommeltuna, ei lähtisi yöllä irti.
Aikanaan itse ihan vaan kieritin sideharsoa sormien ja ranteiden ympärille myös joskus
 
Raapija on uhma ikäinen kaksi vuotias.
Atarax on tuttua, mut ei meillä oikein tehoo.
kädet on pahimmat, niitä kovasti raavitaan. Taidan kokeilla sitä sideharso juttua. Kerros rasvaa ja sideharso päälle. Ainakin yöksi.
Hiekkalaatikko hiekka on pahaksi, mut enhän voi kieltää hiekkalaatikko ikäsitä olee sieltä poiskaan.
Kiitoksia vinkeistä!
 
Jäärä
Yöllä on kätevä laittaa ohuet puuvillasukat käsiin, peukalo kantapäänkohdalle. Ne pysyvät hyvin kädessä, kun vetää ranteen ympärille muutaman kierroksen urheiluteippiä. Kun sopivasti laittaa, niin se ei kiristä, mutta ei myöskään lähde pois kädestä.
 

Yhteistyössä