Äidit Satakunnasta pinoon...


Missä ihmeessä on Satakuntalaiset äidit???? Laitetaanpa pinoon ja keksitään yhdessä jotain mukavaa!!!

Itse olen kuuden lapsen äiti, ikää 29 vuotta ja aikuista juttuseuraa vailla!

Reippaasti nyt äipät liikkeelle!!!! :wave:
 
Hannele
:wave: Täälä myös yksi äiti satakunnasta! Olen 23 vanha ja poikani on vuoden ja 6kk ikäinen pikku vesseli.. Vajaan vuoden olen ollu satakuntalainen, eikä paljoa ole tutuksi tullu vielä kukaan. :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2007 klo 21:50 Hannele kirjoitti:
:wave: Täälä myös yksi äiti satakunnasta! Olen 23 vanha ja poikani on vuoden ja 6kk ikäinen pikku vesseli.. Vajaan vuoden olen ollu satakuntalainen, eikä paljoa ole tutuksi tullu vielä kukaan. :wave:
Moi!!
Missä päin satakuntaa oleilet? Itse oon ollu satakuntalainen reilun vuoden ja vieläkin on hiukka yksinäistä?!
 
CristalSnow
Mäkin olen satakuntalainen =)
Meitin perheeseen kuuluu minä 29-v. ja lapset (2-v. ja 5-v.), niin ja tietysti iskä ja 2 koiraa.
PS: tutuille terkkuja ketkä tunnistaa... :wave:
 
Täällä olis kanssa yks mamma satakunnasta, harjavallasta.

Ikää ompi 25.v ja poika 9kk löytyy myös.

(Kävin ajat sitten jo hakemassa jäsenyyttä tuohon satakuntalaisten kerhoon, mutta eipä sitä taida kukaan päivitellä. Tuntuu, että jäseniä on aina se 6, mutta hakijoitten joukko senkun nousee.)
 
DG
Ehdotus:

Tein äsken satakuntalaiset lapsiperheet -kerhon.

Jos kiinnosta, että saataisiin kerättyä yhteen lapsiperheitä samalta alueelta, niin tulkaa sinne. Ja lupaan, että käyn jopa joskus tsekkaamassa sitä, ettei niitä hakijoita vaan kerry vaan pääsisi sisällekin.

Lukekaa alta: Pelkkä Satakunta

<br><br>
 
miten
eli mites tuohon kerhoon pääsee? En oo koskaan 'liittynyt' mihkään kerhoon, tarviiko jotenkin rekisteröityä tms. sillä en oo varmaan ees rekisteröitynyt kaksplussan käyttäjäksi
 
eli
eli mites tuohon kerhoon pääsee? En oo koskaan 'liittynyt' mihkään kerhoon, tarviiko jotenkin rekisteröityä tms. sillä en oo varmaan ees rekisteröitynyt kaksplussan käyttäjäksi
 
Kyseiseen kerhoon minäkin ilmoittautuiin. Etusivulta vaan ei päässyt "haen jäsenyyttä"-kohtaa.

Kuten profiilissa näkyy. Lapsia kaksi -01 ja -06 syynytyneet (poika ja tyttö). Eli jos kutsun saisi vaikka hlönä olisi mukava vaihtaa kuulumisia (esim. ihanasta SAKS:sta) :saint:
 
DG
Tää on oikeasti noloa jo. Mä en saa sitä toimimaan niin, että sinne pääsisi jäseniä sisään. Enkä mä saa sitä kerhoa poistettuakaan.

Joten olo on tosi luottamusta herättävä varmaankin. Todellakaan ei ollut tarkoitus, idea oli todellakin kerätä Satakuntalaisia lapsiperheitä yhteen. Tein kerhon satakunta ja siihen mun testailujen mukaan pitäisi pystyä hakemaan jäsenyyttä. Eli jos jotain vielä kiinnostaa, niin tulkaa sinne.

Ja joku kysyi, niin ensin pitää kirjautua kuvalehdille, eli saada ns. nikki.
 

Yhteistyössä