Hakutulokset

  1. Talvenhaave2

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Piinailijoille plussa tuulia puhaltelen... :whistle: Ja Huikkikselle hirmuusti onnea ja vauvaliimaa!! :heart: Anteeksi vähäinen kirjoittelu, joka päivä kyllä käyn lukemassa... :ashamed: Onko kukaan tehny noita kotitestin ovisliuskoja? Olikohan ne nyt Sofi One Step... Mulla menossa nyt jo kp...
  2. Talvenhaave2

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Kultakimpale2 ja Neiti-81 :hug: Jaksuja molemmille... Kertoisitteko tyhmälle että miten nuo dpo:t lasketaan? :confused:
  3. Talvenhaave2

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Täältäkin pikaiseen... Bianca :hug: Ja tervetuloa kumminkin... Täälläkin ovista odotellessa, testit tilasin tänään jotta kai ne tällä viikolla saapunee.. :p Hirmunen vauvakuume mulla... ei ollu esikkoa yrittäessäkään ihan näin paljoa... :laugh: Hyvää alkanutta viikkoa ja plussa puhuri...
  4. Talvenhaave2

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Oikein hyvää alkanutta vuotta kaikille!! :wave: Onnee plussanneille! :flower: Osaako joku kertoa mistä kannattaa ovistestejä esim tilata? :whistle:
  5. Talvenhaave2

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Äiti x4 ja omppu09 :hug: Sanmar82: Mulle voi laittaa listaan KP 1/33... Nyt ei tartte enää pähkäillä... :D
  6. Talvenhaave2

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Sinderella: Mulla on menny yleensä km:n jälkeen 30-35pv ja sitten alkanu mensut nyt viimeisimmän km:n ja mensujen välillä oli 40pv...
  7. Talvenhaave2

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Sinderella: lle :hug: Ja sitten töykeesti omaa napaa... :ashamed: Jos ovis on ollu 17-19pv ni milloin pitäs näkyä r-testissä? :stick:
  8. Talvenhaave2

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Heippa kaikille!! :wave: Ja kiitti kannustuksesta... Joo kyl se ovis olis nyt, mahaa jomottaa, turvottaa ja lämmöt oli 36.9 kun normaalisti 36.2/36.4 ja on sellai ihan ihme olo, tein viel yhden ovistestin ja nyt siihen piirty testiviiva samantien ja se oli vielä vahvempi kuin...
  9. Talvenhaave2

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Huikkis Mulla km:t 08/10 ja 11/10... Ja kolmen kuukauden tauko käskettii pitää... ja 1 mensut on ny tullu 40pv edellisen km vuodon jälkeen... :|
  10. Talvenhaave2

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Mur-mur Nii vaan ku eriksee sano lääkäri viimeks et tarvii pitää se tauko ja nyt on 1 mensut vasta takana... :ashamed: Että olis sitte oma hormonitasapaino löytyny taas ennalleen... Ni en nyt oikein tiedä että mitä sitä sitten tekisi... :headwall:
  11. Talvenhaave2

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Neiti-81 :hug: Pakko on kokeilla osaanko liittää tähä kuvan, sanokaa sitte jos teen jotai vikaan... :) Mä en ymmärrä miks pitää tota ovista testailla vaikka on tarkotus pitää taukoa... Miks ihmisellä pitää olla hirmunen halu tulla raskaaks... Kertokaa te... :) Ja tässä siis tän päivänen...
  12. Talvenhaave2

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Huikkikselle onnea!! :flower::heart:
  13. Talvenhaave2

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Kiitokset kaikille tervetulotoivotuksista... :flower: Onnittelut Mintulle plussasta! :heart: Mur-Mur Joo sain lääkkeet siihen bakteerivagioosiin.. ihmettelen vain neuvolan ja lääkärin toimintaa että miksetvät voineet edes epäillä aiemmin moista kun ei itsellä käynyt edes mielessä, oireettomana...
  14. Talvenhaave2

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Heippa kaikille! Mahtuuko joukkoon pikku kakkosesta haaveileva melkein kolme kymppinen naisihminen? Takana nyt kaksi km:ää pojan syntymän jälkeen. Ja kaksi ennen poikaa. Eli siis km 11/08, 2/09, 8/10 ja 11/10... Meillä ei siis ongelmaa raskaaksi tulemisessa vaan jossain muualla... : /...

Yhteistyössä