Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

tömpsis löysin tietoa kemiallisesta: n. rv5-6 on se raja kun luetaan kemialliseksi.
..miusta eneämpi ehkä rv5+0..

Jos et ole O-testillä ovista bongannut voipi olla, että ovis hieman myöhemmin kuin luulit ja siksi viiva noin haalea?!

Miulla viime raskaudessa(loka-marraskuu)viiva vahvistui vasta kunnolla dpo17 ja vahva + sitten dpo19(raskaus päättyi siis rv4+5/3.11)
Dpo17(29.10) HCG oli 48 ja dpo20 HCG 47(1.11)lähtenyt siis laskuun.

Miulla eka haalea + siis dpo12(24.10) ja vuoto alkoi 3.11
Plussa hävisi testistä muistaakseni vasta 6.11

Aina haalea viiva tai hitaasti vahvistuva ei merkkaa kuitenkaan kemiallista, vaan esim. myöhempää ovulointia.

Kovasti toivon siun viivasen vahvistuvan!!!:heart:

Ps. Mikä päivä bongasit oviksen??
 
Viimeksi muokattu:
Joulun kunniaksi plussanneille onnittelut!

mekin nyt sit hiukan riskillä mennään :D
Eli ovis + oli eilen aamulla...ja puhuttiin et miten on, ehkäistäänkö...
ja kyllä sitä talletettiin eilen aamulla, päivällä ja illalla ja yöllä XD :D lapsetki oli sopivasti isällään ;) niin oli oikein rentoa rientoa eilinen... :D ja sitä edeltävä ja... :) Katotaan nyt sit että alkaako menkat sitten just tutkimuksien alla vai ei...ajateltiin et hittojakos tässä, ku kerran vauvaa halutaan :D mitää kumilla aleta vinguttelee :D
7.1. klo 9 aika polille, niin mietin jos nyt tänään sit on dpo 0? (eilen tuli ovis+ niin lasketaanko se noin?) niin sillon 7.1. olis dpo 11....hmm.. niille pitää varmaan mainita asiasta silloin? :D ;)
ainakin tänä aamuna oli oviskipuja ihan perkeeleesti, tuntui varmaan tunnin ajan aamulla sellasta helvetinmoista särkyä oikealla puolella :) eli kaipa se poksahti aamulla :D

Pääsen piinailemaan :) ihanaa :)

NOISTA VIIVAN VAHVISTUMISISTA, mulla on aina vahvistunu hyvin vaikka km tullut, eli niistä ei kannata niin stressata, mun mielestä, vaikka vaikeaahan se on (TIEDÄN.... ite ihan hermoheikko..)

Pitäkääs ny oikee peukkui ja varpaita että mä saisin tipattoman ensivuoden hyvästä syystä :heart:
 
Kiitos vastauksista mur-mur! Bongasin ovislimat ja omituiset vatsakivut 14.12. ja sinä päivänä pupuiltiin, muita kertoja ei siinä lähettyvillä ollut. Tuo oli muistaakseeni kp 31 tms. Tottahan tuokin voi olla, että ovis olisi ollut tuon jälkeen, mutta siittiöt olisivat siellä kiltisti odottaneet :)

Olen ollut niin innoissani, että nyt alkaa kohta jo harmittamaan tämä intoilu... jos tulee kemiallinen niin sitten harmittaa!!! :headwall: Ja jos saan miehenkin innostumaan kohta ja sitten se olisikin "turhaa"... no mutta, pakkohan se miehen on olla mukana tässä elämän vuoristoradassa, iloissa ja suruissa, että turhaan mä sitä varmaan mietin. Raukka vaan ei tajua noita haamutestejä ollenkaan :D Toivottavasti huomenna olisi jo kunnon viivat :)

muoks: Neiti-81:lle tipatonta vuotta toivon kovasti!!!!! :)
 
Viimeksi muokattu:
Tässä vielä kuvat tikutteluista :D


alin siis kp 12 ja +

Mullahan siis aina tullut noin että juuri tehtynä, viiva on just yhtä vahva kuin kontrolli viiva, kuivuttuaan vaalenee vähäsen. Mutta sen 5 min jälkeen kun pitää tarkastaa oli ihan prikulleen yhtä vahva viiva :)
 
Viimeksi muokattu:
tömpsis juu, ei usiakaan mies haamuisia ymmärrä ei - pitää olla VAHVA viiva tai lukea selkeästi "raskaana"
..silloin putkiaivoillahin ymmärtää:D

Huomiselle ++++++++ puhku PUUUUH:whistle::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Tässä nyt sit mietin voiko olla ovista vaikka ei tulis ovislimoja.. yhä jomottelee nivusia välillä tänään siis.. mutta ei limaa näy missään. toisin mulla on kai antibiotista tullut hiiva joten voiko se piilottaa oviksen.. tai jotain.. :D
 
Heipat! Täällä kp 3/27-28 ja vikan clomi-kuurin eka nappi otettu. Olin lääkärin kanssa puheissa tänään ja helmikuun alkuun varataan hysteroskopia aika,jos en nyt tuu raskaaksi..Yli 3 viikkoo kärvistelyä eessä!! Ja sit skopian jälkeen kromosomi-tutkimukset,joiden tuloksissa menee 2 kk:tta! Ja sit pistokset ja inssiin,varmaan keväällä sitten.

kultakimpale2 Mä en koskaan bongaa ovislimoja vaikka ovis tapahtuu kyllä. Viimeksi joulukuun alussa gynellä käydessäni lääkäri sanoi että hienot limat on kun kurkkasi..:) Ja kp 13 oli ne limat ja kp 14 ovis. Mulla ne limat ei siis ilmeisesti esiinny kehon ulkopuolella niinsanotusti :D

Aioteko tehdä uuden vuoden lupauksia (muuta kuin vaavi..:) ) Mä aion nollata uuden vuoden aattona ihan huolella,sit loppuu röökin vetäminen ja rentoutuminen ja kuntoilu alkaa! :)
 
Huh, onpas tänne taas tullu juttua! Joulut viettetty ja taas perus arkea...

Danjuska kiva kun palasit listoille =) Dinoakin odotan takaisin listoille! Kiva kun sielä kierto normalisoituu.

Champion kiva juttu, että pääsit nyt virallisesti siihen lapraskopia jonoon! Tylsää kyllä toi, että jono on noin pitkä.

tömpsis kyllä mäkin nään ainakin tossa viimeisessä testissä ihan selkeän viivan :heart: Kovasti peukkuja täältä viivan vahvistumiselle d :) b

neiti-81 onnea ovisplussasta! Ainakin te ootte hyödyntäny sen perusteellisesti :D Tääläkin mietityttää, että pitäiskö seuraavassa kierrossa ehkäistä vai ei...Kunhan nyt ees pääsis siihen seuraavaan kiertoon. Tuntuu niin hölmöltä ehkästä, kun kuitenkin ajattelee, että JOS tällä kerralla kävis paremmin ja tuliskin pysyvä plussa. Tosin tässäkin kierrossa ehkäisy on ollut muotoa "keskeytetty" :D

tipetsu kiva, että sieläkin jatko selkiytyy, jos nyt ei clomikuurista pieni tartu matkaan. Mutta pidetään kovasti peukkuja sille, että tästä kierrosta tärppää!

Saako noita kromosomitestin tuloksia oikeesti oottaa NOIN kauan?? 2kk tuntuu ihan ikuisuudelta tässä tilanteessa! Siis kun samat kromosomikokeet edessä tääläkin, kun ne kuuluu oletettavasti siihen "peräkkäisten km:jen koepakettiin". Eli varmaan ei aikaisemmin saa muitakaan tuloksia sitten. Voi syvä HUOKAUS...musta tuntuu, että mun elämä on tällä hetkellä vaan odottamisen odottamista. Tulis nyt vaan se kutsu edes sinne tutkimuksiin, niin tietäis kauan sinne saa jonottaa ja sitten kun sinne pääsee, niin vielä 2kk oottaa niitä tuloksia. Masentaa :(
 
Onnea Tömpsis! :flower: Vahvistukoon viiva ja pysyköön vahvana seuraavat 9kk! :)

Neiti-81 Ai hiukan riskillä! :D Kyllä tuo kohtuullisen hyvältä oviksen hyödyksi käytöltä kuulostaa! :D Mut se ovis on mahd vasta 2 pvää plussasta niin kyllä teillä vielä riittää puuhastelua! :D En oo yhtää kade moisesta seksielämästä.. :whistle:

tipetsu kovasti +++++tuulia teijän viimiselle clomikierrolle!!! :) Mun poika :heart: on neljännestä clomikierrosta, sit ois clomit loppunu..

kultakimpale2 mä en yleensä mitää limoja oviksen yhteydessä bongaa ja silti on raskauksia alkanut.

).( ovista odotellessa.. pergcheckin liuskat testissä.. Eilen jo aika tumma ja tänään vielä tummempi. kipuilua on muniksissa ja kanamunanvalkuaislimaakin bongattu. Kovasti odotan + , mut saa nähä sitten.. Eka clomikierto menossa ja kuumat aallot!
 
Neiti-81 Ai hiukan riskillä! :D Kyllä tuo kohtuullisen hyvältä oviksen hyödyksi käytöltä kuulostaa! :D Mut se ovis on mahd vasta 2 pvää plussasta niin kyllä teillä vielä riittää puuhastelua! :D En oo yhtää kade moisesta seksielämästä.. :whistle:!
Siis OMG, just puhuttiin et pitäähän varmistella koko loppu kuukausi aktiivisesti :D :D :D Jos ei muuta tulosta niin hymy naamalla ja vehkeet kipeenä :D :D :D tammikuussa :D :D:LOL:

SANMAR: Juu, keskeytettyä meilläkin oli viime kuussa ainakin pariin kertaan:LOL: Loput meniki ilman ehkäisyä. Tosiaan, meilläkin ajatus siitä et JOS se pysyvä raskaus saataisiin... kun harvoinhan noista tutkimuksista mitään taitaa selvitä..

TIPETSU:
Mä olen luvannut että ensi vuonnakin jatkan samaa rataa, eli lopetan elämän ottamisen niin vakavasti, hoidan itseäni ja arvostan sitä mitä minulla on :heart:


).( 28.12.1981, klo 15.17 olen nähnyt päivänvalon :D Eli mulla tänään syntymäpäivät.
tytöt olivat isänsä luona tehneet mulle kakun, ja kun eilen tulivat, toivat kakun samalla :heart:
Nykyinen aviomies herätti minut aamu kuudelta laulamalla :D :D :D
kaikenkaikkiaan oikein kiva päivä ollut. Isäni käski lihota taas kilon että rypyt suoristuu :LOL::LOL::LOL::LOL:
 
heissan

eipä ihmeitä,ovista odotellessa jälleen...kone on ollut myös hieman sekaisin...: /

mokkulalla toimii joten kuten...mutta hitaaaastiii...joten en varmaan hirveesti palstaile tällä vko.lla
hyvää uutta vuotta kaikille ja paljooooon plussiiiiaa++++++
 
Tervehdys ketjuun. Tämä hivuttautuu tänne. Jouluna alkoi niin kova vuoto, että jouduin menemään ambulanssilla keskussairaalaan hoidettavaksi. Rv 10+0 oli tuolloin. Oltiin reilun parinsadan kilometrin päässä kotoa hotellissa joulunvietossa ja täytyy sanoa, että johan meni melkoiseksi seikkailuksi koko touhu. Eilen täällä kotikaupungissa kävin näytillä naistenpolilla ja jäin saman tien kaavittavaksi. Kohtu ei alkanut itsestään tyhjentyä, vaan vuoto oli hiljentymään päin ja ultrassa edelleen näkyi sikiöpussi. Sikiötä ultraava lääkäri ei nähnyt ja operoivan lääkärin lausunto on tulossa perässä postissa. Siitä sitten näkee, oliko pussissa mitään vai ei. Keskeytyneestä keskenmenosta ultraava lääkäri puhui.

Niin eli kuudetta me tässä haaveillaan kovasti. Onneksi saatiin lupa jatkaa haaveilua heti uudestaan, joten jospa sitä jossain vaiheessa siirtyisi takaisin odotuspuolelle.

Aikaisempi menetyshistoria on tm 5/04 ja km 5/07. Nyt siis kkm 12/10.

Sinderella
 
Viimeksi muokattu:
Sinderella paljon paljon voimia sinulle<3

Mua nii ärsyttää!! Jomottaa jomottaa ja jomottaa.. huoh.. nivusii ja molemmille puolille munasarjoja.. rinnat on vähä turvonnut.. eipä oo ennen oviksen aikoihi nii käynyt.. taitaa olla kroppa sekaisi.. siis kun olikos se joulupäivänä näytti o testi tummempaa mutta ei ihan kuitenkaa yhtä tummaa.. kaipa käyn ostamassa o testin huomenna tai sit alkaa mennkat kohta.. enpä tiiä.. ensimmäisestä vuoto päivästä on nyt 26päivää mutta kun testi näytti negaa on 21päivää.. kai.
Tuntuu niin pahalta kun ei pieni ole masussa..
 
KESKIVIIKKO 29.12


HAAVEISSA ESIKOINEN



Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09................KP 1/28
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10................KP 5/28
durasel....................KM 03/10, 10/10................KP 11/24-28
ginger-lemon-honey..KM 09/10.........................KP 46/
tömpsis...................KM 07/10..........................KP 50/30-75

NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10



HAAVEISSA TOINEN



Mariel85..............KM 12/09, 08/10....................KP 12/?
Imoen..................KM 10/09, 01/10...................KP 12/26-32
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10...KP 32/?
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10



HAAVEISSA KOLMAS



Danjuska..........KM 05/10...................................KP 7/32-34
Neiti-81............KM 12/08, 06/09, 06,10 & 11/10..KP 15/24-29
äiti88................KM -05, TM -07, KM 10/10..........KP 47/28
Ruttuinen Rusina KM 07/10.................................KP 54/28-32
Unicco..............KM 07/07, 03/09
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09........KP 7/31
Barbamama35.....KM 08/10..................................KP 7/23-28
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10..............KP 29/31
Vaavimasu..........KM 8/10....................................KP 42/25-29
Maximilian..........KM 06/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10............................KP 5/28
mamakone...............KM 06/10............................KP 36/27-28


HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10
Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07, KKM 12/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, syyslaulu, jiinas, Oltermanni, Liinus, Champion, viirukissa, An-nie, Muutosta, Dino80



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM



 
Viimeksi muokattu:
Moikka pitkästä aikaa kaikille :wave:

Jättäydyin taka-alalle ja tulin lukemaan teidän juttujanne tänne. Mulla tosiaan työpaikka vaihtui ja kolme viikkoa tulee perjantaina täyteen. Työpaikanvaihdos oli erittäin iloinen elämän muutos, joka vaikuttaa koko meidän perheeseen. Työpaikka sijaitsee lähempänä kotia ja työmatka lyheni tosi kivasti ja näin ollen poikien tarhapäivät lyhenivät =)

Mitä tulee vauvakuumeeseen niin se on edelleen hallitseva tunne ja vaikka emme nyt tosissamme yritäkkään raskautua niin emme myöskään käytä ehkäisyäkään, joten kaikki on mahdollista. Täällä uudessa työpaikassa on ensi kuussa mammalomalle jäävä ihminen, jonka masu on niin suloisen pyöreä, että välillä ihan kadehdin häntä :ashamed:

Onnea raskautuneille ja plussatuulia kaikille sekä onnea vuodelle 2011!

// Muutosta
 
Kokeilin kuinka päivittäminen onnistuu :D Korjatkaa, jos jotain on väärin. Tömpsis en laittanut sua vielä plussanneisiin, kun ajattelin että jos et vielä halua nimeäsi sinne (vaikka ootkin selkeästi plussannu :D)

Neiti-81 onnea synntäreiden johdosta näin päivän myöhässä!

kultakimpale toivotaan, että se ois uusi elämän alku, joka sielä juilii, eikä tuleva täti! "Tuntuu niin pahalta kun ei pieni ole masussa.. " <- sama fiilis :(
 
Kiva Muutosta kun tulit moikkaamaan! Mulla itselläkin on tuo työpaikan vaihtaminen koko ajan mielessä. Juurikin sen takia, että se toisi (toivottavasti) elämään positiivista muutosta...en vaan saa aikaiseksi :ashamed: Rohkaisevaa kuulla, että sielä työpaikan vaihto on ollut positiivinen juttu =)
Plussaonnea sinnekin suuntaan :whistle:
 
Huh mikä yö.. tänään vasta hanat aukes kunnolla mutta yö meni kauheissa kivuissa! Ei mulla tämmösiä kuukautiskipuja ole ikinä! Viimeeksi oli tällaista keskenmenosta seuraavina kuukautisina. : /

No, nyt kuitenkin on kuukautiset ja viiden päivän päästä alkaa meidän taloudessa peitot heilua ja seinät kaatuilla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiitäjä;22767470:
No, nyt kuitenkin on kuukautiset ja viiden päivän päästä alkaa meidän taloudessa peitot heilua ja seinät kaatuilla :D
:D:LOL:
Ja naapurit alkaa soittelee :D

Täällä on aamu alkanut hyvin. :)
kaverin tytär on täällä meillä ollu yökylässä ja neidit leikkii somasti kaikki 3 keskenään:heart:
Kohta mennään luistelemaan.

Mua vaivaa unettomuus taas.
edellisyönä otin sellasta teetä minkä pitäs auttaa nukahtamaan ja aamu 5 nukahdin ja 8 ylös... eilen illalla sama vika lyhyista unista huolimatta :O, nukahdin 4 maissa, ja 8 aikaan heräsin :/
en tiedä mikä vaivaa nyt taas :/
Yks selitys on että tää karppaus on vieny kropan taas ketoosiin, josta mulle tuo unettomuus toisinaan tulee. Noh, joka tapauksessa olen vielä pystyssä ainakin :D
 
Tervepä taas kaikille!

Hiljaiseloa tuli vietettyä tässä välillä, kun en halunnut hetkeen edes ajatella vauva-asioita, tuntuu niin pahalta hetkittäin. Kyllähän sitä silti joka ikinen päivä jossain vaiheessa miettii ja harmittaa se alkukuun km. Joulu nyt tietty oli ihan ahterista, kun oltiin jo valmistauduttu viettämään joulua niin, että The Mahaolento olis hengessä mukana, eikä se nyt sitten ollutkaan. Ja kun vielä suvusta löytyy 3 pientä taapertajaa, oli niiden touhujen seuraaminen jouluna tooooosi raskasta:'(

Nyt kuitenkin on uuden vuoden kunniaksi uuden alku!
Jälkitarkastuksessa oli kaikki ok=), ultrassa näkyi paksut limakalvot odottelemassa. Edellispäivänä bongasin ekaa kertaa oikein kunnon ovislimat (pelästyin eka että hemmetti, lirahtiko multa nyt housuun:LOL:), joten täti Punainen saapunee lähiviikkoina. Sen jälkeen sitten (eli ensi kuun loppupuolella?) aletaan meillä taas pupuilla oikein tosissaan.

Koitan tässä muutenkin vähän jotain elämäntaparemppaa tehdä. Yritän saada itseäni niskasta kiinni sen verran että lähtisin päivittäin vähän pidemmälle lenkille koiran kanssa, menestyksekkäästi on jo kolme lenkkipäivää takana:D. Oon työpäivän jälkeen yleensä järjettömän väsynyt ja olenkin monesti vetäissyt 0,5-3 tunnin päikkärit|O. Siihenhän se koko päivä sitten on mennytkin ja illalla ärsyttää kun ei ole saanut mitään aikaiseksi. Nyt kun revin itseni ihan kiukulla ulos, niin lenkin jälkeen virtaa on tehdä jotain muutakin kuin nukkua. Toivotaan että tää innostus (jos sitä siksi voi kutsua, se toppavaatteiden pukeminen ja ulos lähtö on oikeesti tosi suuren ponnistelun takana ja töistä tullessa tosissaan ärsyttää ajatella että lähdenpä tästä nyt ulos kun siellä noin kivasti taas kessan sataa lunta niin ettei eteenpäin näe:kieh:) kestäis pidempään, yleensä tämmösten suhteen mielenkiinto lopahtaa noin viikon kuluessa.
 

Yhteistyössä