Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

Tänään pitää mustaa soittaa sille lääkärille noista hcg arvoista. Todennäkösesti ne on ihan pielessä, koska eilen illalla ja tänään on ollut alamaha kipeä hiukan sillai jännästi. Mut oon aivan varma et joku perjanan tulehdus siel muhii. Hiukan tää kipu tuntuu myös samalta ku ovis kipu, mut se tuntuu mulla yleensä vaan jommallakummalla puolella, jollei sit irtoo 2 munista. (jos hyvin käy et se on ovis ni se on ainakin sit sunnuntaina hyödynnetty) ja varsinki ku tarkotus oli vasta helmikuun jälkeen alkaa yrittämään uutta.
Viel ku nää aikasemmmat muksut ja keskenmennyt ovat kaikki saaneet alkunsa yhdestä pahuksen kerrasta.
Mä en yhtään tykkää ku en tiedä missä vaiheessa kierto on. Näitä ovis tuntemuksia on ollut aikasemminkin pienempiä kylläkin. Ni siks varaudun kohtutulehdus tuomioon.
 
Orkidea88, paljon onnea plussasta minunkin puolestani :flower:

Sanmar82, loistavaa, että sulla oli mukava lääkäri :) Näissä asioissa sillä henkiselläkin puolella on niin vahva merkitys jaksamiseen ja toipumiseen. "olen kyllä ihan positiivisella mielellä tämän asian kanssa. Kyllä teidän perheeseen vielä lapsia tulee. Olen siitä aika varma" IHANAA =)

innoM, kuulostaa kyllä niin siltä, että raskaana siellä ollaan.. Nyt enää se plussa tikkuun :p

miss bamse, toivotaan kuitenkin, että arvo olisi hyvin laskenut ja jatkotoimenpiteitä ei tarvittaisi.. Minulla ainakin oli vatsa kipeä siihen asti kunnes ekat mekat alkoivat ja sekin on kuulema ihan normaalia..

mur-mur, elä turhaan toivo, että 9kk pysyisi kyydissä, liian epärealistista, mut jos edes sen 7kk niinku toi esikoinen ni oisin tyytyväiänen :D

ON: Kiitos kaikille onnittelijoille =) eilen sitten jo ajattelin, että olikohan tämä raskaus sitten tässä, kun vessakäynnilla tuli vähän vaaleaa verta.. Mutta, sen jälkeen ei ole tullut tippaakaan koko iltana/yönä.. Joten toivo elää.. Ja aamulla oli tietty pakko sitten testata ja kokeilla miltä viiva näyttää ja tässä tulos:

Kuukautiskipuja on kyllä aika lailla ja koko ajan on tunne että kohta alkaa menkat, mut näin oli kyllä esikoisen raskaudessakin.. Km-raskaudessa taas menkkakipuja oli oikeastaan vaan yhtenä päivänä.. Mutta katellaan vielä vvikonloppuun ennen kuin minua saa siirtää plussanneisiin, silloin viimeistään pitäisi menkkojen alkaa..
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille!!!

Täältä tullaan toivon mukaan perästä; km oli marraskuun lopulla ja hiljakseen nyt pahoinvointi nostaa päätään. Puhallella jo saa, niin inhaa kuvotusta jo tekee ja rinnoissa kipeytymistä kainaloista alkaen, pieni kihelmöinti rintavarustuksessa on koko ajan. Lievä päänsärky koko ajan jyskyttää ja aamuöisin valvottaa. Tasan tarkkaan tuttuja oireita pukkaa, mutten vielä innostu, mennään päivä kerrallaan.
 
korjaus ed. viestiini Huikkisonnittelut jo saadusta selvästä plussasta kuvassa ja innoMtoivottavasti tulet myös saamaan plussan! ja Sandemarplussatuulia myös sinulle! toivottavasti saadaan pitkä lista joulukuulle =)
 
Voi miten ihana kuva Huikkis Onnea ihan kamalasti!!:flower::hug:
Voi,kunpa mäkin saisin joskus tommosen viivan,ei oo koskaan ollu noin vahvaa.. : /

Onnittelut myös Orkidea Onnea odotukseen!!:flower:

innoM Peukutan kovasti!!

Joulu tulla jollottaa. Joko on kaikki lahjat osteltu ja koti siivottu ja piparit ja tortut leivottu?
Mä en ole saanu noista mitään oikeen tehtyä...:D Menny tää aika stressatessa kroppaa,ei joulua. Testi-päivä ois jouluaattona,ehkä.

Kaveri just sunnuntaina vahvisti olevansa raskaana. Arvasin kyllä jo kun viimeksi siellä käytiin. Ressukka itki ihan kamalasti,pelkäsi mun suuttuvan. En tietenkään voi suuttua toisen raskaudesta,se ei mulle lasta tuo kuitenkaan. Tokihan se riipaisee ja syvältä, ja katkeruus ja kateus nostaa päätään,mutta en voi sitä näyttää. Heillä kaksi ihanaa tyttöä jo,joista toinen on mun kummityttö,toinen mieheni :)

Menkkakipua kuitenkin tuntuu päivittäin kestäen n. 30-60 min. kerralla. Nännit järkky kipeet,huimaa helposti jos nousee nopeesti ylös ja hiki tulee ihan pienestä. Näitä oireita omasin ekassa raskaudessa,mutta nyt vasta kp 19/27 ja dpo 6. Huomenissa on se s-prog. koe.
Jos mä saan plussan joulun aikaan,jään samantien saikulle. Työ niin rankkaa fyysisesti ja viimeksi kun meni kesken,nostin sitä ennen päivällä jotain painavan,jolloin alamahaan vihlaisi tosi kovasti. Tiesin samantien sen menevän kesken.. Nyt varmaan riittäs pelkkä soitto lekurille polille,kun oli muutenkin jo huolissaan mun jaksamisesta viikko sitten.

Se piti vielä kertoa,että ehdotin miehelle eilen,että ellen ole nyt raskaana,hankitaan koiran pentu. Molemmat halutaan bulldoggi :). Sais ajatukset muualle,kun taukoa kuitenkin tulee ennen kuin hoidot aloitetaan.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on tänään tasan 2 vuotta siitä kun synnytin pienen enkelitytön rv 18+:'(. Jotenkin hirveän erikoinen sattuma että menkatkin alkoivat juuri tänään.
tulee pitkä päivä:| Olen nyt jo vollottanu koko aamun. Ihan hanurista!:ashamed::ashamed::ashamed::'(
Mä en varmaan saa lapsia enää ikinä:ashamed::'(
 
Neiti-81 jaksamista ja :hug:

Tipetsu
kiitos :) ja mä en ainakaa ole vielä tehnyt noista sun mainitsemista "jouluasioista" mitään :D tai äsken just tajusin, että tänäänhän on viimenen päivä postittaa kortit ja niitä tossa äsken kirjottelin.. Onneks olin sentäs ostanu jo valmiiks kortteja ja merkkejä, enää pitäis niitä osotteita saada pyydystettyä :D Joululahjoja ollaan tänään menossa miehen kanssa katselemaan, kun esikoinen menee hoitoon, sen kanssa kaupunkikierros muuttuis painajaismaiseks..
Hyvältä kuulostaa koiranpentuhaaveet, eli plussa tai koira, mahtavaa :p

Sandemar, kuulostaa kyllä aivan siltä, että siellä ollaan raskaana \=)/ Toivotaan, että saat plussan tikkuun ja kaikki menee hyvin :)

Mulla on kyllä tosiaan ihan erilainen olo, kun km-raskaudessa, siis ihan fyysisestikin.. Vaikka mulla siis oireita oli tosi paljon silloinkin ja aloin oksentamaan päivittäin jo rv5+3, niin silti tuntuu erilaiselta.. Toivottavasti on hyvä merkki :) ja kipu säteilee myös tonne nivusiin, sitä ei ainakaan viimeks ollu.. *on salaa suunnattoman onnellinen ja samalla kauhusta kankeana*
 
ON. Aamu 5 aikaan tikuteltu nega! En ole varma odotinko 5 minuuttia, kun heitin sen roskiin. Väsytti niin paljon :D Eipä sillä. Aamusta samat taas, kuin eilen. Hetken heräämisen jälkeen huono olo, juilintaa ja nyt on nännien lisäksi myös rinnat kipeenä, mutta mistä ihmeestä tää turvotus tulee ja onko normaalia?? Tuntuu, että kädet(varsinkin sormet) ja jalat on yhtä pötköä!

Neiti-81, :hug: Ihan varmasti vielä saat oman nyytin, usko pois vaan!
 
Lääkärin sain vihdoin kiinni ja hcg arvo oli 13 joten ihan normaali sanoi olevan eikä vaadi mitään toimenpiteitä. No sitten vaan odotellaan, laskin että jollei menkat kauheesti olis sekasin ni niitten pitäs alkaa joulun ja uudenvuoden välillä. Ja jos nää eilisen ja tän päivän kivut olisivat sitten ovis kipuja (nyt ne vastaa norm. ovis kivuilta) eli merkkaan ylös millon niiden ei pitäis alkaa :whistle: .

Jaksamisia neiti-81 lle :hug:
 
Huikkis, joo en masennu :) Nyt vasta 30/(32)42, joten toivoa on vielä. Kierto tosiaan heitellyt niin rajusti, että kyllä se voi vielä plussakin tulla. Päivä kerrallaan ja jos täti tulee, niin ens kierrosta sitten ;)
 
Huikkiksella ihuuuuuna viivanen siellä - Onnea hirrrrrrmusti!!!!:):heart:

Neiti-81 jaksuja:hug:

innoM..jotenhin luulen, että postiivinen testitulos sieltä siulle kohta tulee..:heart:

Tipetsu täällä on kaikki jouluvalmistelut kesken, koristeet ja valot olleet kyllä pidemmän aikaa ja torttuja&pipareita ihan pari peltiä paisteltu.(tunnelmanhin vuoksi)
1-2lahjaa on poikaselle hankittuna, taitaapi taasen aattoviikolle jäädä suurin osa!=)

..niin..ja kun te sen ihunan koirulinpennun olette ottaneet, sie huomaat silloin viim. olevasti raskahana!!:heart:

Plussätehiä!!:heart:

..kuin myös teille kaikille!!
 
Viimeksi muokattu:
Neiti-81 :hug:
Pakko on kokeilla osaanko liittää tähä kuvan, sanokaa sitte jos teen jotai vikaan... :)
Mä en ymmärrä miks pitää tota ovista testailla vaikka on tarkotus pitää taukoa...
Miks ihmisellä pitää olla hirmunen halu tulla raskaaks... Kertokaa te... :)
Ja tässä siis tän päivänen testi.. eiks se aika yhtä vahvoilta näytä?
[/URL][/IMG]
 
Viimeksi muokattu:
Talvenhaave2 Hieno Ovis+!!!!:wave:
..nyt vain pupusteluja paaaaaljooooon!!:heart:

((muoks))
Ai, miulla menihin ohi tuo tekstisi, että teillä taukoillaan..no, Onnea silti kropan toiminnasta!!:)
 
Viimeksi muokattu:
Talvenhaave2, ovishan se siellä on päällä, onnittelut siitä :) ja vaikka taukoa olisikin niin on se silti hienoa että kroppa toimii :)

miss bamse, kivaa, että arvo on jo noin matalalla, eiköhän ne menkatkin sieltä ajallaan sitten tule :)

ja innoM, hyvä ettei masis oo iskeny, onhan sulla niitä testejä siellä ni ei haittaa vaik muutama ois negaakin :D
 
Mur-mur
Nii vaan ku eriksee sano lääkäri viimeks et tarvii pitää se tauko ja nyt on 1 mensut vasta takana... :ashamed:
Että olis sitte oma hormonitasapaino löytyny taas ennalleen... Ni en nyt oikein tiedä että mitä sitä sitten tekisi... :headwall:
 
Yleisesti = Ootte ihania! :) Nyt on ainakin turha masentua, kun ootte noin tsemppaavia! Lämmötkin huvikseni mittailin ja oli 36.8 (norm. 36,4). En edes tiedä minkä takia noita tossa mittailen, mutta mittari sattu olemaan tossa vieressä :D Nyt iski väsymys. Johan tässä on taas muutama tunti oltu hereillä.. :whistle:

Talvenhaave2 , onnea oviksesta ja eikun hommiin! ;)

Huikkis, joo onhan noita testejä :D CB:n digi pitäis tulla pe tai maanantaina. En tiedä uskallanko/viittinkö vielä silloin sitä "tuhlata", jos ei haamujakaan ole tullut. Melkein tekis tosiaan mieli mennä sinne apteekkiin hakemaan se apteekin oma, mutta jos huomenna menis, kun muutakin asiaa sinne suuntaan :)


Joulusta. Meillä on jo aikaa sitten laitettu koti joulukuntoon, lahjatkin (ne vähäiset läheisimmille) olen jo ostanut, pari kinkkua paisteltu jo hyvissä ajoin, kun saadaan jouluksi ilmainen kinkku :) En tosin tiedä koskenko koko kinkkuun.. Alkoi jo viime kerralla niin etomaan :x
 
Viimeksi muokattu:
innoM, mullaki ois vielä noi "parhaat" testit kaapissa odottamassa, yks joku netistä tilattu ja sit se digi :D Ja toi jonka tänään tein oli joku prisman merkki, en muista mikä.. Perustelin eilen miehelle sen ostamista (kun ihmetteli miks pitää ostaa testi vaik niitä on kaapissa) että ei sitä ihminen elämänsä aikana välttämättä niin kovin montaa kertaa pääse testailemaan mahdollista raskautta, että sitten kun siihen tulee mahdollisuus niin ei haittaa vaikka rahaa vähän palaisikin :D Näytti selitys kelpaavan kun testin sain ostaa ja noita muita testeja vielä jemmailla kaapissa :D

Talvenhaave2, monen kierron tauko teitä sit käskettiin pitää :confused: Mulle sanottiin, et ok jos yhet menkat tulee, ja vaik tulis heti raskaaks ni ok.. (en nyt tarkkaan muista sun tilannetta..)
 
Talvenhaave2 toi on kyllä tympeä tilanne kieltämättä ja kun vielä ovis tuli noin hienosti, jaksamisia :hug: Itse tuli silloin arvottua, että pitäisikö sen välikierron vai yrittäisikö heti vai miten.. Mies pelkäsi kamalasti yrittää heti ja sanoi sitten syyttävänsä itseänsä/meitä jos toinen km tulisi perään (siis jos raskautuisin heti).. No, mulla tiputtelua kesti ekoihin menkkoihin asti ja ei sitten tullut yritettyä ja eipä toisestakaan kierrosta kuitenkaan tärpännyt.. Mutta kolmas kerta toden sanoi :) Tsemppiä sinne, päädytte mihin ratkasuun tahansa!
 
KESKIVIIKKO 15.12


HAAVEISSA ESIKOINEN



Tipetsu....................KM 08/10, 10/10................KP 19/27
durasel....................KM 03/10, 10/10................KP 22/24-28
innoM......................KM 08/08, 09/10................KP 30/32-42
ginger-lemon-honey...KM 09/10.........................KP 32/
tömpsis...................KM 07/10...........................KP 33/30-75
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09................KP 42/28
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10



HAAVEISSA TOINEN



Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10...KP 18/?
Mariel85..............KM 12/09, 08/10....................KP 19/?
Huikkis.................KM 09/10..............................KP 25/28
Imoen..................KM 10/09, 01/10...................KP 29/26-32
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
Kengumamma......KM 03/04, 11/09, 11/10
kultakimpale2.......KM 03/09, 12/10



HAAVEISSA KOLMAS



Neiti-81............KM 12/08, 06/09, 06,10 & 11/10..KP 1/24-29
äiti88................KM -05, TM -07, KM 10/10..........KP 33/28
Ruttuinen Rusina KM 07/10.................................KP 40/28-32
Unicco..............KM 07/07, 03/09
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
Sandemar........KM 04/01, TM 11/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10..................................KP 17/23-28
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09........KP 22/31
Vaavimasu..........KM 8/10....................................KP 28/25-29
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10..............KP 44/31
Maximilian..........KM 06/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



mamakone...............KM 06/10............................KP 22/27-28
miss bamse..............KM 11/10


HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10......................KP 55/35





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu, jiinas, Oltermanni, Liinus, Champion, viirukissa, An-nie, Muutosta, Dino80



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88



 

Yhteistyössä