Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

Onpas tullut tekstiä viimelukemisesta :)

Kolmas savuton päivä strattas käyntiiin. Ihan kivasti mennyt paitsi et keuhkot teki kuolemaa eilen kun ei päässyt tupakalle vaikka muute olo oli suht. ok. Aika hyvin toi lääke tuntuu toimivan toistaseks.

Vika työpäivä olis sit ke tai to tällä viikolla ja sit pitäs olla viikko lomaa riippuen meenkö jelppiin kaveria sen firmaan kun pyyteli sinne töihin hemikuun jälkeen vakkarihommiin. Mua ei vaan jaksa napata toi keittiöala missään muodossa kun oon graafiselle alalle itseni lukenut vaikka palkallisesti ei ihan kauheati ole eroa.. Eniten harmittaa se et kun firma menee nyt konkkaan niin yrittäjät on laittamassa jo uutta saman alan puulaakia pystyyn parin ulkopuolisen kanssa ja yksi meistä vaan on pyydetty sinne hommiin (ja me muut ei edes mukamas tiedetä asista mitään). En siis haluisi nimen omaan siihen firmaan vaan oon kade et työkaveri on saanut alalta jo heti töitä ja mä en. Tosin tää työkaveri on ansainnut kyllä sen paikan kun on niin hyvä työntekijä ja tosi mukava ihminen ja sitä mun eniten ikävä tuleekin töistä.. Mut onpahan nyt itellekkin vakkarihommaa tarjolla..

Onneksi nuot pennut häippää täältä parin viikon päästä. Vaikka ne onkin ihania karvapalloja niin on ihana aamusin herätä ilaman et sukanpohjat on pissasta tahmeena eikä tartte ekana alkaa siivota kahdeksan pennun pissoja ja kakkoja sataan kertaan.. Vaikka kyllä mun silti tulee niitä ikvävä :whistle:

Viikon päästä on se taysin laparoskopiakäynti ja sit selvinnee jatkoa taas eteen päin. Mun pitää varmaan vaihtaa muuteskin noi pillerit kun kolmas laatta menossa ja toisen laatan lopussa alkoi tiputtelu, ei tullut väliviikolla menkkoja (tiputteli pari päivää ) ja nyt on rinnat NIIN kipeät ettei kohta liikkuun pysty. En muista et mulla olis ennen tässä vaiheessa ennen tullut mitään uusia oireiluja, vaan ne on tulleet heti alussa ja kierrot sit olleet aika tasaisia. Mut saan varmaan tehä vaihdon taysissa jos ovat sitä mieltä et on tarpeellista.
 
Ihan pikana vaan Huikkista varovasti onittelen :heart: Plussahan tuo on, ei epäilystäkään! Arvasin jo, että plussa sieltä tulee, kun luin tuon, että oli tehnyt sen yhden ovistestin ;)Rekkalastillinen vaaviliimaa pikkuselle, että pysyy tällä kertaa matkassa :heart:

Tänään lääkäri, palailen illalla kertomaan käynnin kuulumiset ja kommentoimaan enemmän! Niin hirmusti tekstiä, ettei pysty töissä keskittymään ;)
 
HUIKKIS, ihan selvä plussa tuo on :heart: ONNEA!

Täällä kp 29/24. Ei merkkiäkään kuukautisista. Väsyttää ihan järkyttävästi jatkuvasti. Joskohan tämä on sitten oire menkoista, tämä väsymys ja orastava päänsärky. Mulle on tulossa varmaan punainen joulu, kirjaimellisesti :D On muuten elämäni pisimpiä kuukautiskiertoja :D kerran menny yli 30 pvää.... mutta silloin kp 30 sitten plussasin :D (kuopuksesta siis 27/27 puhdas nega, 29/27 nega ja 30/27 tuli haamu)
Noh, odotellaan. Voihan olla muuten että tuo treenin aloitus nyt muuttaa kiertoa? Nyt kun aloin miettiä... :) (mä koitan keksiä luonnollisia syitä vaikka normaalistikin ihmisillä voi menkat heittää viikollakin, on vaan niin outoa kun on tottunu siihen kellontarkkuuteen :) )
 
Kiitoksia vaan, vaikka tosi varovaisin mielin täällä kyllä ollaan :)

Neiti-81, mainasitko vielä testailla, jos sä oot kuitenki raskaana, vois vähän kuulostaa siltä..

Sanmar82, tulehan tosiaan sitten kertomaan kuulumisia..

Kyllä se ovistesti sit varmaan tosiaan raskautta näytti, vaik en ois kyllä uskonu.. Ja ei se mun viiva tosiaan mikään o+ viiva ollu, mut aika vahva kuitenkin..
 
Huikkis, varovaiset onnittelut täältä! Kyllä se plussalta vaikuttais ;) :heart:

ON. Heräsin tänään kyllä niin "krapulaisen" oloisena, että ei oo tosikaan. Hienoista päänsärkyä, todella huonoa oloa (oksensin, mutta ei sieltä mitään tullut), turvonnut olo.. Nännit edelleen kipeenä ja heti aamusta kunnon juilintaa nivusissa ja oli/on edelleen tosi kylmä! :O En jaksanut edes tikutella, kun uni maistui oikein kunnolla. Huomenta vaan kaikille! :wave:
 
Nega testattu nyt toiseen kertaan (pari tuntia pidättelin ja äsken tein) ja nyt kp 29/(32)42! Aina mä vertaan edelliseen raskauteen (km), mutta silloin sain Apteekin omalla kp 32 haamun ja sen jälkeen kp 35 tikulla vähän vahvemman viivan. Tekis mieli lähteä apteekkiin, mutta taidan malttaa odotella. Nyt kuitenkin vasta kp 29. Väsyttää!! Tulee kiukuteltua miehelle, kun on niin kova väsymys ja huono olo :(
 
Onnea Huikkis! Paljon liimaa pienelle!

innoM Hyvältä kyllä kuullostaa oireet. Jospa se kuitenkin vielä plussaksi muuttuu!! :)

Menkkakipua on tuntunu nyt 3 pvää.?? Noin puoli tuntia-tunnin kestää ja sit häipyy. Äsken nipisteli vasemmalle kohtuun? Ja nännit kipeet.
Nyt pitäs kärvistellä jouluaattoon asti : /
 
TIISTAI 14.12


HAAVEISSA ESIKOINEN



Tipetsu....................KM 08/10, 10/10................KP 18/27
durasel....................KM 03/10, 10/10................KP 21/24-28
innoM......................KM 08/08, 09/10................KP 29/42
ginger-lemon-honey...KM 09/10.........................KP 31/
tömpsis...................KM 07/10...........................KP 32/30-75
Orkidea88................KM 09/10...........................KP 35/32
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09................KP 41/28
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10



HAAVEISSA TOINEN



Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10...KP 17/?
Mariel85..............KM 12/09, 08/10....................KP 18/?
Huikkis.................KM 09/10..............................KP 24/28
Imoen..................KM 10/09, 01/10...................KP 28/26-32
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
Kengumamma......KM 03/04, 11/09, 11/10
kultakimpale2.......KM 03/09, 12/10



HAAVEISSA KOLMAS



Neiti-81............KM 12/08, 06/09, 06,10 & 11/10..KP 29/24?
äiti88................KM -05, TM -07, KM 10/10..........KP 32/28
Ruttuinen Rusina KM 07/10.................................KP 39/28-32
Unicco..............KM 07/07, 03/09
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
Sandemar........KM 04/01, TM 11/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10..................................KP 16/23-28
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09........KP 21/31
Vaavimasu..........KM 8/10....................................KP 27/25-29
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10..............KP 43/31
Maximilian..........KM 06/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



mamakone...............KM 06/10............................KP 21/27-28
miss bamse..............KM 11/10


HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10......................KP 54/35





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu, jiinas, Oltermanni, Liinus, Champion, viirukissa, An-nie, Muutosta, Dino80



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81



 
Täällä saatu vahva plussa perjantaina :) Eilen oli kontrollikäynti polilla keskenmenon vuoksi ja kohdussa näkyi 2 mm raskauspussi, viikkoihin nähden normaalin kokoinen :) Oon niin onnellinen ja toivon että tämä raskaus kestäisi sinne elokuun puoleen väliin saakka :)

Orkidea & masuasukki rv 4+6
 
Viimeksi muokattu:
Yks keskenmeno nyt syksyllä (tuulimuna) todettiin rv 11+1. Lääkkeelinen tyhjennys joka ei onnistunut täysin ja jouduin vielä kaavintaan. Vuoto ei meinannut loppua (kesti yli 4 vkoa) ja kipuilua oli, kävin lääkäris ja sain antibioottikuurin. Tuolla kerralla löydettiin myös kysta. Kontrollin sain 2 kk päähän, joka siis oli nyt. tarkotuksena oli katsoa kystan tilanne ja muutenkin tilanne, kun vuoto oli tuollaista. En osannut odottaa että näin pian uudestaan raskaudun, vaikka salaa haaveili et jos tulis raskaaks ennen kontrollia :) Tosi onnellinen olo on :)
 
Orkidea88 ihania uutisia! Paaaaljon onnea ja vaaviliimaa matkaan mukaan :heart:

InnoM kuulostaa kyllä noiden sun oireiden perusteella niin vahvasti tulevalta plussalta ;) Mullakin on ollu nivuskipua kahden viimesen plussan kohilla.

Barbamama35 jännä juttu, ettet saanut ovista kiinni digitestillä, vaikka tavistikut sitä näyttikin. Mulla digitesti on aina näyttäny plussan ja kahdella kerralla myös on pitäny paikkansa, kun plussa tuli. Ja testailin siis vain kerran päivässä aamulla. Mulla ovisoireet ei ole kovin vahvoja, mutta limojen perusteella ovistesti oli plussaa niihin aikoihin kuin oletinkin sen olevan. Muistelisin, että ne tikkujen viivat digitestissä vahvistui oviksen aikaan tasavahvoiksi, ennen sitä toinen oli haaleampi. Ehkä sulla ei hormoniptoisuus ole virtsassa niin korkea, että digitesti sen tunnistaisi plussaksi, vaikka tavistikut sen sitten näyttäkin. Pääasia, että muilla keinoilla bongasit oviksen!

ON. Oli huippu mukava se lääkäri tänään =) Asiallinen, mutta silti jaksoi kuunnella, eikä vähätellyt tunteitani tai kokemaani. Lisäksi sain ultrankin ilmaiseksi! Oli kuulemma niin nopea vilkaisu, ettei viitsinyt laskuttaa siitä, vaikka mielestäni katsoi sillä ihan yhtä kauan, kun toisetkin lääkärit aiemmin. Muutenkin tutki perusteellisemmin, kuin edellinen lääkäri. Mutta kaikki oli ihan hienosti: kohtu tyhjentynyt ja siisti. Munarakkulakin taas kasvamassa. Kehotti kuitenkin pitämään taukoa yrityksessä tutkimuksiin asti, ihan kropan palautumisen takia, kuin henkisenkin jaksamisenkin kannalta. Laittoi siis lähetteen jukiselle menemään. Eli postia jäädään odottelemaan. Tämä lääkäri oli keltarauhasestakin eri mieltä, kuin edellinen, eli ei kieltänyt sen vaikutusta meidän tapauksessa. Ei kuitenkaan antanut nyt mitään tukilääkkeitä, vaan sanoi, että kannattaa odottaa sinne tutkimuksiin ja sieltä sitten saan lääkkeitä, jos on tarpeen. Lopuksi vielä sanoi, että "olen kyllä ihan positiivisella mielellä tämän asian kanssa. Kyllä teidän perheeseen vielä lapsia tulee. Olen siitä aika varma" ja peukutukset päälle. Tuo viimeinen kommentti lämmitti hirmusti mieltä, vaikka eihän kukaan mitään varmaksi voi luvata, mutta silti ammatti-ihmisen suusta tuo lause toi toivoa =) Nyt ainakin tiedän mihin menen varhaisultraan, jos vielä raskaaksi tulen!
 
Sanmar82: Ihmetyttää se minuakin. Mietin, että mahtaakohan iästäni (35) johtuen sitä hormonia olla vähän vai voisiko elokuinen keskeytys vielä vaikuttaa? Raskaudetkin on kyllä näkyneet aika myöhään testeissä. Mahtaisikohan sillä olla yhteyttä = hormonit nousee hitaasti tms? Tein tänä aamuna vielä mielenrauhani vuoksi liuska ovistestin eikä siihen tullut enää kuin haamun esiäiti. En nyt huolestu tästä ainakaan vielä... Täytyy katsoa asiaa tarkemmin, jos ei tärppää muutamaan kiertoon. Toisaalta edelliset 2 raskautta ovat onnistuneet ensimmäisestä kierrosta, joten tuskin mitään kovin suurta on pielessä. =)
 
Orkidea88hirmuisen paljon onnea sinne myös plussasta, ollaan kuule aikalailla samoilla päivillä menossa. Itsellä oletus että olisi 5+1 tai 2 menossa, ei varmaa ku kierto epäsäännöllinen ollut... mä niin toivon että saisimme elokuulta omat esikoiset syliimme :)

InnoMtoivottavasti sinulla myös plussa vahvistuu, vaikka selvähän tuo jo oli.

ON raskausoireet toden teolla alkavat nostaa päätään, muuten ollut kyllä vähän sellainen epäuskoinen olo. En ole siis juuri yhtään miettinyt koko tätä raskautta. Vaikka kuinka äitikin siitä höpöttelee yms. niin itse en vaan ihan täysin jaksa uskoa koko asiaan... jos uuden vuoden viikolle asti päästään niin aion sinne varata varhaisultran yksityiselle, ehkä se usko sitten vahvistuu jos silloin on kaikki kunnossa. Oikein mukavaa joulua kaikille teille etukäteen jos en enää ehdi käymään täällä sitä ennen!:heart:
 

Yhteistyössä