Hakutulokset

  1. C

    On teillä varmasti hyvä mieli.

    No sen tietää vaan ne itse, joille tää on suunnattu. Ei muuta.
  2. C

    On teillä varmasti hyvä mieli.

    Never ever enää kirjotan tänne. Säälittää vaan jotkut, että saa sellasesta tyydytyksen, toisen kustannuksella. :|
  3. C

    ketkä on alottannut jo

    No sama juttu mulla. En todellakaan siivoo mitään tiettyä juhlaa varten normaalia enempää. :x
  4. C

    antakaas hyviä vinkkejä millä helpottaa pojan oloa.. kuumetta tänä aamuna 41 :///

    Anteeks nyt vaan, mutta miks helvetissä ette saa lääkettä ja kunnon hoitoa? :o Tai mikset VAADI sitä? :o |O :headwall:
  5. C

    reima vaiko mukavuus?

    Mää ostin reimatecin välikausihaalarin ja nyt toppahaalarin kuopukselle 1v3kk ihan sen takia, että se SAA mennä niihin ojiin ja vesilätäköihin istumaan ja sohjoon makaan. Ja täysin kuiva on likka, kun sisälle tulee. Puvun voi kätevästi huuhtasta ja ripustaa kuivuun ja avot. =)
  6. C

    Onko tämä Remu-haalari turvallinen?

    Mietin vaan tota vyötä. :/ http://www.travalle.fi/fi.php?sivu=tuotteet&navi=2&tuote=1282
  7. C

    Jos olisitte 1v8kk ja saanut käsiinne äitinne ajokortin

    Vaatekaappiin, johonkin kenkään, vessanpönttöön, pianon taakse, sohvan tyynyjen väliin, maton alle jne.jne. Onhan noita. Meidän tyttö 1v3kk tekee saman tempun tuteilleen. Just löysin yhden meidän vaatekaapista, mun sieltä lankakorista, siellä oli siististi teepaitojen päällä. Kiva ettiä...
  8. C

    G: Kuinka vanhana lapsenne oppi(vat) kävelemään?

    9kk 12kk 10kk (Vanhimmasta nuorimpaan)
  9. C

    antakaas hyviä vinkkejä millä helpottaa pojan oloa.. kuumetta tänä aamuna 41 :///

    EI perse mitä touhua siltä sairaalalta! Kyllä toi jo hälyyttävää on, kun ei pissaa tuu. Ja niin ne vaan laitto meidätkin likan kanssa (silloin 7kk vauva) kotiin, kun likalla oli paha ripuli ja nestehukka, eikä suostunu syömään mitään, muutaman tunnin nestetyksen jälkeen! :o Se olis kuollu...
  10. C

    Monilapsiset perheet, saatteko kaikki lapset kerrallaan hoitoon yöksi?

    No silleen YHDEN kerran vasta ollaan tehty, että miehen äiti ja isä on ottanu likat, 3kpl, luokseen (asuvat tossa lähellä) ja sitten ennen nukkumaan menoaikaa ovat tulleet meille ja laittaneet likat nukkuun eli on ollu ns. normaalit olot heillä. Ja ollaan tultu miehen kanssa myöhemmin illalla...
  11. C

    Apua tarvitaan! Verikoe puolivuotiaalta!

    Kyynärtaipeesta ja sillä ohuella, missä on letku. Täytyy olla kyllä taitava laittaja. Meidän likalla ei onnistunu tk:ssa, rimpuili ja ne pisti monta kertaa ja aina tuli verta neulan ohi ja yks katkeskin! :o Yksityisellä saatiin, että hups vaan ja oli ohi. Eikä tyttö ehtiny pahemmin...
  12. C

    .

    ...
  13. C

    Mitä mieltä olette tästä lampusta mä tilasin sen!

    Ihan kiva, en ostais meidän olkkariin, ei sovi yhtään. :)
  14. C

    Keittiö kuvia??

    ok. :D
  15. C

    Keittiö kuvia??

    Joo, puuttuu kuvun se "varsi" eli se, joka peittää johdot, mikä lie tötterö. :whistle: Ja sitten puuttuu välitilan lasimosaiikki+silikoonit reunoilta. Pitäis laittaa, mutta ei oo viä ehditty... :ashamed: :whistle: :D
  16. C

    Olisiko teistä 17 lapsen tai kenties enemmänkin äidiksi?

    Juu, olipas siinä taloo kerraksenn. Huh. Mutta ihan onnelliselta näytti toi perhe. :heart: :flower: Itse en halua kolmea enempää lasta. Ja se on mulle sopiva ja that`s it. Muuta saa tehdä vaikka 27, ei kuulu mulle. :)
  17. C

    Mitä 9-vuotiaalle joululahjaksi? Nettikauppoja?

    Niin siis vinkkiä kaivataan. =)
  18. C

    Keittiö kuvia??

    Tämmönen. http://tinypic.com/fullsize.php?pic=2ainiup&s=2
  19. C

    Mitä 9-vuotiaalle joululahjaksi? Nettikauppoja?

    Kun noi on liian lapsellisia noi kaikki lelut noissa nettikaupoissa. Tyttö siis kyseessä ja Bratseistä ei tykkää, eikä barbeistakaan paljoo. Tietty jotain huoneeseen, sisustusta, verhoo (verhoja ei viäkään ole.. :ashamed: ) yms. Pelejä tykkää pelata. Ostin just tässä kuussa 9v lahjaks...
  20. C

    Kyllä kannattaa erota..

    Onnea. :flower: =) Kannattaa kuitenkin vähän jarrutella sen uuden löövin kanssa, ettei vaan saa kärsiä niin sinä, kuin lapsesikin. Tutustukaa kunnolla, ennenkun muutatte yhteen tän miehen kanssa. Ikinä ei nimittäin tiedä, millanen se uusi ihastus on oikeesti luonteeltaan. Ihan vaan näin...

Yhteistyössä