Olisiko teistä 17 lapsen tai kenties enemmänkin äidiksi?

Minä voin suoraan sanoa että ei kyllä olisi.Katsoin tämän perheen dokkarin joku aika sitten ja nyt olin laittanut tämän linkin ylös ja ehdin sen vasta katsoa niin aika elämää mahtaa olla.Kotikin on kuin joku hotelli =) Mut käykäähän katsomassa jota kiinnostaa ja varmaan moni jo nähnytkin tämän mutta laitan silti.

http://www.duggarfamily.com/photos1.html
 
ei niin monelle. mäkin katsoin kyseisen dokumentin ja kyl tuli vähän sellanen olo et ne lapset oli ku työleirillä. toki se on heidän tapa elää, ja varmasti ainoa oikea tapa. mut sit et aletaan tehdä lapsilukumäärästä dokkaria että kaikki ihmiset voi sitä päivitellä ympäri maailmaa niin siin alkaa tuntuu jo rahastuksen maku suussa.

luulis että se äiti on jo terveytensä kanssa pulassa? mulla ainakin jo näiden neljän jälkeen on jos jonkinlaista vaivaa :whistle:
 
Juu, olipas siinä taloo kerraksenn. Huh.

Mutta ihan onnelliselta näytti toi perhe. :heart: :flower:

Itse en halua kolmea enempää lasta. Ja se on mulle sopiva ja that`s it. Muuta saa tehdä vaikka 27, ei kuulu mulle. :)
 
Joo, ei olis kyllä.

Mietin että onko noi kaikki lapset "yksösiä" vai onko sattunut edes yhdet kksoset vai onko mamma ollut raskaana 17 kertaa?
En siis ole dokkaria nähnyt enkä saa selvyyttä nettisivuilta.
 
Yllättävää kyllä, ei olisi. :D Mutta juu, kieltämättä tuo talo oli aikas hulppea, jää vaan miettimään että millä ihmeellä sitä tienaa niin paljon että on tuollaiseen (sekä 19 ihmisen elättämiseen) varaa...? Niin tiheään näyttäisi lapsia olevan ettei äiti varmaan paljoa ole kerennyt välissä töissä olla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Joo, ei olis kyllä.

Mietin että onko noi kaikki lapset "yksösiä" vai onko sattunut edes yhdet kksoset vai onko mamma ollut raskaana 17 kertaa?
En siis ole dokkaria nähnyt enkä saa selvyyttä nettisivuilta.
Vissiin kahdet kaksoset on
 
mustikkatassu
minäkin katoin tota aivan "järkyttyneenä" tölsystä eräänä kauniina aamupäivänä ja totesin miehelle ei kiitos ikinä meille tollasta perhettä (siis jäsenmääränsä suhteen)

eihän siinä äiti ehdi mitenkään jokaista lastaan huomioimaan yksilönä vaan ne kaikki on jotenkin samaa massaa siitä lähtein kun imetys loppuu...
 

Yhteistyössä