Monilapsiset perheet, saatteko kaikki lapset kerrallaan hoitoon yöksi?

No ei vielä, tuo junnu on alle 2kk :D

Viime vkloppuna oli tytöt hoidossa ja oli ihan hassua!! Mut kuitenkin aika ihanaa kun oltiin saunomassa ja istumassa iltaa kaveripariskunnan luona eikä ollut kiire illalla kotiin laittaan lapsia nukkuun!! Poika kun veteli koko illan sikeitä :D
 
Joo, mutta silloin yleensä on molemmat mummulat valjastettu lapsenvahdeiksi, ettei tule liian isoa jobia kummallekaan. Lapset ovat muutenkin paljon mummuloissa yötä (yleensä yksi kerrallaan, kaksi kotona, lapsen omasta aloitteesta ja itse he jo ottavat yhteyttäkin isovanhempiinsa tuosta yöasiasta), joten ei tuo järjestely paljon poikkea meidän normirutiineista, paitsi mun ja isännän kohdalta - saamme kahdenkeskistä aikaa (pari kertaa vuodessa tosin) =)
 
Meillä on kolme lasta ja kyllä anoppi ottaisi mielellään kaikki kolme lasta hoitoon yöksi mutta ei ole tarvetta.
Kaikki kolme eivät ole olleet yötä yhdessä hoidossa vielä kun ei ole ollut tarvetta.Tyttö 11kk ei ole ollut vielä yötä hoidossa.
 
nättitähti harmaana
nyt on kaksi lasta ja ne saadaan kyllä yhdeksi yöksi hoitoon aina sillontällön. tosin vanhempi käy isälläänkin joskus joten periaatteessa tuo nuorempi on helppo saada silloin hoitoon. kolmannen temme jos saamme. joskus saadaan varmasti hoitoon,sen verran isovanhemmat tykkää lapsistamme =)
 
saadaan. sekä minun vanhemmille että miehen vanhemmille, lisäksi miehen sisko ottaa tarvittaessa kaikki neljä omien lisäksi ( hänellä myös neljä lasta) . ja tässä asiassa ollaan onnekkaita että halukkaita ottajia löytyy tarvittaessa.
joskus ollaan myös jaettu porukkaa, kaks sinne ja kaks tonne jos tuntuu ettei jaksaminen riitä kaikkiin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ole koskaan vienyt, vaan mummit, mammat,kummit yms on tullut meille joten olen siis saanut kaikki yhtä aikaa hoitoon. Mutta en oo itse silloin kotona ollut
Niin meillä on siis viis hoidokkia + eläimet vielä päälle :)
 
No silleen YHDEN kerran vasta ollaan tehty, että miehen äiti ja isä on ottanu likat, 3kpl, luokseen (asuvat tossa lähellä) ja sitten ennen nukkumaan menoaikaa ovat tulleet meille ja laittaneet likat nukkuun eli on ollu ns. normaalit olot heillä. Ja ollaan tultu miehen kanssa myöhemmin illalla kotiin (konsertti).

Vielä kuopus, 1v3kk, ei oo ollu yökylässä heillä, vois olla ihan mielenkiintosta kyllä kokeilla. :whistle:
 

Yhteistyössä