Kyllä kannattaa erota..

..niin pitkään sitä vatvoi ja kylläpä nyt tuntuu hölmöltä, oli kyllä paras päätös aikoihin! Suosittelen muillekin, jotka ovat kyllästyneitä kuivaan ja kylmään suhteeseen..!

Kunhan hehkutan, että olen totaly in lööv :heart:

:D
 
mielestäni
sinun ero oli niin nopea, että et jotenkaan tunnista tunteitasi. Vaikutat siltä, että et uskalla kertoa muille tunteistasi, ihan kuten minun esikoinen.
Ei uskalla kenellekään kertoa, että pitää jostakin. On aina muka välinpitämätön, vaikka oikeasti toivoo, että hänet huomataa ja saa syliä ym. mutta koskaan ei uskaltaisi pyytää ettei tule torjutuksi. Hiljainen ja kiltti. Ei kerro pettymyksistä eikä muustakaan.
Jotenkin tunnut sellaiselta, joka ei anna itselleen mahdollisuutta tuntea.

Älä eroa noin vain, jos mies ei ole väkivaltainen henkisesti eikä fyysisesti. Lapsi tarvitsee vanhemmat.
 
Juuh, kannattaa erota jos tosiaan ei ole enää muuta tietä...

Mä oon kyllä sitämieltä, että vastoinkäymiset vahvistaa. Aina kun ei voi olla kivaakaan. Eikä helposti pidä luovuttaa, joskus se vaan on sellaista...
Ja sitten pitää suhdetta hoitaa ja parantaa, vaikka terapeutin voimin.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mielestäni:
sinun ero oli niin nopea, että et jotenkaan tunnista tunteitasi. Vaikutat siltä, että et uskalla kertoa muille tunteistasi, ihan kuten minun esikoinen.
Ei uskalla kenellekään kertoa, että pitää jostakin. On aina muka välinpitämätön, vaikka oikeasti toivoo, että hänet huomataa ja saa syliä ym. mutta koskaan ei uskaltaisi pyytää ettei tule torjutuksi. Hiljainen ja kiltti. Ei kerro pettymyksistä eikä muustakaan.
Jotenkin tunnut sellaiselta, joka ei anna itselleen mahdollisuutta tuntea.

Älä eroa noin vain, jos mies ei ole väkivaltainen henkisesti eikä fyysisesti. Lapsi tarvitsee vanhemmat.
Jaa että pitää olla suhteessa missä ei ole hellyyttä ja rakkautta? Mä en ainakaan kitkuttelis mun miehen kanssa lapsen takia
 
Alkuperäinen kirjoittaja mielestäni:
sinun ero oli niin nopea, että et jotenkaan tunnista tunteitasi. Vaikutat siltä, että et uskalla kertoa muille tunteistasi, ihan kuten minun esikoinen.
Ei uskalla kenellekään kertoa, että pitää jostakin. On aina muka välinpitämätön, vaikka oikeasti toivoo, että hänet huomataa ja saa syliä ym. mutta koskaan ei uskaltaisi pyytää ettei tule torjutuksi. Hiljainen ja kiltti. Ei kerro pettymyksistä eikä muustakaan.
Jotenkin tunnut sellaiselta, joka ei anna itselleen mahdollisuutta tuntea.

Älä eroa noin vain, jos mies ei ole väkivaltainen henkisesti eikä fyysisesti. Lapsi tarvitsee vanhemmat.
Keittiöpsykologiaa parhaimmillaan :D

Hyvä että löysit uuden onnen, Emilyn =)
 
sommarcat
mä olen kanssa sitä mieltä, että kannattaa erota, jos siltä tuntuu ja mitään ei jää jossittelujen varaan. Erotessamme exäni kanssa olimme molemmat sitä mieltä, että näin parasta. Ja niin onkin. Mulla on ihana mies ja lapsi nykyään, exäni onnellinen tahollaan. Mitä kaikkea minulta puuttuisi jos olisimme vieläkin yhdessä! Ja in lööv...minäkin. Nykyiseen ihanaan mieheeni.
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mielestäni:
sinun ero oli niin nopea, että et jotenkaan tunnista tunteitasi. Vaikutat siltä, että et uskalla kertoa muille tunteistasi, ihan kuten minun esikoinen.
Ei uskalla kenellekään kertoa, että pitää jostakin. On aina muka välinpitämätön, vaikka oikeasti toivoo, että hänet huomataa ja saa syliä ym. mutta koskaan ei uskaltaisi pyytää ettei tule torjutuksi. Hiljainen ja kiltti. Ei kerro pettymyksistä eikä muustakaan.
Jotenkin tunnut sellaiselta, joka ei anna itselleen mahdollisuutta tuntea.

Älä eroa noin vain, jos mies ei ole väkivaltainen henkisesti eikä fyysisesti. Lapsi tarvitsee vanhemmat.
Jaa että pitää olla suhteessa missä ei ole hellyyttä ja rakkautta? Mä en ainakaan kitkuttelis mun miehen kanssa lapsen takia
No omasta puolestani voin sanoo, et meillä on ollut kausia kun on tuntunut että ei mitään rakkautta enään ole, eikä edes lasta vielä ollut, mutta yhdessä vaan vieläkin ollaan. Ei munkaan mielestä heti kannata luovuttaa.
 
hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
mä olen kanssa sitä mieltä, että kannattaa erota, jos siltä tuntuu ja mitään ei jää jossittelujen varaan. Erotessamme exäni kanssa olimme molemmat sitä mieltä, että näin parasta. Ja niin onkin. Mulla on ihana mies ja lapsi nykyään, exäni onnellinen tahollaan. Mitä kaikkea minulta puuttuisi jos olisimme vieläkin yhdessä! Ja in lööv...minäkin. Nykyiseen ihanaan mieheeni.
Just just. mutta onko tuore rakkaus? Ei sekään tule ikuisesti olemaan ensihuumaa vaan kemian lakien mukaan se laantuu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
..niin pitkään sitä vatvoi ja kylläpä nyt tuntuu hölmöltä, oli kyllä paras päätös aikoihin! Suosittelen muillekin, jotka ovat kyllästyneitä kuivaan ja kylmään suhteeseen..!

Kunhan hehkutan, että olen totaly in lööv :heart:

:D
:hug: onnea! ihanaa olla in lööv..
 
sommarcat
joo. Ollaan oltu nykyiseni kanssa yhdessä vajaa 3 vuotta ja ei vielä ole ainakaan rakkautemme kuihtunut. Pitääkö sen kuihtua, jos on kauan yhdessä. Pieni lapsi on ja arkea eletään. Mutta silti rakastamme toisiamme. In lööv...Siis !!
 
sommarcat
Onhan mun isovanhemmatkin olleet naimisissa 50 vuotta eikä heidän rakkaus ole mihinkään kadonnut. Päinvastoin tunteet vahvistuvat päivä päivältä enemmän ja enemmän. Ja mikä parasta; On rohkeutta kulkea käsi kädessä ihmisten ilmoilla yli seittemänkymppisenäkin..in lööv...hekin! Ihanaa! Toivottavasti mäkin olisin vielä silloin...
 
Hyvät analyysit tuli ilman että taustoja tiedetään.. kyllä sitä ex-suhteessa monta kertaa yritettiin ja lopulta se olin minä joka yritti yrittää kun toinen ei uskonut mitään ongelmia olevan..

Esim. alkoholi, ex sai äskettäin turpiinsa (itse ei lyönyt, ei ole väkivaltainen mutta soittaa suutansa kyllä senkin edestä) humalassa eikä muistanut tapahtunutta kunnolla, ei silti taas myönnä että alko on ongelma.. mut ei koske mua enää sen tekemiset..

Minulla on ihana miesystävä, tuleva avomies ja jotain niin uskomatonta ollut koko juttu alusta alkaen :heart:
 
Onnea. :flower: =)
Kannattaa kuitenkin vähän jarrutella sen uuden löövin kanssa, ettei vaan saa kärsiä niin sinä, kuin lapsesikin. Tutustukaa kunnolla, ennenkun muutatte yhteen tän miehen kanssa. Ikinä ei nimittäin tiedä, millanen se uusi ihastus on oikeesti luonteeltaan.

Ihan vaan näin ajattelin itekseni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:
Onnea. :flower: =)
Kannattaa kuitenkin vähän jarrutella sen uuden löövin kanssa, ettei vaan saa kärsiä niin sinä, kuin lapsesikin. Tutustukaa kunnolla, ennenkun muutatte yhteen tän miehen kanssa. Ikinä ei nimittäin tiedä, millanen se uusi ihastus on oikeesti luonteeltaan.

Ihan vaan näin ajattelin itekseni.
Totta, totta.. Miehellä kun itselläänkin on lapsi, niin se on aika iso tekijä siltä osin että kun on seurannut kuinka hän lapsensa kanssa toimii ja myös minun lapseni kanssa, niin se kertoo jo erittäin paljon ihmisestä, jolla on kuitenkin jo kolmen vuoden kokemus isyydestä ja näkee miten niin isä kuin poikakin rakastavat toisiaan ja ovat läheisiä..

Joku mietti myös että on pohtinut eroa, mulle oli suuri kynnys juuri tässä mahdollisessa uusioperhekuviossa, ajatuseni oli etten osaisi kuvitella itseäni sellaiseen. Sitten tapasinkin miehen, joka on isä ja kaikki on tuntunut koko ajan erittäin luontevalta.. =) :flower:
 
Riipputisu harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:
Onnea. :flower: =)
Kannattaa kuitenkin vähän jarrutella sen uuden löövin kanssa, ettei vaan saa kärsiä niin sinä, kuin lapsesikin. Tutustukaa kunnolla, ennenkun muutatte yhteen tän miehen kanssa. Ikinä ei nimittäin tiedä, millanen se uusi ihastus on oikeesti luonteeltaan.

Ihan vaan näin ajattelin itekseni.
Joskus sitä vaan sattuu kohdalle ihminen, jonka kanssa loksahtaa..tämäkin vanha rupuska joutui pyörtämään puheensa "salamarakkauden" kolahtamisesta....

Tahti on ollut nopeaa ja arkiralli selvää jo alusta asti...
Suuret lemmenliekit välillä laimenee, mutta lempi ei siitä mihinkään katoa.....

"Lemmenliekki leimahtaa...kerran vain..."
 
takakylän katariina
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
juuri ennen eroa tekemässä lasta eksäsi kanssa? Muistelen näin...
Tätä samaa olen ihmetellyt minäkin pitkään. Minusta Emilyn hehkutti vielä alkukesästä vauvanyritystä nykyisen exänsä kanssa.

 

Yhteistyössä