Hakutulokset

  1. paivi28

    vauvan affektikohtaus

    Meidän esikoisella oli noita kohtauksia, muistaakseni alkoi joskus 1 vuotiaana, sai niitä kun suuttui oikeen kovasti, on muutenkin todella voimakastahtoinen. Menivät itsekseen ohitse ja nyt ei ole enää varmaan vuoteen ollut, poika nyt 4 v. Kysy neuvolasta kannattaisiko noin pientä viedä...
  2. paivi28

    10 kk-ikäsen imetyskerrat vähentyneet, korviketta lisäksi?

    Mä annan ainakin meidän 4kk vettä ruuan päälle ja syö vielä tissistä jos jaksaa. Esikoinen rupes jo 10kk juomaan tavallista maitoa, kun hän ei ikinä tuttipullolle oppinut.
  3. paivi28

    Kuvankäsittelijöille kysymys

    Hieno homma:)
  4. paivi28

    Kuvankäsittelijöille kysymys

    Pystyykö kuvan taustalta poistamaan ihmisen takaraivon?
  5. paivi28

    ***Pikkukakkosta odottavat***

    Onnea Ninatus :flower: Meillä myös pojalla mahavaivoja ja illat yhtä huutoa :| Olis mukava vaihdella vauvakuulumisia jos ehdit kirjoitella!? Päivi ja Pikkumies 1kk 3pv
  6. paivi28

    ***Pikkukakkosta odottavat***

    Kiitos kaikille onnitteluista :heart: Meillä on kaikki lähteny kivasti käyntiin, Pikkumies on nyt 2 viikkoa ja yhden päivän vanha. Terveydenhoitaja kävi kotikäynnilla keskiviikkona, kaikki hyvin ja painokin oli noussut jo 700g =) Päivi ja Pikkumies 2vk1pv
  7. paivi28

    ***Pikkukakkosta odottavat***

    Meidän pieni mies näki päivänvalon 16.6.2011 klo 11.52. Mitat olivat 3346g, 50cm ja pipo 36cm. Kotiuduttiin sairaalasta viime sunnuntaina, poju on ihana syö ja nukkuu hyvin.
  8. paivi28

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    RV 40+0 :heart:
  9. paivi28

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Masu laskeentui eilen! RV 39+0 ja masussa toinen poika :heart: [/URL][/IMG]
  10. paivi28

    Pohjanmaan odottajat

    Hei Pinky! Tänne ei oo oikein kukaan kirjotellut sen jälkeen kun perustettiin facebookiin oma ryhmä;KaksPlus Pohjanmaan Mammat. Sinne vain mukaan, laita mmiralle yksityisviesti niin hän lisää sut ryhmään mikäli haluat.
  11. paivi28

    Palkan suuruus äitiysvapaalla

    Mulla muodostuu palkka myös lisistä ja sitäkin kyllä ihmettelin kun kerroin oli pienempi kuin normaalisti, varmaan jäänyt lisät pois. Mä saan myös kelalta vielä lisäksi rahaa. Kyllä uskaltaisin mutta en taida kehdata kun olen sen kanssa jo takunnut muutenkin näiden kelan lappujen kanssa.
  12. paivi28

    Palkan suuruus äitiysvapaalla

    Saan äitiysvapaan alusta kolmelta kuukaudelta palkan ja mulla on vain 16h/kk sopimus. Sain nyt 2vk palkkakuitin ja luulin että saan vain 8h palkan mutta sainkin 40h. Ovatkohan laskeneet väärin ja perivät vielä takaisin!? Vai olenkohan alunperinkin käsittänyt jotain väärin!? Mulle kyllä...
  13. paivi28

    ***Pikkukakkosta odottavat***

    Tervetuloa uudet :wave: Kätilöistä huonekaverin kätilö ja kätilöopiskelija tulivat molemmat moikkaamaan, mutta mun kätilö ei tosiaan tullut vaikka pyysin; kai oli niin kiireinen. Toivottavasti olis ens kerralla parempi tuuri! RiwerFlows Mulla uusiutui lantion löystyminen tässä raskaudessa...
  14. paivi28

    Pohjanmaan odottajat

    Onnittelut Sikuriina87 :flower: Shaitanja Kiva kuulla että silloin on se rentoutus, mä jo ajattelin että mun tuurilla ne ei varmasti mene samassa järjestyksessä! Keltainen sammakko En usko että siihen on mitään estettä vaikka nurmon puolella asuttekin. mmira ja mmilia laitoin teille...
  15. paivi28

    Pohjanmaan odottajat

    Tervetuloa Dreamer75 :wave: Uimaan olisi mukava lähteä, mutta mun uimapuku ei mee enää päälle enkä viitsisi uuttakaan enää ostaa. :laugh: Maanantai aamun mammapiireistä hyvä kun 6.6 on vielä kun silloin pitäisi olla se rentoutuskerta, mikäli ne samassa järjestyksessä menee...
  16. paivi28

    Pohjanmaan odottajat

    Tnse Mulla oli toi Kaisu neuvolan terkkana, mutta se jäi jo pari viikkoa sitten pois(vaihtoi työpaikkaa). Tällä viikolla on vielä Kaisun sijainen, mutta sitten aloittaa kesätyöntekijä. Mä olen ainakin saanut semmosen käsityksen että kaikilla on kirkonkrannilla ultrattu ja jos ei näin ole niin...
  17. paivi28

    Pohjanmaan odottajat

    Tervetuloa mmira ja Pixie :wave: Onpas monella ollut se sama neuvolalääkäri, mä olen vissiin ainut jolla jäi siitä ihan "normaali" fiilis ;) Mammapiiristä Branwen; Ne on vähän kuin uudelleen synnyttäjien synnytysvalmennus, kun seinäjoella ei järjestetä uudelleen synnyttäjille mitään...
  18. paivi28

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    [/URL][/IMG] RV 37 ja pikkukakkonen :heart:
  19. paivi28

    pakastimesta otettu jauheliha

    Jauhelihasta huomaa tosi helposti jos on pilalla, haisee pahalle ja on väriltään harmaata.
  20. paivi28

    ***Pikkukakkosta odottavat***

    Tervetuloa uusille :wave: Onnittelut ultrassa käyneille =) Talvicci Ei munkaan kätilö tullut juttelemaan synnytyksestä jälkeenpäin vaikka pyysin ja myöhemmin jäi vähän kaivelemaankin asia mutta minkäs teet :( Meillä on kaikki hankinnat tehty aikaa sitten, hankintoja toki helpotti kun...

Yhteistyössä