Hakutulokset

  1. N

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Oho, en ookaan kirjottanut toviin. On ollut kaikenlaista kiirettä töissä ja muualla...Nytkin pitäis mennä jo nukkumaan, että jaksais herätä aamulla lapsia hoitamaan. Täällä kyseltiin paikkakuntia ja sitä kauanko ollaan oltu parisuhteessa. Me ollaan Espoosta ja ollaan seurusteltu semmoset hieman...
  2. N

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Kyllä mä varmaan e-pillerit lopetan vasta tammikuussa, koska en halua ottaa riskiä, että koulu jäisi kesken. Vaikka olishan se ihanaa, että vauva tuliskin aikaisemmin. Ehkä kuitenkin maltan odottaa, että koulu on lähellä loppua. Helpottaa elämää huomattavasti, kun on tää tutkinto suoritettu alta...
  3. N

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Peity Joo periaatteessa voitais jo syksyllä aloittaa yritys. Pelkään kuitenkin, että jos mulla on pahoinvointia koko alkuraskauden ajan kuten mun äidillä oli melkeen koko raskauden ajan, en tosiaan pysty opiskelemaan samalla. Otetaan varman päälle ja käydään koulu edes melkein loppuun, jos...
  4. N

    Kuumeilija, mutta ei kuitenkaan vielä yritystä. Onko muita?

    Saakos joukkoon liittyä yks kuumeilija lisää? Miehen kanssa ollaan päätetty, että yritys alkaa ensi vuoden puolella mahdollisesti tammikuussa. Opinnot vielä kesken, joten ihan vielä ei oo oikea aika vauvalle. Ensi huhtikuussa tai toukokuussa valmistun. Miehelläkin opinnot kesken, mutta miehen...
  5. N

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Heippa! Voisinkohan liittyä mukaan joukkoon? Helpottais varmaan, kun sais jutella muiden kuumeilijoiden kanssa. Mulla kamala vauvakuume, mutta ollaan sovittu miehen kanssa, että yritys alkaa ensi vuoden alussa. Mahdollisesti tammikuussa. Toiveena olis, että vauva syntyis vuoden 2013 puolella...
  6. N

    Outo vatsatauti.. vai sittenkin raskaana?

    Jep, lopetin pillerit kesken, koska pelkäsin että se vahingoittaa lasta jos oon raskaana. En ole raskaana. Näin uskon nyt itsekin. En jaksa enää arvuutella, että oonko raskaana vai enkö, joten nyt taon pieneen päähäni että EN OLE RASKAANA! :D No ainakin nyt pystyy opiskella loppuun...
  7. N

    Onko teistä 6 kummia ihan liikaa?

    Me olemme mieheni kanssa ajatelleet pyytää 5 tai 6 kummia. Meillä on molemmilla monta todella läheistä ystävää. Kaksi kummia olen ihan vauvasta asti tuntenut, ovat kuin perhettä. Heidän puolisonsa olisi vähän noloa jättää pois, koska olemme kummankin puolison kanssa todella paljon tekemisissä...
  8. N

    Outo vatsatauti.. vai sittenkin raskaana?

    Heippa! Kirjoittelen tänne taas, kun täytyy saada ajatuksia selkeämmiksi. Eli olen tehnyt pari testiä tuon viimeisen haamun jälkeen, mutta näyttävät aina vaan miinusta. Kuulemma clear bluella on tapana näyttää joskus turhia haamuja. No olen huomannut ruokahaluni huonontuneen reippaasti, mahassa...
  9. N

    Outo vatsatauti.. vai sittenkin raskaana?

    Tänään tein clear blue-raskaustestin ilman sitä viikkonäyttöä ja haalea plussa tuli. Sen jälkeen tein vielä toisensemmosen clear blue-testin, jossa on se viikkonäyttö. Tuli Ei raskaana. No pitää nyt vielä odotella ilmeisesti....
  10. N

    Outo vatsatauti.. vai sittenkin raskaana?

    En ollut merkannut ylös viime kuukautisten alkamispäivää, mutta onneksi muistin kuitenkin sen alkamispäivän. Nyt sitten odottelen, että alkaako kuukautiset vai ei. Oon kyllä ihan malttamaton. En pysty keskittymään mihinkään, kun mietin vain mahdollista raskautta. On se kuitenkin niin iso elämän...
  11. N

    Outo vatsatauti.. vai sittenkin raskaana?

    Kolme päivää sitten heräsin aamulla pahaan oloon ja ryntäsin vessaan. Oksensin muutaman kerran, jonka jälkeen menin lepäilemään. Sama toistui vielä kaksi kertaa eli ryntäsin oksentamaan. Meni pari tuntia pahoin voivana, ja yhtäkkiä se paha olo meni kokonaan ohitse ja pystyin syömään ja...
  12. N

    Jos nyt saisit lapsen, mikä hänelle tulisi nimeksi?

    Tällä hetkellä mun suosikkinimet tytölle ovat Mila, Linnea, Lumi ja Nemi. Pojalle taas Leo, Leevi, Topi ,Aapo ja Arttu
  13. N

    Miesten pukeutumistyyli - ajatusleikki naisille

    Mun mies ostaa vaatteitaan vähän sieltä sun täältä. Hänellä on todella hyvä vaatetyyli, tykkään kovasti. Kun tapasimme, mies pukeutui juurikin tuohon Waldo's tyyliin eli hiphop kuteita aina. Inhosin sitä tyyliä. Ne kaikki polvissa roikkuvat housut ja jättikokoiset t-paidat, hyi! Vuosien varrella...
  14. N

    Kokemuksia viipurin/pietarin löytökoirista??

    Jos hankkii tuollaisen rescue koiran, pitää mun mielestä olla kokemusta koirista. Jotkut ottaa noita rescue koiria ilman minkäänlaista koirakokemusta, ja sitten ovatkin pulassa niiden koiriensa kanssa. Pitää myös olla valmis käyttämään aikaa koiran kasvatukseen enemmän kuin jos ottaisi yhdeksän...
  15. N

    Millanenhan koirarotu sopisi meille?

    Kaikki koirat ovat tietysti erilaisia, ja saman rotuisistakin löytyy ihan erilaisia koiria. Meillä kuitenkin havannankoira (bichon havanais), joka muistuttaa aika paljon tuota coton de tulearia. En tiedä onko meillä käynyt vain harvinaisen hyvä tuuri koiran kanssa, mutta meidän koiramme ainakin...
  16. N

    Anopit

    Minun anoppini on ollut mua kohtaan aina tosi ihana, ja olen hänestä pitänyt ja ymmärtänyt että hänkin pitäisi minusta. Anoppi soittelee mukavia puheluita ja on tosi huomioiva muutenkin. Olen lähiaikoina ystävystynyt mieheni veljen tyttöystävän kanssa. Hän on minulle kertonut, että anoppi...
  17. N

    Muita vauvakuumeisia, joilla ei vielä "oikea aika" raskaudelle?

    Heippa! Täällä ois kans yks vauvakuumeinen! Oon 20-vuotias ja mies myös ja mullahan on ollut vauvakuume iät ja ajat. Nyt kuitenkin vauvakuume on aivan todellista kuumeilua! Joskus 15 vuotiaanahan se oli sitä, että "oi ku ihana vauva mäki haluun", muttei ollut ihan todellista aikomusta hankkia...

Yhteistyössä