Muita vauvakuumeisia, joilla ei vielä "oikea aika" raskaudelle?

No niin, olin tänään ystävien luona joilla on 5kk tyttövauva (mustakin olisi ihana jos kakkonen olisi tyttö niin saisin kokemuksen molemmista, toinen poikavauva tosin kelpaa yhtä hyvin :D ) eikä se ainakaan käännyttänyt haaveiluista.. Tunnustelin miehen mieltä kotimatkalla ja "ei vielä" sieltä tuli kuten olin odotellut mutta sitten jutellessa hänkin alkoi puhua tyyliin "toisaalta olisi hyvä nyt aika pian". Saas nähdä. =) Ehkä pääsen sittenkin kuumeilemaan lähitulevaisuudessa?!
 
Tänne kai minäkin kuulun......tai tänneKKIN :LOL: Meillä jo 5 lasta (7v, 5v, 4v, 3v ja 11kk) ja olin aiva varma edellisen raskauden aikana, että tämä on on viimeinen :LOL: , mutta niin vain kuume hiipii salakavalasti :snotty: Mieskin sanonut että ei nyt tarvitse olla ehdoton EI kuudennelle, mutta nyt huono aika. Aloitin työtkin tässä elokuun alussa jälleen ja rahatilannettakkin halutaan kohentaa.....Kroppani tarvitsee ehkä hetken hengähdystauon ja onhan siinä kuudennen lapsen syntymässä monta muutakin mutkaa, kuten se, että nyt mahdumme kaikki yhten autoon ja kotiimmekin kivasti, mutta mitä sitten kun meitä olisikin 8.....no, katsotaan pysyykö kuume näin korkeana tässä vuoden verran ja kuulostellaan sitten asiaa :heart: Ihanaa jos saan kanssanne jakaa tämän asian täällä :wave:
 
Heippa! Täällä ois kans yks vauvakuumeinen! Oon 20-vuotias ja mies myös ja mullahan on ollut vauvakuume iät ja ajat. Nyt kuitenkin vauvakuume on aivan todellista kuumeilua! Joskus 15 vuotiaanahan se oli sitä, että "oi ku ihana vauva mäki haluun", muttei ollut ihan todellista aikomusta hankkia lasta. No nyt kuitenkin mä haluaisin lapsen ihan suunnattomasti. Opiskelen tällä hetkellä perhepäivähoitajaksi ja syksyllä 2011 valmistun. Valmistumiseni jälkeen haluaisin ryhtyä vauvantekopuuhiin. :D No miehen mielestä hänenkin pitää ensin valmistua kokonaan! Siis hän valmistuu vuoden päästä myöskin ammattikoulusta, mutta sen jälkeen hän hakee vielä poliisikouluun ja sinne voi kestää ikuisuus ensin, että pääsee sisään ja sitten vielä se opiskelu kestää sen kolme vuotta. En kestä odottaa niin pitkään. Mun mielestä olisi ihan hyvä tehdä lapsi sitten, kun me molemmat olemme valmistuneet johonkin ammattiin. Lapsen syntymän jälkeen voisin olla vuoden pari kotona lapsen kanssa ja mies voisi käydä töissä sillä aikaa. Sitten sen jälkeen hän voisi hakea sinne poliisikouluun ja minä taas menisin töihin ja elättäisin perhettä. Lapsi menisi silloin tietty perhepäivähoitajalle tai päiväkotiin. Täytyy vielä yrittää puhua mies ympäri, ilman painostusta. Haluan, etä lapsi on toivottu eikä mikään "pakko".
 

Yhteistyössä