Hakutulokset

  1. Elivo

    NUVARIG+ limakalvot!

    mulla nuvaring aiheutti virtsatietulehduksia, emätintulehduksia, kuivuutta ym alapään vaivaa. Minä ainakin suosittelen vaihtamaan johonkin muuhun!
  2. Elivo

    minipillerit

    mulla cerazette laski estrogeeni tasojani sen verran matalalle että sain aika ikäviä sivuvaikutuksia noista pillereistä... mutta joillekkin ne tuntuu sopiva kuitenkin tosi hyvin.
  3. Elivo

    hassu kysymys liukkarista

    Arvatkaas millä nuo mun pissatulehdukset seksin jälkeen loppu...? Vaihdettiin kondomit lateksittomiin eipä oo pisutulehdusta ollu enää sen jälkeen.. Harmi vaan kun ne meinaa olla pikkusen hintavia jos vähän useammin harrastelee...
  4. Elivo

    Muutama kysymys pillereistä

    Onko kukaan käyttäny sellaisia minipillereitä kun 'Mini-Pill'?? Oliko hyvät/huonot? Hirveän vähän kokemuksia ym olen näistä kuullut... Mitäs luulette jos cerazette aiheutti järjetöntä vuotamista, aknea ja hiustenlähtöä aiheuttaako nuo saman?? Nämä olis vähän niinku mun viimeinen...
  5. Elivo

    hei täällä mies kysyy kun

    Meillä vähän saman tyylisiä ongelmia. Mies ei tykkää kumista mutta en kyllä minäkään kumista tykkää sillä saan vaivoja jopa niistä lateksittomista. Enkä kyllä pillereitäkään halua syödä tai vieraita esineitä kohtuuni. Joten olen ajatellut perehtyä enemmän näihin "varmoihin päiviin"...
  6. Elivo

    miten teillä sujuu..

    myynti huutonetissä? Mulla ei oikein suju... :D Saa vissiin kiikuttaa nuo ylimääräiset jonnekkin pietarin katulasten hyväks...
  7. Elivo

    Onko kaupat huomenna 21.00 auki ?

    entäs miten pankki auki huomenna?
  8. Elivo

    hassu kysymys liukkarista

    varmasti joo on se streptokokki B bakteeri aina sielä alapäässä... Sehän kuuluu joillakin naisilla emättimen normaali bakteeriflooraan. Mulla on aina raskauden aikanakin löytynyt tuo bakteeri emättimestä ja oon synnytyksesä saanu ab-tipan. Mutta ei se koskaan aikaisemmin ole vaivoja mulle...
  9. Elivo

    hassu kysymys liukkarista

    Juu tosi inhottava vaiva. Taidan mä sen pois heittää vaikka siitä ei ehkä oliskaan mitään hyötyä. Viimeksi sain yksityiseltä lääkäriltä oikein tujun ja pitkän kuurin jonka pitäis tappaa kaikki mahdolliset bakteerit. Saas nähdä auttaako vai palaako taas kun seksiä harrastaa.. Onneksi tämä lääkäri...
  10. Elivo

    hassu kysymys liukkarista

    varmasti kyllä niitä on sielä suolessa... mutta kyllähän esim streptokokki B viihtyy emättimessäkin? Ja se pöpö mulle niitä tulehduksia aina aiheuttaa.... kukaan ei varmaan ihan ymmärrä mitä mä ajan takaa :D
  11. Elivo

    Nyt se on sitten edessä, töihin paluu... mitä on odotettavissa kun lapset aloittaa hoidossa?

    täitä, matoja, korvatulehduskierre, aina joku räkätauti menossa, oksennustauteja jne... heh :D ku meidän tyttö aloitti päiväkodin oli eka puolivuotta pelkkää sairasteluja tai loisten häätämistä... nojoo tässä ei varmaan ollu oikeen mitään asiaa...
  12. Elivo

    hassu kysymys liukkarista

    Vähän hassu kysymys mutta jos on ollut pissatulehdus jonka on saanu seksin jälkeen ja on käyttänyt liukuvoidetta. Kannattaako se liukkari heittää pois ja ostaa uus? Voiko sinne purkkiin päästä niitä pöpöjä? Koskeehan kädet siihen ja jos on alapäätäkin kosketellu jne... vai onko ihan rahan...
  13. Elivo

    Voihan joululahja

    Nyt olis kaikki lahjat ostettu paitsi miehen... Hitto että pitikin jättää se asia näin myöhälle ja varsinkin kun en tiedä yhtään mitä ostaa... En kehtaa olla ostamattakaan kun tiedän itse saavani häneltä lahjan... Mutta mitä ostan? Musta tuntuu etten oikeen nykyään enää edes tiedä esim...
  14. Elivo

    Voi ei... :/

    Mitäs tätä kaunistelemaan mutta mies tahtoo varmaan panna jouluna.. olishan se toki mukavaa mutta siitä ei taida seurata mulle muuta kuin virtsatietulehdusta... :headwall::'(
  15. Elivo

    Ehkä ensimmäinen hiivatulehdus?

    Voiko hiiva sit olla tämmöinen... aluks oli pelkkä outo haju joka lähti lactalilla... nyt on valkovuoto välillä sellaista sitkeitä möykkyjä ja välillä ihan juoksevaa ku vettä... kutinaa saattaa olla muutaman kerran päivässä niin että 5min kutiaa ja sitte katoaa pitkäks aikaa... mitään limakalvo...
  16. Elivo

    Ehkä ensimmäinen hiivatulehdus?

    Sitä siis epäilen... Ei ole ennemmin ollut minkäänlaisia tulehduksia tuolla alakerrassa... Oma lääkäri on jo lomalla ja palaa vasta uuden vuoden jälkeen... Eikä hiivatulehdus ei ole päivistys asia... Soitin terveyskeskukseen missä hoitaja neuvoi hakemaan hiivalääkettä gynodaktarini/canestenia...
  17. Elivo

    Karjalanpaisti

    Mitä mausteita laitatte? Entä kuinka kauan uunissa ja missä lämpötilassa?
  18. Elivo

    Salkkareiden Ossi steriili?

    mut eikö elina ollu joskus paksuna ossille?? vai muistanko väärin??
  19. Elivo

    voi hiton kuukautiset

    meidän on tarkoitus lähtee reissuun 27.12 ja mulla alkaa kuukautiset just 28.12. en todellakaan halua sillon lähteä minnekkään muualle vuotamaan ja kärsimään kivuista.. mutta jos perun mies saa varmaan hepulin... :(
  20. Elivo

    Alapää synnytyksen jälkeen...?

    seksi on parantunu joka synnytyksen jälkeen... mutta alapää näyttää pahemmalta jokaisen synnytyksen jälkeen... mitään eeppari arpea en kyllä näe missään vaikka sellainen on mulle tehty.. mutta kaikenmaailman ihmeellisiä riekaleita ja lirpakkeita on... ja se jos jotain on mun mielestä kamalan...

Yhteistyössä