hassu kysymys liukkarista

Vähän hassu kysymys mutta jos on ollut pissatulehdus jonka on saanu seksin jälkeen ja on käyttänyt liukuvoidetta. Kannattaako se liukkari heittää pois ja ostaa uus? Voiko sinne purkkiin päästä niitä pöpöjä? Koskeehan kädet siihen ja jos on alapäätäkin kosketellu jne... vai onko ihan rahan tuhlausta? :D
 
varmasti kyllä niitä on sielä suolessa... mutta kyllähän esim streptokokki B viihtyy emättimessäkin? Ja se pöpö mulle niitä tulehduksia aina aiheuttaa....

kukaan ei varmaan ihan ymmärrä mitä mä ajan takaa :D
 
Leukistinen aksolotli
varmasti kyllä niitä on sielä suolessa... mutta kyllähän esim streptokokki B viihtyy emättimessäkin? Ja se pöpö mulle niitä tulehduksia aina aiheuttaa....

kukaan ei varmaan ihan ymmärrä mitä mä ajan takaa :D
Voi että. Kauhea riesa tuollanen. heitä vaan pois liukkari, jos yhtään siltä tuntuu:hug: Käy vaan sitkeesti lääkärissä, niin kauan, että saat lääkkeet, jotka auttaa oikeasti. Joskus tarvitaan parempia antibiootteja.
 
Juu tosi inhottava vaiva. Taidan mä sen pois heittää vaikka siitä ei ehkä oliskaan mitään hyötyä. Viimeksi sain yksityiseltä lääkäriltä oikein tujun ja pitkän kuurin jonka pitäis tappaa kaikki mahdolliset bakteerit. Saas nähdä auttaako vai palaako taas kun seksiä harrastaa.. Onneksi tämä lääkäri sanoi että jos taas toistuu niin otan yhteyttä ja mietitään jotain estolääkitystä. :)
 
"vieras"
Mä ajattelisin että niitä bakteereita on aina siellä sun alapäässä. Samoja kuin mahdollisesti siellä liukkarituubissakin. Ne bakteerit aiheuttaa vti:n vasta joutuessaan virtsateihin. Eli mun mielestä sitä samaa voidetta vois silloin käyttää koska samat pöpöt sulla on jo. Huolehdit vaan ne pissat ja pesut seksin jälkeen ja karpalomehua päälle!
 
varmasti joo on se streptokokki B bakteeri aina sielä alapäässä... Sehän kuuluu joillakin naisilla emättimen normaali bakteeriflooraan. Mulla on aina raskauden aikanakin löytynyt tuo bakteeri emättimestä ja oon synnytyksesä saanu ab-tipan. Mutta ei se koskaan aikaisemmin ole vaivoja mulle aiheuttanut tai virtsateihin eksynyt. Pesut ja pissat hoidetaan ennen ja jälkeen seksin mut ei tunnu olevan mitään vaikutusta. Karpalot ym c-vitamiinit ei auta.
 
Arvatkaas millä nuo mun pissatulehdukset seksin jälkeen loppu...?

Vaihdettiin kondomit lateksittomiin eipä oo pisutulehdusta ollu enää sen jälkeen..

Harmi vaan kun ne meinaa olla pikkusen hintavia jos vähän useammin harrastelee...
 
--Minä.--
mulle on gyne kirjoittanut selexid tabletteja joita voin ottaa seksin jälkeen 2 tablettia, niin ei tule tablettia. Se gyne sanoi että ne tulehdukset helpottaa nyt kun emme käytä kondomia (pillerit ehkäisynä) niin limakalvot kestää paremmin..
 

Yhteistyössä