Muutama kysymys pillereistä

Onko kukaan käyttäny sellaisia minipillereitä kun 'Mini-Pill'??
Oliko hyvät/huonot?

Hirveän vähän kokemuksia ym olen näistä kuullut...

Mitäs luulette jos cerazette aiheutti järjetöntä vuotamista, aknea ja hiustenlähtöä aiheuttaako nuo saman??

Nämä olis vähän niinku mun viimeinen vaihtoehto mitä voin kokeilla sitten on vaan tyydyttävä kondomiin...
 
"niia"
Minipillereistä olen kuullut paljon huonoja kokemuksia noin yleensä. Mutta nämä ovat yksilöllisiä asioita, vasta kokeilemalla tietää, sopivatko juuri sinulle vai ei. :)
 
lipsu
aina ihmiset kertoo helpommin niitä huonoja kokemuksia... jos vaikka googlettaa eri pillerimerkkejä niin huomaa että suurinosa kokemuksista on negatiivisia ja niitä löytyy joka merkin kohdalla aina. Harvoin kukaan tulee kertomaan kuinka ihanat ja loistavat jotkut pillerit on vaikka varmaan moni onkin tyytyväinen koska muutenhan pillereitä ei myytäiskään kait(?)....
 
"niia"
aina ihmiset kertoo helpommin niitä huonoja kokemuksia... jos vaikka googlettaa eri pillerimerkkejä niin huomaa että suurinosa kokemuksista on negatiivisia ja niitä löytyy joka merkin kohdalla aina. Harvoin kukaan tulee kertomaan kuinka ihanat ja loistavat jotkut pillerit on vaikka varmaan moni onkin tyytyväinen koska muutenhan pillereitä ei myytäiskään kait(?)....
Näin on. Itse voin listata tähän 6 eri pillerimerkkiä, jotka eivät minulle sopineet. :) Tai siis yhdet sopivat, söin niitä pari vuotta ja muuta vikaa niissä ei ollut kun se, että tulin raskaaksi. :D Lapsen saamisen jälkeen tuo sama merkki ei enää sopinutkaan (aiheutti jostain syystä tiputteluvuotoa jatkuvasti jne.) ja kokeilin taas yhtä uutta merkkiä, joka ei sekään sopinut. Lopulta päädyin kierukkaan ja tyytyväinen olen siihen ollut.
 

Yhteistyössä