Hakutulokset

  1. T

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    YK ?? (ilman ehkäisyä menty jo reilut 2 vuotta) Nyt tulin kirjailemaan oireita kun ovisoireet oli niin selkeät ja ukon kellistyskin ajoittui noin hyvin. DPO -1 Hirveä määrä ovislimaa bongattu ja ukko kellistetty DPO 0 Ei mitään erityistä tai en ehdi havaitsemaan kun koko päivä yhtä...
  2. T

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Tässäpä yk4 oirelistaa: DPO -1 Hirveä määrä ovislimaa bongattu ja ukko-kulta kellistetty ;) DPO 0 Limaa ei normaalia enemmän, alavatsa kipuilee. Yritetty ukon kellistystä uudelleen mutta huonoin tuloksin :mad: DPO 1 Alavatsa kirvelee edelleen ja nännit ihan aavistuksen kipeät. Dpo 2...
  3. T

    Synnyttäneiden parhaat vinkit

    Täällä joku muukin kirjoitteli tuosta hengittämisen tärkeydestä supistusten aikana ja keskittymisestä yhteen supistukseen kerrallaan. Omalla kohdalla synnytys kesti 25h ja alusta saakka erittäin kipeitä supistuksia 3min. välein. Voimme vauvan kanssa molemmat kuitenkin voivat koko rupeaman ajan...
  4. T

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Tervehdys pitkästä aikaa taas! Ensinnäkin suuret pahoittelut Fourth Giftille suuresta menetyksestä :hug: Ja heti perään onnittelut Nynaevelle plussatestistä :heart: Meillä poitsu tänään tasan 9kk! 8kk neuvolamitat oli 73,3cm ja tasan 12kg. Ei siis kasvu ole ainakaan notkahtanut missään...
  5. T

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Hei taas pitkästä aikaa! Usein käyn lueskelemassa teidän kuulumisia mutta harvoin ehtii itse vastailemaan. Kiva oli nyt etenkin lukea että mitä taitoja teidän pienet jo oppineet! Meillä poitsu 7,5kk vasta kierii vauhdikkaasti ja etenkin tuo kirjahylly ja tuolin jalat ovat kiinnostavia...
  6. T

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Pahoittelut Iitalle :hug: Oon kans kuullut että noi Cracot olis hyvät matkarattaat! Meillä jotku Carenan matkikset, jotka sai Vauva-lehden tilaajalahjana. Kohta pääsevät kunnon testiin kun lähdetään Turkkiin lomailemaan parin viikon päästä. Meillä kans poitsulla tuli eilen 6kk täyteen ja...
  7. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Vissyliinille laitettu yv:tä!
  8. T

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Oonkohan jo ehtinyt onnitella Tirppanaa? Jos en niin suuret onnittelut teille! :heart: Meillä poitsu alkanut nukkua 10 tunnin yöunia putkeen! Ihan mahtavaa! Nukkumaan simahtaa tuossa klo.20 maissa viimeistään ja ilmoittelee sitten aamulla klo.6 maissa että on nälkä. Yleensä vielä nukkuu...
  9. T

    Oma syntymäpainosi ja vauvasi paino?

    Minä itse 4730g rv42+ Esikoispoitsu 3955g rv38+0
  10. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Vissyliini :hug: Ei herranjumala mikä urakka sulla on ollut! Mä olen luullut että 24h sisällä lapsivesien menosta pitää lapsen olla maailmassa? Mullahan synnytys käynnistyi myös lapsivesien menolla ja just tästä syystä oksitosiinit aloitettiin yöllä että poitsu saatiin syntymään 24h sisällä...
  11. T

    Ekan lapsen syntymän kesto?

    Kokonaiskesto 25 tuntia josta ponnistusvaihe 59 minuuttia. Synnytys käynnistyi lapsivesien menolla ja alusta saakka napakat supistukset 3 min. välein, mutta eivät jostain syystä avanneet. Rankka mutta ihana kokemus!
  12. T

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Yritetääs taas! Muutaman kerran on jäänyt jo kirjoittelut kesken... Ensiksikin tervetuloa uusille :wave: Vaipoista Meillä käytössä Pampersin 4 -koko jo! Erehdyin Muumi -vaippoja tarjouksesta ostamaan mutta en voi sanoa olevani kovin tyytyväinen Pampersien kuivuuteen ja pehmeyteen...
  13. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Tsemppiä Vissyliini! Mun paras neuvo mitä synnytykseen sulle (tai muillekin) voin antaa on se että pyydä ajoissa kivunlievitystä! Ei tartte heti sitä epiduraalia ottaa jos avautuminen on hidasta ja kivut kovat, mutta suosittelen esim. kipupiikkiä + suihkuun menoa siihen alkuun! Ja keino millä...
  14. T

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Tulin kurkistelemaan tämän oman vauvakuumeiluaikani pinon kuulumisia! Kiva kun täällä on niin aktiivista kirjoittelua! :) Ekaksi haluan lähettää Avonlealle tsemppihalaukset! :hug: Kovasti toivon että teilläkin kävisi parhain päin! Jos yhtään lohduttaa niin meilläkin se toinen ja viimeinen...
  15. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Onnittelut Wandalle :heart: Laitahan yksityisviestiä mulle jos haluat FB:n puolelle juttelemaan meidän vauvan saaneiden kanssa. Hannekaa lohduttelen että itselläni tuhrutti rv 5-8 lähes päivittäin. Just samalla lailla että pyyhkiessä näkyi paperissa mutta ei housuihin asti tiputellut...
  16. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Uusi FB-ryhmä perustettu odotellessa kutsua sinne alkuperäiseen. Yritin laittaa kaikille tässä ketjussa FB -ryhmään liittymiseen halukkuutensa ilmaisseelle yksityisviestiä asiasta.
  17. T

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Äkkiä kommentoin sulle Kiukuttelija että meillä ihan sama juttu! Poitsu haluaa katsella vain vasemmalle. Oikealle hänet saa vain vilkaisemaan nopeasti ja pitää päätä vasemmalle käännettynä vaikka siellä olisi tylsä seinä vastassa ja oikealla puolella äiti leluarsenaalin kanssa lirkuttamassa ja...
  18. T

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Meidän Urho-poika tänään tasan 3kk! Sen kunniaksi käytiin sitten neuvolassa mitoilla ja rokotteita hakemassa. Meidän "pikku"ukolla pituutta jo 63,1cm ja painoa 8035g. Ei mikään ihme siis että äitin kädet ja selkä on aika poikki iltaisin kaikesta kantamisesta! Kovasti vastusteltiin rokotteiden...
  19. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Kiitos myymeli82! Toki siihen alkuperäiseen ryhmään haluttais mieluummin liittyä!
  20. T

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Meillä kans sellasta silent refluksi -tyyppistä juttua oli tuossa 1,5kk alkaen. Eli ei pulauttelua mutta selkeästi vatsanesteitä nousee suuhun ja pieni nopeasti nielaisee ne takaisin ja itkee päälle. Meillä kans painonkehitys ollut niin hyvää ettei tähän mitään apuja ole neuvolasta saanut...

Yhteistyössä