Hakutulokset

1. T

Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

Onnea Metsätähdelle pikkuisesta :heart: Nythän näitä vauveleita alkaa tupsahdella ihan päivittäin tähän ketjuun! Ja tervetuloa Pikkumyy1! :wave: Kiva kuulla Niipa että jossain päin Suomea pidetään noin hyvää huolta odottajista! Mulla on vähän päinvastaiset fiilikset tuonne oman äpkl:n...
  2. T

Onnea Nukkikselle ihanasta vaavista :heart: Ja tsemppiä käynnistykseen lähtijöille! Alkuperäisen suunnitelman mukaan mullakin piti olla käynnistys tällä viikolla, mutta kasvatellaan nyt sitten kunnon jättiläinen masussa :D Supistuksia alkaa olla iltaisin jo reippaanlaisesti kun Sintti...
  3. T

Tsemppiä Firesun! Pian sulla on vauva sylissä :heart: Isyyden tukemisessa mulla on samanlaisia suunnitelmia kuin Idyllilläkin. Eli ihan tietoisesti isälle ja vauvalle kahdenkeskistä aikaa ja jotenkin yrittäisin tasavertaistaa sitä vanhemmuutta. Tietysti alkuvaiheessa väkisin sitä äidin ja...
  4. T

Kasvimaalle vähän huikkailen tuosta vyöhyketerapiasta. Joku muu saattaa tietää paremminkin joten täydentäkää :) Eli vyöhyketerapiassa manipuloidaan kehon akupisteitä hieromalla niitä. Noita vyöhyketerapeutteja on montaa eli koulukuntaa ja esim. perinteisellä tavalla sitä akupistehierontaa...
  5. T

Onnea vauvansa syliin saaneelle Neonrozelle :heart: Ja tervetuloa Suomeen Millimama :wave: Voi harmi mikä lekuri sulle sattunut kohdalle :hug: Mulla oli eilen taas kokoarvio äitipolilla ja tunnelmat on nyt todella hämmentyneet :confused: Edelliskerralla 3 viikkoa sitten kokoarvio oli...
  6. T

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

Oon täällä melkoisen samoissa fiiliksissä kuin intoilija :D Onneksi alkaa kaikki muuton jälkeen olla paikoillaan ja verhotkin ikkunassa! Pikkuisen vaatteet ja tarvikkeet alkaa olla hankittu ja pestynä ja viikattuna kaapissa. Ihan oikea ja virallinen äitiyslomakin alkoi lauantaina! Nyt aion vaan...
  7. T

Huomenta ja hyvää alkanutta viikkoa :) Täytyy vähän niinkus itelleenkin muistutella jo noista viikonpäivistä kun alkaa olla polla tän kuukauden lomailun jälkeen jo niin lomatunnelmissa että vaikea pitää lukua että onko arki vai sunnuntai :D Ihan hirmuisesti tsemppiä Sisunen :heart...
  8. T

Täälläpä onkin tuliset tunnelmat :O Itse jatkan mielelläni vain täällä 2plussan -palstalla koska pidän FB:n kautta yhteyttä ihan oikeisiin ystäviin, tuttuihin ja sukulaisiin ja täällä jatkan mielelläni kirjoittelua vain anonyymisti nimimerkin takaa. Joskus aiemminkin totesin että ollaan aika...
  9. T

Kiitos kiukuttelijalle ja FG:lle avotarjonta -kommenteista! Haen vaan jotain perustetta sitten itselleni tehdä päätöksiä section suhteen synnytystapa-arviossa riippuen miltä se lapsen tarjonta näyttää. Kyllä mä ainakin tuon kiukuttelijan kokemuksen perusteella kallistuisin kuitenkin siihen...
  10. T

Tsemppiä juuri sinne muuttolaatikoiden keskelle :hug: Täällä kans laatikoita ja romua on edelleen huiskin haiskin ja omakin olo on melko vetämätön : / Eilen neuvolassa tosin selvisi syy vetämättömyyteen sillä hemppa oli pudonnut sitten anemian puolelle ja oli 115. Olisko sulla ketään kaveria /...

Yhteistyössä