Hakutulokset

1. T

Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

Imetystyyny tuli juurikin hankittua edellisviikolla ja käytettynä ostin tutulta. Ihan hulluissa hinnoissa ne uudet! Katsoin netistä niin tuostakin olisi saanut uutena pulittaa 69€ :O Kokoajan on KUUMA! Meillä on kaikki tuuletusikkunat auki yötäpäivää ja päivisin pidän vielä terassin ovea...
  2. T

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

On niin kiirettä täälläkin äitiyslomalaisella ettei ehdi enää netissä roikkua :D No siis tuo meidän muuttohan mua on täällä työllistänyt. Nyt alkaa onneksi täällä uudessa kodissa olla hommat kohdillaan. Eilen saatiin vihdoin pesukoneen vesihanaan oikeanlainen välikappale että pääsin pesemään...
  3. T

Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

Kiitos uudesta ketjusta Kuume82! Äitipolilla käytiin taas tänään painoarviossa. Tilanne näytti paremmalle kuin viimeksi ja painokehitys oli jopa vähän hiipunut niin että meidän Sintti on nyt sitten tällä hetkellä jopa siellä keskikäyrän alapuolella. Tänään 33+0 paino oli 1937g ja jos näin...
  4. T

Tervetuloa Tikimi ja Halaus :wave: Wanda Vaikka mulla on laulutaustaa ja osaan laulaa niin en koskaan ole ollut mikään itsekseni lauleskelija ja minustakin tuntuu oudolle laulaa tuolle mahalle. Autossa enimmäkseen radion mukana hänelle lauleskelen. Kovasti kyllä yksin ollessa juttelen mahalle...
  5. T

Marraskuun 2012 masuasukit <3 *syyskuussa*

Pikaisesti täältä muuttotouhujen keskeltä huhuilen kiitoksia myötätunnosta :hug: Onneksi tosiaan muksahduksesta selvittiin säikähdyksellä. En tiedä olisinko muuten mennyt edes tsekattavaksi tai olisiko sinne pyydetty mutta kun mulla on toi istukka tuossa etuseinässä ja voi kai siksi irrota tai...
  6. T

Tänään sitten kävi se mitä oon pelännyt koko raskausajan eli kompuroin kaupan parkkiksella ja kaaduin mahalleni :'( Oon ihan hirveä kompura ja sählä ja vedän turvalleen oikeasti monta kertaa vuodessa. Luojan kiitos raskaus ei osunut pahimpaan liukkaaseen talviaikaan! Kuraisena ja märkänä vaan...
  7. T

Ihana juttu syömisistä ja nälästä Nukkis :D Mulla kans tuossa rv20 viikon paikkeilla oli pari viikkoa sellaista, että eka aamupala oli pakko nousta syömään klo.5. Siihen järkyttävään nälkään vaan heräsi ja ei auttanut (vaikka kesälomakin olis ollut) niin pakko oli vaan nousta ruokkimaan...
  8. T

Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

Ladyblue Mä en ole ikinä kuullutkaan tuollaista steviasta :O Ja ihan olen sen käytöstä avoimesti puhunut lääkäreille, hoitajille sekä neuvolassa eikä ilmeisesti heilläkään ole ollut tietoa moisista sivuvaikutuksista. Pitääpä vähän googlailla asiasta lisää! Mä en voi käyttää vatsavaivojen...
  9. T

Ei mulla muuta kuin että tänään olis vika työpäivä :D Sit alkaa työleiri kotona kun pitäis tässä saada koti pakattua ja muutettua viikon kuluessa. Onneksi mun ihana ja reipas anoppi lupasi tulla auttamaan edes muuton jälkeen siivoamisessa, niin mun ei tartte tehdä niitä pahimpia kiipeily ja...
  10. T

Peppille olis täällä DM2 -diabeetikolta ruokailuvinkkejä tarjolla! Mua itseäni helpotti kovasti nimittäin kun sain hyviä vinkkejä toiselta DM2 -odottajalta. Käytännön vinkit on ainakin omasta mielestä paraita! Itsellä tiukkeni ihan hirveästi mittailut ja ruokavalio heti raskauden alussa ja...
  11. T

Piirakka laihduttajalle ilman kermaa, onnistuuko

Mitäs jos laittaisit maito-munaseoksen? Tai vähärasvaista kermaviiliä + kananmunaa?
  12. T

Onnea pienestä pojasta Taikalle :heart: Tulehan jakamaan synnytyskertomusta kanssamme kunhan jaksat ja ehdit! Ihania ultrakuulumisia teillä täällä :heart: Ihana kuulla Tatja että masussa kaikki kuten pitääkin :heart: Kovasti onnea poikalupauksesta Wanda :heart: Täällä aamukampa...
  13. T

Eikös ne neuvolassa ohjeista juuri noin Anukkio jos vauvan liikkeitä ei tunnu tai ovat harvassa. Eli ihan oikein teit kun joit jotain sokerista ja liikuttelit masua. Mulla viimeksi neuvolassa jo kannustettiin liikelaskentaan eli kerran päivässä pitäisi laskea ne 10 vauvanliikettä tunnin aikana...
  14. T

Mä tulen kans tänne poksumaan! :heart::heart::heart: 30 + 0 :heart::heart::heart: En muuten ole ottanut yhtään masukuvaa joten siinä varmaan tarttis aktivoitua. On kyllä ainakin yhtä komea pötsi kuin Lumineidillä. Ainakin iltaisin! Sillon ahistaa koko mahaa ja hengitystäkin kun pötsi on niin...
  15. T

Mukavaa viikonalkua kaikille mammoille :D Taika78 Kuulostaa sille että saat pikkuisen syliin pikaisesti :heart: Hirmuisesti tsemppiä viimeiseen pinnistykseen :hug: Suuret pahoittelut Sakaralle :'( Hyvä jos pääsette tutkimuksiin vihdoin! Toivottavasti joku selkeä syy ja hoito siihen...
  16. T

Ladyblue Toivotaan että ei ole raskausmyrkytyksestä kyse! Säkin oot kyllä niin hyvillä viikoilla jo että käynnistyskin on ihan mahdollista jos tarve sitä vaatii. Mä ymmärsin että tuo mun rd ei sinänsä liity siihen lapsivesinäytteen ottamiseen, vaan sitä vauvan vointia ja keuhkojen kehityksen...
  17. T

Nukkis Juu ei ollut koiraa aikomuskaan tähän samaan "hässäkkään" hankkia. Joskus aiemmin (ennen vauvan yritystä) ollaan perhepalavereja käyty asiasta ja tultu tulokseen että ehkä joskus sitten kun meillä on omakotitalo. Mummovaivoja on täälläkin! Välillä kävely meinaa olla liitoskipujen vuoksi...
  18. T

Kiva kuulla teistä Myymeli ja Sara-78 :heart: Mun puolesta täällä saa kyllä käydä ihan sydämensä kyllyydestä myös synnytyksen jälkeen kertomassa kuulumisia ja kommentoimassa meidän jakaantumattomien tilannetta. Harmi kuullä Sara-78 että teillä on vähän kivinen ollut tuo alkutaival :hug: Ja...
  19. T

Hikasta Luulen että oon kerran bongannut tuota nikottelua tuossa ylävatsan kohdalla. Siellähän se meidän pötkylä kuulemma tykkää pötkötelläkin poikittain :D Rödluvan Meillä kans potkitaan jo oikein kunnolla! Vähän jänskättää että mitä tää tulee olemaankaan parin kuukauden päästä :O Meillä...
  20. T

Pelkäämisestä ja murehtimisesta on täällä puhuttu paljon. Jo lapsensa tehnyt ystäväni totesi mulle että just se pelkääminen, murehtiminen ja huolestuminen on iso osa nimenomaan äitiyttä ja äidiksi kasvamista. Se ei siis tule päättymään vauvan syntymään vaan ilmeisimmin jatkuu koko lopun elämää...

Yhteistyössä