sisunen Onnea käynnistykseen, toivotaan että käynnistys onnistuu ja sieltä se vauva "putkahtaa"!
Oon kyllä vähän kade, myönnän..
Mä valvoin viime yönä pari tuntia, kun
poltteli niin hitosti ettei uni tullut. Noin tunnin verran kymmenen minuutin välein tuli supistuksia, sellaisia menkkamaisia kipuja, alaselkää jomotti ja välillä alamahaa, kipu säteili ihan polviin asti. Aamulla oli reidet ja polvet kyllä ihan kipeänä. No, en kyllä elättele toiveita että vielä vähään aikaan mitään tulosta tuottaisi nuo supparit, kun eivät sillai varsinaisesti mitään kovin kivuliaita olleet, mutta ihan sellanen olo kun menkkojen ekoina päivinä. Eikä kyllä vielä mitään limatulppaakaan ole näkynyt.. ekassa raskaudessa se tuli jo viikolla 35 ja siitä pari viikkoa niin beibi oli ulkona...
Puolen tunnin päästä onkin sitten virallisesti kaksi viikkoa laskettuun. Toivon mukaan ei sinne asti tarvi odotella! No, ehkä just ja just tässä vielä pari viikkoa jaksaa kärvistellä, mutta ei kyllä neljää, mikä tietty sekin mahdollista. Tänään on sitten supistuksia tullut tiheään mutta ne ovat niitä "peruskivuttomia" mahan kovettumisia.
Nynaeve Ei mulla nuo verenpaineet oo mitenkään oireilleet, pientä päänsärkyä välillä, mutta ei mitään kummempaa. Mullekin sanottiin, että jos viikonlopun aikana olo huononee niin sitten äippäpolille mars. Tänään on kyllä ollut pahoinvointia, mutta ei kummempaa. Kuulemma pahoinvointi enteilee synnytystä? Terkkari ainakin oli sitä mieltä. Mistä senkin tietää että mikä on tarpeeksi pätevä syy lähteä sairaalaan. No, tolpillani olen pysynyt, joten ei kai tässä hätää..
Oikein jännittää nyt meidän kaikkien puolesta, alkaa olla niin "viime hetket" käsillä
Toivottavasti pian saadaan hyviä vauvauutisia! Pakko kyllä myöntää että pikkusen kuitenkin nautin tästä oireiden kyttäilystä, vaikka olo tuskanen onkin. Esikoisen kohdalla ei paljon oireita ollut, kun tuli äkkilähtö sairaalaan vuodon takia. Joten toivonkin että nyt mentäisiin vähän perinteisemmän kaavan mukaan.
PikkuA ja poika 37+6 (aamulla voikin sitten tulla poksumaan, ei oteta varaslähtöä..)