Hakutulokset

  1. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    minäkin näen jonkulaisen viivan mur-murilla jospa se siitä vahvistus, itellä oli vialliset testit koska täti tuli kylään. no eipä tässä yritettykään joten ei sen puoleen huolta..
  2. M

    Kuvia plussatesteistä

    onnea p12 :) hienot viivat! toivottavasti päääsette loppun asti tällä kertaa :) itsellä todella oli vialliset testit, no parempi niin koska pillereitä syön niin aika ylläri ois ollut..
  3. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    kuten sanottu oon erittäin hätähousu :D täytyy ootella menkkoja jospa ne alkavat eivät siis ole edes vielä myöhässä..luonnossa tuon ekan palkki näkyy kyllä ihan ok, onko kellään kokemusta esim että ois viallinen testi?
  4. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Mahtavan ketjun joku keksinyt :) kattokaas tää onko mitään, mä syön pillereitä mutta koskee vatsaan ja huimaa joten testasin ja ekassa näkyy luonnossakin ihan haamu.. Aijaa.com - onko mittään.."]Aijaa.com - onko mittään..[/URL]
  5. M

    Kuvia plussatesteistä

    onko tuossa mitään kenenkään silmään?
  6. M

    Kuvia plussatesteistä

    Pikkuinen ihan selkeesti vahvistunut tuo viiva :) toivotaan että menis hyvin loppuun asti! pakko käydä täällä välillä kurkkimassa, vaikka pillerit jo aloitinkin ja niistä on tullut kivoja oireita tissit kipeenä ja turvonneet,järkky palelu ja mahaa nippailee jos en söis noita vannoisin olevani...
  7. M

    Kuvia plussatesteistä

    tuo on totta ja tää edellisin olikin helpoin niin siks varmaan kuume aina vaan nousee :)
  8. M

    Kuvia plussatesteistä

    No siinähän ei hyvin käynyt :( vuoto alkoi sitten kuitenkin rajuna myöhem´min ja sitä oli paljon,plussa vahveni muutaman päivän mutta sitten haaleni yhtä nopeasti pois..ja haaleitahan ne viivat oli paitsi sillon kun vuoto jo alkoi. No ajattelin pillerit tähän väliin ottaa ja ehkä keväällä uusi...
  9. M

    Kuvia plussatesteistä

    mimmi79 varmaan tuosta vahvenee jos siellä joku on matkassa :) varovaiset onnittelut :heart:
  10. M

    Kuvia plussatesteistä

    minnacant sullakin haaleita viivoja mikä dpo menossa?
  11. M

    Kuvia plussatesteistä

    mimmi79 alemmassa haalea viiva näkyy tuliko testiajalla?
  12. M

    Kuvia plussatesteistä

    Hyvää joulua sinullekin pikkuinen :hug: harmi ettei plussa ollutkaan pysyvänä :( toivotaan että ensi vuosi olisi parempi meille kaikille :)
  13. M

    Kuvia plussatesteistä

    toivottavasti pikkuinen saisit sen parhaan joululahjan :) pidän peukkuja! Vielä tulee vähän vuotoa ja tämän päivän testiin ei enää viivaa tullut..joten nopeaan mulla poistuu tuo hormoni. Jotenkin hirveästi harmittaa että käi näin..vaikka vähän yllätyshän tämä oli koko raskaus, mutta silti...
  14. M

    Monta lasta teillä on

    5 lasta 12,10,8 ja 2 sekä 4kk ikäinen.
  15. M

    kokemuksia raskautumisesta keskenmenon jälkeen?

    ja oletkin jo onnistunut uudessa yrityksessä kun tarkemmin luin :) onnea!
  16. M

    kokemuksia raskautumisesta keskenmenon jälkeen?

    moi! Itse olen kokenut nyt kaksi varhaista keskenmenoa ensimmäinen viikolla 4+4 eli sain plussan mutta vuoto alkoikin sitten..ja se oli todella runsasta. Raskauduin kuitenkin heti uudelleen keskenmenon jälkeen ja raskaus sujui hyvin ja tuossa köllöttelee kohta 5kk ikäinen tyttö 5 lapsemme...
  17. M

    Kuvia plussatesteistä

    Hömpillä joku haamujen esiäiti tai viivanpaikka en oikein osaa sanoa :) onnea coco-85 :heart: Mitäs kuuluu pikkuisen viivoille? onko vahvistuneet :)
  18. M

    Kuvia plussatesteistä

    aivan, kiitos vastauksestasi :)
  19. M

    Kuvia plussatesteistä

    "][/URL] tuo kuva ehkä vähän selvempi..
  20. M

    Kuvia plussatesteistä

    "][/URL] tuo siis tänään tehty, onko mielestänne samanlainen kuin tuo aiempi haalea eri testissä..? tiiän ettei se hormoni heti kylläkään poistu..

Yhteistyössä