Kuvia plussatesteistä

tänään dpo8 tuli tikkuun minuutin sisään nähtävä, haalea viivanen... ja omalla testailukokemuksella se on + joten tuo dpo5 viivanen oli myös jotain, viivanpaikkoja testannut sen jälkeenkin. Nyt tein ensimmäisen aamupissatikun ja yllätys oli suuri kun viivanen ilmestyi ennen kuin olin laskenut tikun alas "tekeytymään". Huh, tulee jännittävä joulu..
 
mamutski: riippuu varmaan siitä kuinka korkealle hcg on ehtinyt nousee, mä sain plussan vielä 5 viikkoa keskenmenon jälkeenkin, tosin kun km todettiin hcg oli 55000. Mutta siis vaikka on vuotoa, niin voi olla raskaana. Mulla on 2:ssa viimeisessä raskaudessa tullut ns. valemenkat eli vuotoa pari päivää, mutta ei niin paljon että voisi tamponin laittaa. Sen lisäksi on edellisessä raskaudessa ollut hematooma, joka vuoteli silti raskaus jatkui. Tässä ihmeraskaudessa mikä on päällä, tuli kanssa valemenkat jotka kesti 2 päivää jonka jälkeen 2 päivää vuodotonta ja sen jälkeen on 3 krt tullut verihulahduksia, joiden olettaisin olevan hematoomasta jälleen kerran. Ja vaikka hcg oli ke 1500, niin erittäin herkkään Sofi-testiin (10) tuli kontrollia paljon haaleampi testiviiva mikä on musta todella erikoista. Maanantaina mitataan hcg jälleen ja katsotaan onko laskenut, pysynyt samassa vai noussut. Eli vuodoista huolimatta raskaus voi jatkua, kannattaa siis soittaa neuvolaan ja pyytää verikokeisiin mistä hcg tsekataan. Toivottavasti kävisi hyvin, molemmille meille!!
 
Hömpi mä nään haamujen haamun:p
Eijei jei ja EI. :LOL: Sain kaks viikkoa sitten apteekin omalla eli tolla samalla haamuja ja veritesti oli negatiivinen. Menkat ei kuitenkaan ole vieläkään alkaneet ja nyt kaksi päivää oksettanut, väsyttäny ja päätä särkee ja alavatsalla on kipuja... Siksi tein tän testin ja sen piti vaan vahvistaa se, että en ole raskaana oloista huolimatta :D
 

Yhteistyössä