Katsoin just netistä tän viikkoiset MOT:in ja A-talkin ja päätin että tässä perheessä lentää kevyttuotteet lopullisesti

  • Viestiketjun aloittaja "Hhh"
  • Ensimmäinen viesti
oletteko huomanneet?
Ei muuten syö koirakaan niitä kevytjuttuja, mikähän niissä todella on niin huonoa?

Miksi keinomaidoissa, mitä äidinmaidon lisäksi valmistetaan, on kasviöljyjä niin paljon? Eikä mikään niistä ole luomua!
 
  • Vihainen
Reactions: Lispetti
"mä"
Itse olen syönyt koko aikuisikäni sitä, mitä mieleni tekee. Uskon tästä johtuvan sen, etten syö juurikaan karkkia, kun tyydytän makeantarpeeni tietyllä ruualla. Jos lapseni toivoo vaaleaa leipää (esim. grahamia) niin sitä hän saa, sillä elimistö kyllä kertoo, mitä se milloinkin tarvitsee ja se ilmenee tiettynä mielitekona. Tai jos mieli tekee tiettyä lihaa niin sitä tehdään.

Meillä käytetään mm. voita ja kermajuustoa. Olemme kaikki hoikkia ja hyvinvoivia, veriarvot mitä loistavimmat. Mutta harva oikeasti uskoo, että oman kehon kuunteleminen on oikeasti hyväksi...
 
"Muu"
Kyllähän se vähän on ihmetyttänyt, että anoppi valittelee korkeata kolesterolia, ostaa kumijuustoja ja kevytmargariineja, rasvatonta maitoa ja kevytmakkaraa sekä rasvatonta jugurttia tottakai, mutta ei kolesteroli laske ei sitten millään, varmaan kohta lääkäri määrää tuohon(kin) vaivaan lääkityksen.

Meillä on selkeä linja syömisessä. Ei mielellään mitään E-aineita, mahdollisimman perusruokaa.
 
Elossa pysyy varmaan vaikka paskaa syömälläki, ja oli niitä vuosia sitten 40 tai 90 niin kyllä se ruuan laatu hyvinvointiin ja terveyteen vaikuttaa. Ite en halua ainoastaan pysyä elossa, haluan myös voida hyvin.
Aamen!👍
Ainakin hetken pysyy elossa, ihminen on sinnikäs.
Paljon saa yleensä pahoinpidellä kehoaan ennen kuin se antaa periksi ja sairastuu pahasti. Jotkut sairastuu helpommin.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
roskiin.

Itse olen ollut karppi jo pitempään, mutta lapsia olen yrittänyt syöttää virallisterveellisesti. Mutta nyt mun silmät aukeni lopullisesti, todellakin. Meidän perheessä yksikään ei enää syö margariineja, kevyttuotteita, valkoista vehnäjauhoa tai sokeripommeja. Ei edes lapset. Kasvirasvat tappaa, niiden syönti loppuu nyt.
Itse lopetin jo nuo kauan ennen sinua
eli jtn 40++ v sitten kun niistä jo varoteltiin 80 -luvulla
 

Yhteistyössä