Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

P12
Leo81 oon huomannut ihan saman! Juurikin noihin pregcheck-liuskoihin ja apteekin omaan tulee melkein aina viivanpaikka näkyviin. Olin vielä tänä aamuna varma että itse sain eilen juurikin tuon kohtalokkaan viivanpaikan mutta nyt alan epäilemään jotain ihan muuta.. :)

Tässä vielä yksi kuva..

Aijaa.com - dpo9 kp24 yk15 klo 10:55

Ja tässä eilinen ja tämänpäiväinen rinnakkain:

 
Viimeksi muokattu:
P12, NIIIIIIIIIIIN HIENOJA viivoja! :heart:

Apteekin oma antaa näemmä myös aika selkeitä roskishaamuja. Taikka siis selvempi tuo oli kahden tunnin päästä, kun tässä työpöydällä sitä tiirailin. Mulla on tuolla yksi clearblue ja pc ja oon aika malttamaton pitääkseni niistä näppejäni erossa, mutta katsotaan nyt.
Tässä ois tää hailura roskisviiva:
[/URL][/IMG]
 
Jospa minäkin tänne...
Nyt menossa kp 30/30 eikä mitään enteitä tulevista menkoista ainakaan vielä ole... Testasin tuossa kp 25-27 ovistesteillä vahvat plussat mutta kp 28 oli jo haaleampi. Ja eilen clearbluen digiin tuli "ei raskaana" :|
En tiedä sitten olisko muka ollu myöhänen ovis kun mielestäni ovisoireet oli jo tuolla kp 17 paikkeilla. Viisi päivää oletetun oviksen jälkeen alkoi hirveät menkkakivut jotka on jo hiukan hellittäny...
Kai se vaan on pakko uskoa että kierto on sekasin... :p


Onnea plussanneille :heart:
 
Mä tein myös nyt sitten kumminkin sen cb:n, joka kaapissa poltteli. Tässä tulos. Pissa oli rakossa alle kaksi tuntia. Tuo on kuvattu n. 5-10min tikkuun pissimisestä. Nenni mä olen saanut tuolla paljon juuri noita (ja näitä?) viivoja. Tämä on ehkä tähänastisista selkein.

[/URL][/IMG]

*Muoks. Tämä on kaiketi myös noita vääriä plussia, sillä hävisi lähes olemattomiin testin kuivuttua ja väri pakkaantui viivan vasempaan reunaan. Tasapaksu se ei enää ole.
 
Viimeksi muokattu:
kuten sanottu oon erittäin hätähousu :D täytyy ootella menkkoja jospa ne alkavat eivät siis ole edes vielä myöhässä..luonnossa tuon ekan palkki näkyy kyllä ihan ok, onko kellään kokemusta esim että ois viallinen testi?
 
onnea plussanneille :heart:

Jospa minäkin pääsisin taas kohta hätähousuilee =) Ovisoireita siis havaittavissa ja minun kropalle varhaisilla kiertopäivillä! Jee! :) Mutta toisaalta... Olen luvannut itselleni etten tee testiä ennen kuin on menkat myöhässä :| Ei jaksaisi taas pettyä jonkun kemiallisen takia... :(

Onkohan tuossa muuten perää, että kemiallinen raskaus antaa todella hailakan viivan, jota tuskin erottaa, mutta kunnon tärpin käydessä alkaisi sitten jo ennen kuukautisten myöhästymistä huomattavasti vahvistumaan??
 
P12
Uniquepoppy samaa mietin minäkin.. en ole ikinä saanut kemiallisissa raskauksissa (6kpl) tällä testillä näin vahvaa viivaa, mutta silti pelottaa että nyt on vaan vahvempi kemiallinen käynnissä kuin aiemmin ja kohta viivat hävii..

Tässä tämän ja eilisaamun tikut, tosi vähän on vahvistunu..



 
  • Tykkää
Reactions: UniQuePopPy
P12 tuo testi tarvii välipäivän usein, että sitä tummumista tulee kunnolla. Ite huomasin edellistä plussatessa sen =) hieno viiva siellä!!! :heart:

voi kun tuohon joskus taas pääsis =) kutkuttavaa. :heart:

AnnaManna: toivotaan vielä, että siellä matkalainen olisi kyydissä. Ei se mun mielestä mitenkään kuitenkaan ole vielä haalistunut. =)
 
Minustakin P12 viivat ovat kyllä koko ajan vahvistuneet! :)

Tein pc:n ja siihenkin jotakin haaleaa tuli, mutta ei tässä taaskaan ole normiraskaudesta kyllä kyse. Väriä testiin tuli hieman, mutta haalistui TAAS kuivuttuaan. Kännykän kanssa kuvattuja, joten kuvanlaatu pissii.

Tässä kuva testiajalla:
[/URL][/IMG]

Ja tässä kuivana:
[/URL][/IMG]
 

Yhteistyössä