Kuvia plussatesteistä

iltatuuli - laittaisitko vaikka uutta kuvaa ja ilman salamaa..on sen verta tuo kuva ylivalottunut, jotta vaikia katsoa..

Muistithan dipata testiä virtsaan tarpeeksi kauaan n. 10-15sek.?..saattaa jäädä siksi tuo Control viivanen haaleaksi jos virtsaa imeytynyt imupintaan liian vähän.

..mutta miun näytöllä testiviivanen näkyy hiiiiimmeästi, joten uskaltaisin jo pik-ka-sen Onnitella!:heart:
(mikäli olet tulkinnut testin testiajalla?)
...Predictor saattaa antaa virheellisen positiivisen jos katsoo testiajan jälkeen!

Mikä Kp siulla menossa?..entäpä dpo?(päivät ovulaation jälkeen)
((muoks))..olisko nyt menossa dpo 12..jos siulla ovis oireita ollut Kp13?..=)
 
Viimeksi muokattu:
Moi,

Olen uusi täällä. Kerron itsestäni hiukan lisää tuonnempana. :)

Kertokaa kuitenkin te plussanneet, kuvittelenko tähän viivan? Musta tuntuu, että mielikuvitus tekee tepposet nyt. Tai oikeestaan, laitan kaksi. :D

Kummatkin on tehty nyt ennen kun menkkojen olis pitänyt alkaa, siihen vielä kolme päivää. CB tehty edellispäivänä ja Pr. tänään.
[/URL][/IMG]

[/URL][/IMG]

Aika hämmentynyt olen, kun en tiedä miten tuon tulkitsen, kun itse olen näkevinäni tuossa haamujen haamut, mutta mies ei nää toisessa yhtään mitään ja toista hiukan komppais. :D

*Muoks: Niin siis ylempi taitaa olla dpo9 ja alempi dpo11. Mulla on ollut takana kaks 25 päivän kiertoa, enkä voi ihan tarkalleen sitä nyt aavistaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos! <3 Jännittää hieman. Kolmas lapsi olisi tämä ja nuorimmainen ei vielä aivan vuottakaan. Mitenkään ei tätä suunniteltu, kuten edellistä. Pitää katsella pysyykö kyydissä menkkojen ohi.

Mites sulla kävi, mamutski, kun luin tätä ketjua pidemmälle taaksepäin ja sulla oli sitä vuotoa siellä ja sen jlk kuitenkin viivaa antoi testiin? Oon täällä taustalla jännännyt.. :)
 
No siinähän ei hyvin käynyt :( vuoto alkoi sitten kuitenkin rajuna myöhem´min ja sitä oli paljon,plussa
vahveni muutaman päivän mutta sitten haaleni yhtä nopeasti pois..ja haaleitahan ne viivat oli paitsi sillon kun vuoto jo alkoi. No ajattelin pillerit tähän väliin ottaa ja ehkä keväällä uusi yritys, mulla on tuossa 5kk
ikäinen typy joten ei tässä kiirusta ja vanhempia lapsia on 4 kipaletta :) mulla vaan tää vauvakuume
tuntuu olevan ikuinen :)
 
Tsemppiä piinailijoille!

Pamsku mä ainakin olen näkevinäni haaalean pystyviivan! :)

Entäpäs ystävät rakkaat, näettekö tässä mitään?:



Edellisee menkat alko 29.11, tikutin oviksen 17.12 eli tänään ois ilmeisesti dpo9. Harmi kun en malttanut aamuun odotella.. :D
 
Enhän malttanu odottaa keskiviikkoon, joten tein uuden (pissa nyt rakossa 3,5h) ja sain vahvemman haamulaisen (mielestäni). Kovastihan on vielä haaleita.. Ja edelleen pahoittelen huonoa kuvaa; pitää varmaan hommata järkkäri näitä kuvia varten :LOL:

Aijaa.com - 9253878.jpg

Kuitenkin clearbluen digi näytti negaa..??
Niin kovasti sellanen tunne, että kuvittelen nää haamut.. mies kyllä sanoi näkevänsä haaleaa siniviivaa. Taikka sitten nää molemmat cb:t oli susia, niinku tuolla jossain kirjoitettukin, että antavat vääriä positiivisia.

Ilon lapsi: näin kännykän näytöllä huono tihrustella; mutta kyllä mun silmät siellä näkee punaväriä pikkuisen. :)
 
Viimeksi muokattu:
äh äskönen viesti hävis johonkin..

Pamsku sinuna en heittäisi kirvestä kaivoon vaikka CB:n digi näyttäiskin vielä negaa :) vai paljonko sinulla olikaan dpo:t? Itse sain sillä kakkosesta plussan jo dpo9 mutta olen kuullut monia joille tullut päivän pari myöhemmin. Mitä tuohon kuvaan tulee niin on vähän epätarkka mutta kyllä siinä tosiaan jotain näkyisi :)

Entäpäs tämä tämänaamuinen testi (tiedän, vaan 8h myöhemmin kuin edellinen ;) mutta olen hieman malttamaton..):



tein testin lähinnä siksi jos tuohon ei olisi mitään tullut niin sitten viimeiltainen testi olisi ollut susi. Tuossa siis näen jonkinmoisen viivan,hyvin hailukan jos sitäkään ja mietinkin riittääkö tuo vielä haamuksi?Onko teillä kokemusta raskauskeijun herkistä liuskoista,vissiin davidin? Googlettamalla sain että ei kuulemma tulis viivanpaikkoja.ja tuo tuli minuutin sisään.. kääk!

Kuopuksesta sain herkällä liuskalla paljon hailuvamman viivan kuin Marketin tavistestillä samasta pissasta,pitäiskö hilipasta kauppaan.. :saint:
 
mymosa
Minna, kyllähän tuossa alimmassa selvää viivaa on :)

pamskun ovistestithän on selvää negaa, jos raskautta oot koettanut kii saada :) tuosta cb:n testistä en oikein tykkää, koska sehän näyttää väärää plussaa, viivan oltava tasapaksu vaakaviivan kanssa. Noista kuvista en erota mitään viivaa :(

Ilon lapsi, olen viimeisemmässä kuvassa näkeväni viivanpaikkaa?, todella haaleaa tosin. Jos noi on davidin testejä niin niihin ei kyllä kunnon plussaviivasta tuu, vaikka muut näyttää jo selvää plussaa :)
 
Minna alimmassa kuvassa on kyllä selkeä viiva,aika ohut mutta mielestäni tuo testi on luotettava. Sen sijaan itse en luota Predigtoriin lainkaan,olen saanut sillä kerran selvän plussan vaikka toinen testi näytti selvää negaa ja nega se oli.

Tässäpä vielä kuvaa rivistäni: Ylin on eilis-iltainen, sitten tänaamun ja alla eilisillan ovistesti:
 

Yhteistyössä