Kuvia plussatesteistä

mamutski mitä sinulle itsellesi kuuluu? Alkoiko uusi kierto? Jos näin niin toivon teille paljon onnea ja lykkyä matkaan, saisi teidän pieni ikioman sisaruksen :heart:

kopsaan mun kuulumiset toisesta ketjusta kun ei ole aikaa olla tässä koneella kauaa..

aamulla tuli taasen toinen viiva ja äsken kävin taas kokeilees kun lirututti ja kyllä siihen vaan haamuplussa edelleen tulee ja ihan testiajalla, näköjään jopa päiväpissasta. Mä niin kuulkaa toivoisin että viiva olisi vahvempi. Ei ole pelkkä viivanpaikka mutta ei ole selkeä plussakaan, dpo11 menossa. Raskausoireina pukkaa todella turvonneet ja sisältä päin pisteleväisen kipeät rinnat ja tee ei uppoo ollenkaan(kahvia en juo mutta miehen ei tarvinnu aamulla tulla suukottelemaan kahvikuppi kädessä...), nuo on noi perusoireet jotka raskaus mulle tekee. Lämmöt mittasin aamukuudelta, 37.2 ja äsken olivat 37.6. Kyllä vaan kelpais pysyvä raskaus tällä kertaa mutta arvatkaa vaan saanko taaskaan pitää tätä pienen alkua :'( tää on niin tuttu kuvio jo...
 
toivottavasti pikkuinen saisit sen parhaan joululahjan :) pidän peukkuja!
Vielä tulee vähän vuotoa ja tämän päivän testiin ei enää viivaa tullut..joten nopeaan mulla poistuu tuo hormoni.
Jotenkin hirveästi harmittaa että käi näin..vaikka vähän yllätyshän tämä oli koko raskaus, mutta
silti tervetullut. Nyt kun ollaan sitten asiaa pohdittu on yritys päätetty jättää myöhemmälle(tai
niin mies haluaa) että nuo pienimmät olisi vähän isompia sitten..ensi syksystä on alustavasti puhuttu,
mutta mitään ei ole päätetty. Jotain ehkäisyä pitäisi tähän väliin miettiä nyt ehkäpä pillerit..en tiedä.
Olisihan se ollut kiva saada taas pieni heti perään tai vuosihan olisi tullut ikäeroa. No jotenkin
uskon että kaikella on tarkoitus vaikka joskus sitä tarkoitusta on todella vaikea ymmärtää..
Toivotan tänne paljon plussia! ja ihania niitä parhaita lahjoja jouluksi vauvoja :heart:
kaikille yrittäville :)Käyn välillä täällä kurkkimassa kuulumisia.
 
mammutski - eihän siulla vielä taida olla hirmuinen hoppu, tuon ikäsikään puolesta:)(vai ihanko nyt höperehdin?)
..tiedä vaikka kesällä jo pillerit haluat pois jättää ja kuumeilla sitten ihan kunnolla:heart:

Suruhan se silti on, että yllärinä alkanut raskaus päättyi heti jo alkuunsa:'(..sitä on tosi pettynytkin..mutta kun aikaa hieman menee, se pahin kärki siitä pettymyksestähin taittunut - näin ainahin miulla ollut.


*Ihunaista Joulun Odotusta siulle&perheellesi*
 
ei jäänyt jouluplussa pysyväiseksi, tulin vain toivottamaan hyvää joulua kaikille tähänkin pinoon ja ensi vuodelle pysyviä plusseja ja kaivattuja nyyttejä :heart:

Toivottavasti hoidot tuottavat tulosta ja keväällä tulen esittelemään upean plussani tänne. Siihen asti meidän yritys on tauolla ja pitkät kierrot katkon teroilla jo kp15 lähtien, josko alkaisi jo sillä hormonihäiriö korjaantumaan eikä suurempia hoitoja tarvittaisi..
 
Auttakee. Oon tehnyt testejä dpo 9 lähtien joka toinen päivä. Jo ekassa testissä luulin näkeväni haamuviivan/viivanpaikan, mutta en luottanut siihen kun ei mitään oireitakaan ollut. Minulle tehtiin 6 viikkoa sitten lääkkeellinen tyhjennys keskeytyneen keskenmenon vuoksi. Vielä 3 viikkoa sitten hcg oli 25 ja samoihin aikoihin liuskatesti näytti haaleista haaleinta haamua. Tämän jälkeen kohtu on ultrattu tyhjäksi ja ollaan saatu lupa taas heilutella peittoa ilman ehkäisyä ja bongailtiinkin ovis testeillä ja hyödynnettiin se.

Noh, dpo11 tuli myös haamuntapainen testiin. Ehkä hieman vahvempi. Ja tänä aamuna taas kait hieman vahvempi. Mies ei näe tikuissa mitään ja saa mut tuntemaan itseni hulluksi. Entäs te? Eikö hormonin pitäisi kaksinkertaistua joka toinen päivä. Luulisi, että viivat olisivat jo selkeämmät. Voivatkohan olla vielä jäänteitä keskenmenosta...?

Aijaa.com - 9242052.jpg

p.s DPO13 tikku vielä vähän kostea kuvassa, joten ehkä asteen tuosta vielä tummuu
 
Viimeksi muokattu:
Ja se lisäys vielä, että eilen yhtäkkiä alkoi rintoja aristamaan ja kohdussa vihlomaan. Illalla tuli kauhea väsymys ja voimaton olo. Vasta oireiden ilmestyttyä aloin miettimään, että entä jos sittenkin...(?)

Luteaalivaihe on mulla ennen keskenmenoa ollut lyhyt, vain 11 päivää. Eli sen mukaan menkkojen olis pitänyt eilen alkaa kun ovulaation ajankohta on tiedossa (tikuilla ja aamulämmöillä päätelty)
 
Viimeksi muokattu:
Minulille - Onnea!=):heart:


Nezzie80
- jotainhan noissa dippauksissasi näkyy..mutta ovat sen verta epäselviä, jotta en osaa sanoa, punertavatko viivset?

Toivon siulle sitä ihuninta Joululahjaa - eli viivasen vahvistumista:heart:

MiNalo
, Predigtorissa plussa:heart: - mikäli tullut aivan testiajalla..tuolla testillä kun pakkaa punertaviahin viivasia tulemaan jos testiajan jälkeen kurkkii.

Pregcheckissä näen kyllä myöskin punertavaa haamuviivasta:)..

Viivalle vahvistumisia:wave::heart:
 
Harvoin enään tulee käytyä täällä palstaa lukemassa. Vaikka mielessä useasti olettekin.
En oikein ole kärryillä teidän puuhistanne. Mutta niille onnellisille jotka ovat raskautuneet. Sylin täydeltä onnea!

Ehkä pyhien ja ensiviikollakin käyn paremmin lukemassa kuulumisenne.
Hyviä unia kaikille!

 
Viimeksi muokattu:
Heips I-K:wave:..olikohan siun tarkoitus kirjoitella tuonne entiseen pinoosi: 40+ kuumeilijoihin?:)

Käyppäs tosiaan kurkkimassa Joulun pyhynä ja kertoilemassa kuulumisiasi.

Ihanaa Joulun aikaa siulle toivottelen!:heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä