Hakutulokset

  1. MaiMei

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    No minäkin kun muutkin! :) Meillä mies ja 1,5v lähtivät juuri mummolaan 2 yöksi, voi tavaton! Jo toinen kerta! Myös koiran polvileikkauksen takia olen muutenkin nukkunut jo useamman yön eri huoneessa kuin tyttö - eipä olis vielä vähän aikaa sitten uskonut, saati reilu 2kk sitten kun vielä...
  2. MaiMei

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Painosta, että itte tässä oottelen että milloin se prolaktiini lakkaa vaikuttamasta... Oon siihen luottanu että painoo lähtis putoamaan kun imetys loppuu. Nyt on kk imetyksen loppumisesta ja tossa se maha yhä on... Myös erkauma on tsekattu ettei sitä oo ja vatsalihakset katsottu ultralla. Eli...
  3. MaiMei

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Ihanaa joulun aikaa kaikille! Itse täällä pyörin enää hiljemmälti mutta kiva aina välillä lukea putkeen kaikkien kivoja vauvelijuttuja! Meidän vauveli on jo 1v4kk ja hirmuinen touhottaja. Omaa tahtoa löytyy roppakaupalla. Jatkuvasti myös äänessä, puhuu yksisanaisia lauseita yhä mutta ymmärtää...
  4. MaiMei

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Tsemppiä, @Wintersun ja @Silmu75! Mulla imetys sattui ihan hulluna aika kauan, ei ollut todellakaan miellyttävää puuhaa. Mutta se menee ohi! Mullakin tuli usein kyyneleet silmiin, eikä nännivoiteet auttanu. Mitä suuremmaksi vauvan suu kasvaa, sitä helpompaa hommasta tulee. Meillä oli paljon...
  5. MaiMei

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @Wintersun tervetuloa ja onnea! Ihanaa kun teitä uusia tulee koko ajan. Mä käyn aina jännäilemässä raskautuneiden ketjussa, mutta kuumeilevien ketjuihin en enää mene lukemaan. Siellä nousee liikaa pintaan omat menneet pelot ja pettymykset. Paranemista @Silmu75 :n porukalle! Meillä sahaillu...
  6. MaiMei

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @Domi meillä vähän sama homma villakoiran suhteen, se on tosi läheisriippuvainen musta ja oon kokenut että oon sen hylännyt ja syrjäyttänyt. Yhä se uskollisesti seuraa vaikka sais mieheltä paljon enemmän huomioo. Raukka. No, nyt alkavat olla tytön kanssa hyvää pataa. Etenkin, kun tytön...
  7. MaiMei

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Ihanan paljon juttua tullut! Nyt en tietenkään taas muista, kuka kirjoitti mitäkin, joten nopea oma sepustus vaan... Meillä myös on nyt yöt helpottanu paljon, kiva että teilläkin @Mandala! Meil kyllä vielä imetys jatkuu mutta hyvin harvoin herää ennen 05 tissille. Tänään söi vasta 7-8 aikoihin...
  8. MaiMei

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Meillä on toistaiseksi muskari alkamassa ens viikolla, joskin se mietityttää hieman, pk-seudulla kun ollaan. Tuntuu että kerralla nyt alkaa niin paljon yhtä aikaa: esikoisen koulu, soittotunnit, musaopiston teoriatunnit ja urheilukoulu sekä tämä taaperon muskari. Ja oma Elixia-jäsenyys, jota ei...
  9. MaiMei

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @Karhurouvanen kivaa että alkaa arki sujua! Tuo on juuri tuota että kaikki on vaiheita ja aina helpottaa seuraava vaihe, no joo, välillä voi toki tulla takapakkia. Tän 1-vuotiaan kanssa on jo tavallaan älyttömän helppoa, ja aika on kulunut ihan hujahduksessa. Välillä on ikävä esim...
  10. MaiMei

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Oih ja voih @-dino- varmasti ollut kurjaa ja jännää - onneksi nyt parempaan päin! Toipumista! Mä ihmetelly ihan samaa, että miten edes normiflunssat leviää jos kaikki ovat varovaisia. No lasten kanssa toki vaikea olla tosi varovainen ja pikkulapset kerää sit taas muut kuin koronan helpommin...
  11. MaiMei

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Heh no meidän "unikoulu" jäi vielä puolitiehen - mutta ehkäpä se tässä vaiheessa riittää! Päätettiin jo ennen lomareissuilta paluuta että se mun yön yli yöpyminen toisessa kaupungissa parin viikon päästä muuttaakin muotoaan siten, että muu perhe tulee mukaan. Pääsen sitten yöksi hätiin. MUTTA...
  12. MaiMei

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @Silmu75 mulla myös sattui ihan sairaasti imetys alkuun, mutta niin se vaan helpotti. Mua ei oikein mitkään rasvatkaan auttanu, ainoastaan aika. Sitten kun se kipu (joka sai välillä kyyneleet silmiin), helpotti, tuntui kummalliselta, että joskus oli sattunut! Tsempit! Mulla toimivin asento oli...
  13. MaiMei

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Mä oon huomannut että noista uutisista mulla ekana tulee sellainen "opittu" katkeruuden fiilis, mutta se sitten katoaa, kun tiedostan että ai niin, nyt mulla ON se vauva. Jänskää! Osan kohdalla tuo sama, että jää edelleen vähän veemäinen tunne, jos ovat onnistuneet tyyliin yrittämättä ollenkaan...
  14. MaiMei

    40 + so what, wol 14 (2019)

    @Rusakkonen mä olen unohtanut kaikki tarkemmat arvot mutta mulla otettiin joku testi ja tulosten mukaan määrättiin lisä-estrogeeni. Plussakierrossa oli se sekä kortisoni ekan kerran, ja minä uskon, että sillä oli vaikutusta (akupunktion ja muun kiinalaisen huu-haan ohella...). -- No nyt kävin...
  15. MaiMei

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Ihanaa äitienpäivää kaikille! Ollut kyllä tunteet herkillä, ei voi uskoa että tänä äitienpäivänä viimeinkin on pieni uusi olento kainalossa!! Niin kiitollinen! Siitä on viisi vuotta, kun melkein vuoden yrityksen jälkeen tulin ekan kerran raskaaksi, mutta vain hetkeksi, sen verran että testi ehti...
  16. MaiMei

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Mä ostin sen unipesän ennen kuin luin ettei olekaan ok, no, meni meillä koiralle :D Pinnasängyssä on ohuet pehmusteet enkä koe että niistä olis pystynyt olemaan vaaraa missään vaiheessa. Aika nopeasti myös huomasin, että meillä on rauhallinen nukkuja, ei juuri liiku öisin (siis nukahtamisen...
  17. MaiMei

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @Mandala onnea onnea yksivuotiaalle :love: Oho, Prismassa! Kuulostaa kaukaiselta todellisuudelta :D Me jökitty tiukasti kotona edelleen. Aattelin kyllä että joku päivä voisi juosta tuonne läheiseen ostoskeskukseen ihan vaan kurkkaamaan, onko se yhä siellä olemassa...! Ei tee kyllä edes mieli...
  18. MaiMei

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mä kannustan kestovaippailemaan! Ei se roskiksien jatkuva kuskaaminenkaan ole hupia, plus muovivaipparoskis haisee PALJON pahemmalta kuin kestovaippaämpäri kannella. Mulla kierrossa 14 vaippaa ja pesen noin joka 2. päivä, ainakin nyt korona-aikaan, kun ei liikuta missään. Yleensä retkillä on...
  19. MaiMei

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Synnytin Espoossa heinäkuussa, kesän kuumimpaan aikaan, ja uuden sairaalan puoli oli ihastuttavan viileä! Ei mitään erityisen moitittavaa muutenkaan, joskaan ei myöskään erikoisen kehuttavaa. Omalle kohdalle sattui todella laidasta laitaan hoitajia, joilla aina oli erilaiset ohjeistukset... Oma...
  20. MaiMei

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Rintakumia käytin aluksi sairaalassa (sain sieltä), kun imetys ei tuntunut olevan vauvalle heti helppoa. Kotona ei kyllä sitten enää käytetty kuin pieni hetki. Alkuviikot oli tosi kivuliaita nännien kanssa, eikä oikein mikään auttanut, rasvasin kyllä ja oli vaikka mitä vippaslätkiä rintsikoissa...

Yhteistyössä