Hakutulokset

1. MaiMei

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Mä ostin kanssa babybjörnin sitterin käytettynä jollain vanhalla (rumalla) kankaalla ja sitten tosiaan hankin uuden päällysteen. Sen kanssa uskon saavani sitterin myös myytyä mukavalla hinnalla eteenpäin. Vielä on käyttöä (tyttö 8,5kk), vauva on sitterissä vessan lattialla, eikä pääse siitä pois...
  2. MaiMei

Mun suositukset on Aventin manuaalinen rintapumppu, perusluotettava kapine! Mä multitaskasin monta kuukautta: vauva toisella tissillä, pumppu toisella ja Netflix pyörimään. Pumppasin aina iltapullollisen, se auttoi meitä tosi paljon kun illalla tuntui että maitoa herui vähemmän ja vauva suuttui...
  3. MaiMei

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Mä olin @Silmu75 tosiaan koiran ja vaunujen kanssa lenkeillä jo tosi pian. Yritin just kysellä mieheltä että kuinka pian, mutta ei sekään muistanut. Mies oli joka tapauksessa 2 viikkoa kotona alkuun, ja IHAN viimeistään sen jälkeen hoidin jo yksin kaiken, mutta varmaan jo ennenkin. Me kun oltiin...
  4. MaiMei

@Silmu75 toki sektiotoipumisia on varmasti moneen lähtöön mutta itse olin aivan hämmästynyt kuinka nopeasti se kävi. Sängystä nouseminen oli pahin, liikkeellä olo ei niinkään. Ja siihen vauhtiin, jota raskaana kävelin, pääsin kyllä heti, ja hyvin nopeasti meni sen ohi. Täysin normaalivauhtiin...
  5. MaiMei

@Karhurouvanen meillä oli kyllä yleisissä tiloissa jääkaappi josta sai hakea mehua mielin määrin, mutta aina se hakeminen ja vaan niihin mukeihin, joten omat mehut ja pullo kyllä oli hyvä homma olla! Mandalaa komppaan, että "omassa rauhassa" pääsee kyllä jotekin tosi hyvin keskittyy, mulla...
  6. MaiMei

Munkin piti pyöräilystä sanoa että kanssa hirvittää ne kärryt enemmän, jos joku ajaa päin tai itse ei hahmota ja kääntyy vaikka väärin. Esikoinen kyllä tosi paljon haluais sellaista, toivoo että mahtuis vauvan kanssa kyytiin. Kiloraja joissain tais olla 50kg eli vielä mahtuisivat yhdessä...
  7. MaiMei

Vinkkinä sairaalakamoihin että jatkojohto tai vara-akku, huoneiden pistorasiat on usein hankalasti. No itsellä tää korostui sektion takia eli haavan vuoksi hyvä että kaikki käden ulottuvilla. Ja meillä sairaalassa ei vauva tarvinnut ollenkaan vaatteita, kannustettiin pitämään koko ajan...
  8. MaiMei

@Domi ihana hangonkeksi siellä! Tiedän tuon tunteen kyllä, joskus aamuisin ihan järkky väsy, mutta silmät kun vääntää auki niin toinen siinä suu korvissa, eihän sitä voi kuin herätä pusuttelemaan! Mutta jaksamista vaan kovasti, helpottaa päivä päivältä ihan varmasti! Mitä enemmän nää tyypit...
  9. MaiMei

Hurja tilanne meillä ja maailmalla. Epätodellinen. Harmittaa hirveästi heidän puolesta, joiden hoidot nyt joutuvat tauolle. Muutenkin raskasta hommaa! Ei olis myöskään nyt kiva olla raskaana ja odottaa synnytystä näissä maailmanlopun tunnelmissa. Me ei mennä nyt 8kk neuvolalääkärille ollenkaan...
  10. MaiMei

@-dino- Voi että kuulostaa rankalta tuon ruuan kanssa! Voimia kovasti! Muistan esikois-keskoseni ajalta sen tuskan kun piti koko ajan stressata ja mitata ja punnita että meni ruokaa ja tarpeeksi ja aina kesti syötöissä tosi kauan. Toivottavasti alkaa helpottaa! Ihanaa tuo syliin ryömiminen <3...
  11. MaiMei

Moi moi! Taas kurkkailen pitkästä aikaa, oli melko kiireinen tammikuu. Oon ottanut töitä jonkun verran lisää, mutta toisaalta ollaan saatu aika hyvin arki rullaamaan niin, ettei mun ainakaan JOKA ilta tarvitse tehdä töitä :) Meillä on nimittäin hoitaja! Noh, vain 2h kerran viikossa, mutta...
  12. MaiMei

Moikka kaikki! @Domi tsemppiä! Meillä samaa unien suhteen ja luovutinkin jo kauan sitten. Eli nukutan suosiolla vain vaunuihin tai syliin, enkä edes yritä siirtää sylistä minnekään. Kädet jää ehkä vapaaksi, jos on imetystyyny hyvin, eli voi siinä parhaimmillaan jopa tehdä läppärillä perät töitä...
  13. MaiMei

@Silmu75 etenkin vauva-ajan alkuvaiheessa ehtii kyllä tosi hyvin lukea, sähän vaan istut sohvalla imettämässä :D Tai ehtis lukea, ellei katsois Netflixiä... Mä olen itse kirjallisella alalla ja on kyllä lukeminen siitä huolimatta jäänyt vähäiselle, mutta syytän lapsia enemmän älypuhelimia ja...
  14. MaiMei

Sateisen illan moikat! Komppaan siinä, että @Rusakkonen on mielessä ollut nyt ihan jatkuvasti, jotenkin niin lähelle tuli kaikki, menetyksen pelko (ja sen totuus keskenmenoineen) ollut niin läsnä niin monta vuotta, että hankala uskoa vieläkään, että tuo vauva tuossa on. Ja sitten maailman...
  15. MaiMei

@Rusakkonen sanat loppuvat, kyyneleet eivät, niin pahoillaan puolestanne!!! Kuinka epäreilua, tätä ei pysty mitenkään ymmärtämään. Teidän pojastanne tulee ihana enkeli pieni suloinen lintunen, joka on aina läsnä elämässänne, mutta nyt voimia, niitä niin kovasti <3 <3 <3 Ilon ja onnen vuorokin...
  16. MaiMei

@atvk87 haha jalkopäähän! Mä taas oon nukkunut ite pinnasängyn puolella :ROFLMAO: Se kun on sivuvaununa ilman laitaa niin usein on tullut peruutettua sinne että olis enemmän tilaa, kun vauva ottanut mun paikan hehee! Kohta varmaan romahtaa... Ooh pääsin tänään elokuviin ystävän kanssa! Olihan...
  17. MaiMei

Ja vielä lisäys, että mulla on ollut yksi iltameno ja silloin isä sai vauvan pullolla nukutetuksi kyljelleen mun paikalle. Eli onnistui ainakin silloin! Muita sellaisia yrityksiä ei ole ollutkaan eli mä hoidan kaikki nukutukset ja yöheräämiset. Mies nukkuu makkarissa tai vaihdellen työhuoneessa...
  18. MaiMei

Täälläkin on tiettyä haikeutta, mutta se kohdistuu enemmän itse raskauden yrittämiseen. Vasta pikkuhiljaa tässä on alkanut työstämään näitä yrityksen vuosia ja lapsettomuuden tunteita. Tuntuu oudolta se, ettei enää tarvi hulluna "tehdä" vauvaa ja vahdata oviksia ja suunnitella IVF:iä ja PASeja...
  19. MaiMei

Moikka kaikki! Minäkin ilmaannun nyt tänne, kun alkaa vähän kiireet helpottaa. Yhä tuntuu niin uskomattomalta ja hienolta olla tällä puolella!! Vuosia odotettu palkinto on niiiin ihana! Eli tuo palkinto on nyt nelikuinen typykkä, ensi viikolla tulee päivämäärälleen täyteen, eilen juhlittiin...
  20. MaiMei

Oi kiitos, @Äiti seiskanelonen! On tämä kyllä ihmeiden ihme, että meitsikin sai lopultakin oman nyyttinsä! Pitkä oli taival siitä, kun Sahristen sun muiden kanssa kirjoiteltiin. Mutta uskotaan, että kaikelle on aina oikea aikansa! <3 @Sukkis, mä taas olin aivan varma pojasta, ja kun...

Yhteistyössä