Hakutulokset

1. MaiMei

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Ihanaa, onnea pojan pötkylästä, @hillan_kukka!!
  2. MaiMei

No niin, nyt hetki aikaa ei molemmat kädet vapaana, vauva uinuu vaunuissa poikkeuksellisen kauan. Ekana onnea @kirsillevauva!! Ihania uutisia! Jännityksellä olen sun käänteitä seurannut! Nyt on kaikki peukut pystyssä, oikein hyvältä vaikuttaa <3 Meillä vauva on nyt 7 viikon ikäinen ja arki...
  3. MaiMei

Heippa kaikille! Yritän ehtiä lukea lähiaikoina kaikki, olen ollut täältä nyt kokonaan pois, kun vauvan kanssa ollut tutustumista! <3 Mutta tietoni, jos joku päivittää: MaiMei ... 4. IVF/1. PAS... toinen ... 39+6 ... 23.7.2019
  4. MaiMei

40 + so what, wol 14 (2019)

@kirsillevauva Mä yhdyn ylistävään Eero-kuoroon! Eero taikoi tämän toivottoman tapauksen raskaaksi maagisella intuitiollaan :D Itse vaihdoin varta vasten hänelle toiselta klinikalta. Selittää aina ihanasti kaikki asiat juurta jaksaen ja kertoo uusista tutkimuksista. Kenties tuolla toisella...
  5. MaiMei

Jos joku päivittää listaa, niin mulle voi laittaa: MAIMEI 4. IVF / 1. PAS ... toinen... LA 26.7. Saapa nähdä, kumpi meistä posahtaa ekana, mä vai @Katti75 :) Niin samaan aikaan tulossa. @gemmy mulla myös istuu peppu kohdunsuulla, tosin toisinpäin eli tunnen potkut alhaalla tai edessä. Tuntuu...
  6. MaiMei

Mä tuun nyt kanssa tänne kirjoittelemaan. Jotenkin olin unohtanut tämän keskusteluketjun ja nyt lueskelin pitkät pätkät kerralla sitten. Meillähän oli noin viiden vuoden yritys saada toinen lapsi, ja viime marraskuussa sitten lopultakin pysyvästi tärppäsi neljännen IVF-hoidon ekasta...
  7. MaiMei

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Kyllä mä tota ferritiiniä lähtisin nostamaan, vaikka lääkärit sanois mitä. Onhan se ny järkyttävää, jos pidetään "normina", että ferritiini voi olla alle 30, oli tilanne mikä tahansa. Siis vaikkei edes haluais lisääntyä. Alhainen arvo voi aiheuttaa pitkällä tähtäimellä kaikkea muutakin. Joillain...
  8. MaiMei

Niin se kierron jälkipuolen munasoluhoito, @Rusakkonen ja muut: joo tosiaan simppelisti ootetaan tai aikaansaadaan lääkkeellisesti ovulaatio ja vasta sitten alkavat pistokset. Menkoista ei välitetä, jos ne tulevat siinä välissä. Ovulaation jälkeen aina jää uusien munasolujen aiheita ja joskus ne...
  9. MaiMei

Joo tosiaan muistakaa mittauttaa ferritiiniarvo! Sattumaa tai ei, mutta mulla onnistui PAS (4,5 vuoden yrittämisen jälkeen), kun olin kuurilla nostanut ferritiiniarvoni 30 -> 80. Samassa kierrossa uutta myös estrogeeni, kortisoni ja akupunktio ennen ja jälkeen siirron - että joku noista auttoi...
  10. MaiMei

40 + so what, wol 14 (2019)

Voi @Rusakkonen, pidin niin peukkuja teille! :( :( Voimia!! Onkos @Roxanne jo tehnyt testejä? Jännää! Ihanaa, @Katti75! Onnea! Me ei NIPTissä käytykään siis, mutta seulasta tuli kirje: normaali <3 Se oli iso huojennus! @kirsillevauva Hieno kuulla! Varaudu siihen, että joka kerta ei hoitokokemus...

Yhteistyössä