Hakutulokset

1. MaiMei

40 + so what, wol 14 (2019)

No ollaanpa samoissa, Katti75! Ikäkin on sama :) kirsillevauva, mulla itse asiassa sama suositus kuin Rusakkoisella. Näin arvelinkin, koska tämä Tie terveyteen -nainen tekee nimen omaan mieluusti ennen JA jälkeen. Olen ollut myös Runeberginkadulla enkä oikein pitänyt. (en ole ihan varma onko...
  2. MaiMei

40 + so what, wol 14 (2019)

Heippa kaikille! <3 Kun Virkki ja Katti75:kin täällä kirjoitteli, niin piti tulla nyt itsekin moikkailemaan piiiitkästä aikaa. Suuri Ihme on täällä tapahtunut, ja olen raskaana 12+3 tällä hetkellä. Ei tähän nyt vieläkään uskalla luottaa, kun yritys kuitenkin alkanut jo 2014... Varovaisen...
  3. MaiMei

40+ so what wol.13

Keltsi, kiva tosiaan "nähdä", tai laitetaan "kivakin" lainausmerkkeihin, koska eipä sitä nyt enää täällä huvittaisi YHÄ pyöriä... Mutta, you know! ERA-testiä tässä ootellaan, muuten hiljaiseloa. Oon onnistunut viettämään aika monta viikkoa ilman sen kummempia lapsiajatuksia! Aika hyvin niistä on...
  4. MaiMei

40+ so what wol.13

Virkki: sama, kyllähän sitä rahaa voi heitellä joka suuntaan vaikka kuinka paljon, kunhan tietäisi että se joskus palkitaan. Mulla on nyt sellainen olo että rahaa on pistetty niin paljon että sama pistää lisää, vaikka sitten luovutettuihin jossain vaiheessa. Toisaalta on ihan 50/50, yhtä lailla...
  5. MaiMei

40+ so what wol.13

Virkki: menkat ollu jo kolme päivää että se siitä taas tällä erää... En edes testannut kertaakaan.
  6. MaiMei

40+ so what wol.13

Virkki, kiitos, ja samoin! Mulla on kyllä tunne, että menkat alkaa milloin vain. Ei ole oikein mitään (muuta) tuntemusta, mihin tarttua toivon kannattelemiseksi. Eroa oli nyt se, että viljeltiin blastoiksi asti, ja ERA-testi kai tehdään seuraavaksi, jos aikataulu mun reissun takia saadaan...
  7. MaiMei

40+ so what wol.13

Virkin paluun innoittamana mäkin palaan hetkellisesti :) Oon vaihtanut Dextraan ja uuden IVF:n loppusuora menossa. Vain kaksi kertaa pääsi nyt jännäämään eli vajaasta kymmenestä munasolusta 4 jatkoi kasvua, 2 eteni blastoksi, yksi morulaksi, 1 blasto siirrettiin tuoreena, kemiallinen, PAS nyt...
  8. MaiMei

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Domi, en muista enää oikein hyvin, kun mun viime lääkkeellisestä PASista on jo vuosi (välissä oli luomuraskaus+keskenmeno, breikkiä ja yksi PAS luonnolliseen kiertoon), mutta mulla kaikissa muissa PASeissa tehtiin niin että edellisen kierron puolella Synarela kehiin ja sitten rinnalle zumet kun...
  9. MaiMei

40+ so what wol.13

Molly <3 Tuo tunne on niin kauhea... Voimia jatkoon!! Virkki, voi kun!!!
  10. MaiMei

Siida!! Onnea kaksin kerroin ja verroin!! <3
  11. MaiMei

40+ so what wol.13

Luin vasta nyt Jimiman tekstin, kyyneleet tuli täälläkin! Ihanaa! Ja Luppanan uutisia odotellaan, voi voi voi! Itse soitin tänään lääkärille ja menen käymään kp9, joka lienee joskus parin viikon sisällä. Et katellaan sitten, miltä näyttää. Lääkäri haluais sen yhden alkion siirtää luonnolliseen...
  12. MaiMei

40+ so what wol.13

Ja P.S. Itse olisin valmis lahjamunasoluun, mutta mies ei...
  13. MaiMei

40+ so what wol.13

Virkille hirmuisesti tsemppiä! Piti jo aiemmin sanoa, mutta olen ollut poissa palstoilta itsekin tosi pitkään, välillä vähän vilkaissut oman keskenmenon jälkeen. Keskittynyt kaikkeen muuhun ja hellinyt koiranpentua :) En tiedä, onko mun kierto oikein palautunut vielä. On se nyt aika säännöllinen...
  14. MaiMei

Tämä on kuitenkin IVF-ryhmä eikä ekaa lasta yrittävien ryhmä ja mä ymmärrän todellakin täysin Domin ajatukset ja tunteet ja samalla ymmärrän täysin Siidan ja Lullabyn, ja niitä tunteita ei missään nimessä saa myöskään sivuuttaa!! Ellei itse ole sekundaarista kokenut, ei pysty tietämään sitä...
  15. MaiMei

Voimia Jantzulle, kuinka voit? Niin ikävää ja epäreilua. Minusta jotenkin kaikkein epäreiluinta on se, että raskauspahoinvointi jatkuu keskenmenon jälkeen. Vielä aika pitkään, näköjään. Mulla nyt viikko kaavinnasta, vähän vielä jälkivuotoa ja välillä pientä kipua. Ke-pe supisteli ihan selkeästi...
  16. MaiMei

40+ so what wol.13

Mulla oli kaavinta tänään, se meni hyvin. Nyt vain toipumaan, helpottunut olen, että ohi on, ja toivon, ettei tule mitään jälkiseurauksia. Henkisten kanssa on vaan pärjättävä.
  17. MaiMei

40+ so what wol.13

Voi poistaa plussanneista. Katkesi meidän tie, ei sykettä, ei kasvuakaan viime kertaisesta, siinä oli sitten se ihme.
  18. MaiMei

Mun kohdalle voi lisätä listaan perään KKM. Ei ollut meillä onnea matkassa, syke oli kadonnut ja pieni elämä lakannut. Edessä vaikein vaihe.
  19. MaiMei

40+ so what wol.13

Kyllä mä oviksen testasin, ei ny sentään spontaania petitoimintaa noin vain, vaikka kuinka olis koiranpentuja ;) Mutta ei auta ku ootella! Tosiaan on ihan 50/50 onnistumisia ja epäonnistumisia samassa tilanteessa.
  20. MaiMei

40+ so what wol.13

Roxanne, hienot lukemat, upeaa!

Yhteistyössä