joo...olin jo sopeutunut siihen että lutinus aiheuttaa tuhrua..mut eilisen jälkeen tajusin että syy ei olekkaan yksin lutinuksen..eilen seksin jälkeen alkoi tulla ihan vaaleanpunaista limaa, läpi yön tuli vähän ruskeaa tuhrua..soittelin klinikalle ja kätilö sanoi että koska raskaus on vielä niin herkässä vaiheessa niin vuotoa ei kannata provosoida joten suositteli välttään seksiä vähän aikaa..mulla myös kohtu supistelee seksin jälkeen niin miehen kanssa puhuttiin että varmempi nyt vain olla ilman toistaiseksi....Blobille huutelen, että mullakin tuli vajaan viikon verran ruskeaa tuhruvuotoa (rv 5+4 - rv 6+3), polilla eivät siihen juuta tai jaata sanoneet, mikä kanssa ärsytti. Mutta nyt siis tiistaina se loppui kun seinään, maanantaina on uus ultra. Ilmeisesti siis aika yleistä on, vaikka kyllähän se sydämmen heitti kurkkuun kun huomas että vuotoo tullut...
mä näin koko yön painajaisia tästä aiheesta, oltiin miehen kanssa ultrassa ja lääkärillä kesti kauan edes löytää alkio..lopulta sanoi että alkio on niin pieni että on valovuoden päästä normaalista kehityksestä...helvetin ahdistava uni