Hakutulokset

  1. D

    Maalismussukat - syntyneet

    Heippa mammat! :wave: Meillä sairastetaan ja tehdään hampaita nyt... pojat flunssassa sekä nyt itsellänikin on jo hieman kipeä olo :snotty: joten troppia naamaan vaan jottei menis pahaksi... esikoiselle on yön aikana ilmestynyt punaista näppyläistä ihottumaa koko selkään ja vähän vatsan...
  2. D

    Maalismussukat - syntyneet

    LD kovasti voimia ja jaksamista! :hug: ei varmasti oo helppoa... tuollaiseen muuhun levottomuuteen voisi auttaa juuri kapalointi tai sitten unipussi... kannattaa ainakin kokeilla jos vaikka auttaisikin vähän jos johtuu vaan tuosta kehityksen tuomasta levottomuudesta. tuo sängynpään nostaminen...
  3. D

    Maalismussukat - syntyneet

    Kaarja kannattaa aluksi sekoittaa korviketta siihen äidinmaidon joukkoon niin makuero ei ole heti niin suuri ja sitten lisäillä pikkuhiljaa enemmän korviketta... :) näin olen itse ainakin meidän poikien kanssa tehnyt ja kyllähän nuo ovat sen makueron silti huomanneet, mutta äkkiä siihen...
  4. D

    Maalismussukat - syntyneet

    Tikrulaiselle tervetuloa! :wave: Täydellinen äiti en todellakaan ole! :D Mutta koen olevani ihan hyvä äiti lapsilleni... Lemmikkikuumetta mulla on aina... mutta täytyy pitää järki päässä ja tyytyä nyt tähän yhteen koiraan =) ennen on ollut lemmikkiä laidasta laitaan, mutta nyt ei vaan...
  5. D

    Maalismussukat - syntyneet

    Tiinelli meilläkin havaittavissa samaa, että jokeltelu vähentynyt, mutta saattaa johtua hampaiden tulostakin ku nyrkit koko ajan suussa :whistle: ja vaikeeta siinä on sitten mitään jokellella... :D ja täälläkin heräillään öisin, ei nälkään, mutta taitaa tuo kehitystahti tosiaan tehdä öistä...
  6. D

    Maalismussukat - syntyneet

    Vattihattu teillä onkin komean kokoinen poika! =) Meilläkin poika oli 4kk neuvolassa 68,5cm ja 8700g. Ja sama meillä, esikoinen ollut myös vasta 10 kuukauden ikäisenä saman painoinen... Nyt tulossa 5kk neuvola niin saas nähdä kuinka paljon on taas kasvanut... :) Vaatekokona meillä nyt 74-80...
  7. D

    Maalismussukat - syntyneet

    Heippa kaikille ja tervetuloa uusille mukaan! :wave: Jostain kumman syystä mulla ei onnistunut pääsy näille sivuille pariin päivään, en siis päässyt edes lukemaan mitään täältä... eli juttua oli taas tullut niin että sai hetken taas lueskella... :) peppi1 voimia ja kipeille paranemisia...
  8. D

    Maalismussukat - syntyneet

    Tulin pikaisesti kommentoimaan... Hampaita pojalta löytyy kaksi. Toinen tullut kokonaan läpi ja toinen vielä osittain... löytyi syy meidän levottomiin öihin ja päiväunten vähyyteen päivisin. Tämä äippä siis valvoo öisin vaikka poika ei silloin syökään... :whistle: Imetys osittaisella...
  9. D

    Maalismussukat - syntyneet

    Painotilanne, jäljellä vielä n 3kg ja ei lähde sitten millään... tosin aikamoinen herkkusuukin olen... :D lähtis kyllä varmasti jos saisin herkuttelut kuriin ja lisäisin liikuntaa, mutta toi kotisohva houkuttaa aina iltaisin kun olis mahdollisuus liikkua :headwall: Lapsiluku ei oo vielä...
  10. D

    Maalismussukat - syntyneet

    LD mullahan muuttuivat kuukautiset tosi kivuliaiksi esikoisen jälkeen eikä ne muutenkaan mitään lieviä koskaan sitä ennenkään olleet... olin kuullut et synnytyksen jälkeen saattaa kivut helpottaa mut toisin kävi : / Mulla on myös vähän omituisia tunteita alavatsalla (useinkin) ja tuntuu ettei...
  11. D

    Maalismussukat - syntyneet

    Flowerille ja koko teidän perheelle jaksamista! :hug: Itse tiedän tuon tunteen pelosta oman lapsen hyvinvoinnista... :| itsehän elin tuossa pelossa raskauden loppuajan ja vauvan syntymän jälkeenkin vielä pitkään... :( eikä tuo odottelukaan jatkotutkimuksiin ole helppoa kun itsellä on koko ajan...
  12. D

    Maalismussukat - syntyneet

    Floweri ...kai teidän vauva sitten vaan aistii mummon jännityksen ja epävarmuuden ja siksi reagoi vierastamalla juuri häntä... oliskohan just apua tosta että antais hetken "totutella" mummon läheisyyteen vaikka ollen teidän vanhempien sylissä siinä vieressä ja sitten kun on "tottunut" niin...
  13. D

    Maalismussukat - syntyneet

    Moi kaikille! :wave: Katjahei kivaa että teillä asiat ovat taas mallillaan! =) Ja tänne saa kyllä tuntojaan purkaa niin hyviä kuin huonojakin, sitä vartenhan tämä palsta on. Nukkumisesta meillä oli kanssa vaikeeta esikoisen aikaan... nukuin itse tosi huonosti kun vauva oli vieressä ja...
  14. D

    Maalismussukat - syntyneet

    Katjahei, kiitos linkistä! noita ohjeita itsekin selailin kun en esikoisen aikaan itse tehnyt ruokia vaan kaupasta hain… oli muka niin työlästä etten viitsinyt itse tehdä :whistle: ja jonkun kerran kun tein niin maistui omasta mielestä niin pahalta etten viittinyt sit vauvalle niitä suuhun...
  15. D

    Maalismussukat - syntyneet

    Täältä kuumasta pätsistä kirjoittelen ennenkuin pojat herää... lisää sitten taas kun ennätän =) sane sama juttu mulla… noita syviälihaksia en oo paljoa tehnyt :whistle: en joko muista, ehdi tai vaan jaksa… ja omaa laiskuutta tää vaan on… :headwall: ai eikö saa vieläkään nousta suoralta...
  16. D

    Maalismussukat - syntyneet

    Tervehdys kaikille! :wave: Mukavalta kuulosti teidän kaikkien juhannukset! =) Meillä juhannus meni ihan mukavasti… oltiin kotona, grillattiin ja saunottiin jne. Ulkona vietettiin paljon aikaa kun sää oli aurinkoinen :) sadekuuroja tuli välillä muttei haitannut menoa. Jenny A...
  17. D

    Maalismussukat - syntyneet

    Tiinellille piti vielä laittaa, että meillä samanlaista ähinää ja tuskastelua ollut öisin jo yli viikon ja loppua ei näy... itse kans epäilen hampaiden tuloa, mut saattaa vaikuttaa kans kun on alettu enemmän pitään lattialla, et jos tekee sitten yötkin levottomiksi... en tiedä, :whistle...
  18. D

    Maalismussukat - syntyneet

    vellit meillä aloitettiin esikoisen kanssa jo 3,5 kuukauden iässä, koska yöt olivat kauhean levottomia (muutenkin ollut huono nukkuja) ja maitomäärät olivat niin suuria ettei enää tuntunut pelkkä maito riittävän hänelle. : / tällä kertaa tuntuu maito vielä riittävän ihan hyvin ja yhden kerran...
  19. D

    Maalismussukat - syntyneet

    aika hiljaista on täällä taas... yksinpuhelu siis jatkuu :D menkoista joku kyseli... kolme kertaa tulleet ja aika säännöllisesti, mutta niukemmat kuin normaalisti...välissä ollut pari kertaa tiputtelua, joista toinen johtui alkavasta kohtutulehduksesta, toisesta en tiedä. papa-kokeen tulosta...
  20. D

    Maalismussukat - syntyneet

    3kk neuvolassa meidän poju sai rokotteet ja tosiaan tuli todella kitiseväksi, itkuiseksi ja kuumetta nosti myös... oikeen sääliksi kävi kun muuten on niin hyväntuulinen ja nauravainen aina! :( Annettiin silloin illalla panadolin nestemäistä ja hyvin auttoi...seuraavana päivänä oli vielä hieman...

Yhteistyössä