Hakutulokset

  1. M

    Oletteko muuten huomanneet, että täällä saa joitakin nikkejä haukkua sivukaupalla?

    Esim. Savannaa saa haukkua kymmeniä sivuja ilman, että modet puuttuu asiaan. Sama on Rollolaisen ja Emilynin kohdalla. Sitten jos sanoo poikkipuolisen sanan jostakin modejen kaverista, niin heti poistetaan sellaiset viestit.
  2. M

    Miksi tuo yksi nikki saa vuodesta toiseen kirjoitella tänne aivan sairaita kommentteja

    eikä sitä tyyppiä bannata? Mihinkään en ole nähnyt hänen kirjoittavan mitään järkevää vaan kaikki teksti on selvästi jonkun mielenterveysongelmaisen tuotosta.
  3. M

    Mrs Shillelagh

    Minkä diagnoosin olet saanut psykiatriselta?
  4. M

    Kokevatko ydinperheläiset yh-perheet ja uusperheet uhkaksi?

    Vai mistä oikein on kysymys kun tällä palstalla joidenkin mielestä ainoa oikea ratkaisu on ydinperhe vaikka mikä olisi. Yh-äitien lapsista tulee huligaaneja ja äidit ovat jakamassa pesää kaikille. Aivan järjetön kauhistus on se jos yh-äiti löytää uuden miehen ja tekee tämän kanssa lapsen. Mikä...
  5. M

    Sookie Stackhouse-kirjoista?!

    Onko tämä sarjan toinen osa? https://www.suurikuu.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&groupID=359&action=viewPromotion&itemcode=9789512082131
  6. M

    Yhden illan juttu joka teitä kaduttaa?

    Miksi kaduttaa? Itsellä on useampi yhden illan juttu takana, mutta vain yksi niistä kaduttaa. Kännipäissään tuli vietyä kotiin 30 vuotta vanhempi naimisissa oleva mies. Ei ollut edes mitenkään komea tai charmikas tapaus. Tuon tyypin olisi voinut jättää väliin.
  7. M

    Kaunis tuo Good Wife-sarjan tumma nainen

    Siis se joka avustaa tutkimaan juttuja, en nyt muista roolihahmon nimeä. Mutta se eksoottisen näköinen nainen. Niin kaunis. =)
  8. M

    Onko täällä palstailevat miehet todellakin miehiä?

    Nämä muutamat nikit jotka väittävät olevansa miehiä, ovatko he sitä tosiaan? Tuli vain tälläinen mieleen koska jos he tosiaan ovat miehiä, niin miksi he valittavat kuin ämmät? Yksi keuhkoaa ja laittaa päänhakkaushymiöitä säähän liittyen. Yksi haukkuu mua y-viesteillä ja esittää jotakin upeaa...
  9. M

    Miksi joitakin ärsyttää aivan kamalasti jos kaikki ei tykkää seksissä samoista asioista kuin he itse?

    Täällä usein törmää siihen, että jos sanoo esim. anaaliseksi kiinnosta niin sitten on huono ja tylsä seksielämä, mielikuvitukseton, ahdasmielinen, jää paitsi jostakin jne. Siis miksi näin? Miksi ei hyväksytä sitä ettei kaikki pidä samoista jutuista? Enkä tarkoita nyt pelkästään anaaliseksiä...
  10. M

    Suurin ikäero petikumppaniin?

    Mikä siis on ollut teillä suurin ikäero ihmiseen jonka kanssa olette harrastaneet seksiä? Itsellä 30 vuotta. Tuon verran vanhempi oli mies kun olin 26. Mua kaduttaa tuo pano. Ei kylläkään ikäeron takia vaan sen takia, että mies oli naimisissa enkä olisi ikinä selvinpäin hänen kanssaan pannut.
  11. M

    Miksi joidenkin äitien mielestä isä ei ole sopiva henkilö hoitamaan vauvaa?

    Eräässä ketjussa jotkut on sitä mieltä, että 2kk ikäistä vauvaa ei voi jättää edes isän hoitoon pariksi tunniksi. Miksi isä ei voi hoitaa omaa lastaan? Onko teillä joillakin niin huonot isät lapsilla, että sen takia olette tuota mieltä? Aivan kamalaa kun ei tuon vertaa luoteta omaan...
  12. M

    Ärsyttääkö ketään muuta tällainen kirjoitustyyli täällä?

    Ei osata ilmeisesti käyttää enteriä oikeassa kohdassa vaan pätkitään lauseita keskeltä ja laitetaan uudelle riville vaikka tilaa vanhalla rivillä vielä olisi. Uusi lause totta kai pitää aloittaa uudelta riviltä. Eihän sitä nyt yhdelle riville voi kahta lausetta laittaa. Aina pitää olla uusi...
  13. M

    Kuinka moni teistä pystyy harrastamaan seksiä ilman tunteita?

    Siis ettei synny mitään ihastumistunteita tms? Mä ainakin voin. Silloin kun haluan seksiä niin mä todellakin haluan sitä pelkkää seksiä enkä mitään miestä joka jää nurkkiin vaivoiksi.

Yhteistyössä