Yhden illan juttu joka teitä kaduttaa?

Miksi kaduttaa?

Itsellä on useampi yhden illan juttu takana, mutta vain yksi niistä kaduttaa. Kännipäissään tuli vietyä kotiin 30 vuotta vanhempi naimisissa oleva mies. Ei ollut edes mitenkään komea tai charmikas tapaus. Tuon tyypin olisi voinut jättää väliin.
 
miisa
Kaduttaa yksi idiootti joka vieläkin tulee aina baarissa yrittämään vaikka tästä hairahduksesta on jo viisi vuotta..argh.. Paras oli ruotsin risteilyllä tapaamani ihana tumma ihoinen ruotsissa asuva mies..
 
Yksi eteläafrikkalainen, joka jumalauta soitteli puoli vuotta sen panon jälkeenkin. Joo, en tajua miksi annoin numeron ylipäätään, viinaa varmaan sumentanut aivotoiminnan. Ikinä en niihin puheluihin vastannut, mutta jätkä vaan soittaa ja soittaa. Voi jumala.

Sekä Josh. :heart: Ah, samoista syistä kuin edellinen. Takertuja.
 
Venäläinen :headwall:

Se oli niin fail. Menin vaan koska oli hemmetin kylmä ja en päässyt kotiin niin vatut siitä. Se sitte sammu kesken hommien kun olin päällä. Aamulla olin tietenkin ihan hikinen ja paskanen ja meikit levinneet ja niitten suihkusta ei tullu kuin kylmää vettä plus se asui himassa niin sielä oli veljet ja äidit ja muut paikalta. Näytin ihan harakan perseeltä kun ei ollut edes saippuaa millä pestä naama.
Heitti mun himaan ja koko matkan puhu vaan venäjää sen kaverin kanssa ja kuulosti siltä että piti iltaa ihan yhtä virheenä ja taisi heittää musta läppää.

:headwall:

Onneksi tosta on vuosia....
 
ai nii pahin oli yks virolainen ilmisesti joku laiton duunari tai muutoin hämärämies..

tyhmänä sit jätin numeroni ja pari pvää myöhemmin mulle soitettiin jostain rajavartiosta et tällänen ja tällänen henkilö ( se ) kuulemma tulossa mun luo pidemmäks aikaa.

sanoin et no ei todellakaan ole tulossa!!!! apua!:D se puhelu loppu siihen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kahlemestari:
Venäläinen :headwall:

Se oli niin fail. Menin vaan koska oli hemmetin kylmä ja en päässyt kotiin niin vatut siitä. Se sitte sammu kesken hommien kun olin päällä. Aamulla olin tietenkin ihan hikinen ja paskanen ja meikit levinneet ja niitten suihkusta ei tullu kuin kylmää vettä plus se asui himassa niin sielä oli veljet ja äidit ja muut paikalta. Näytin ihan harakan perseeltä kun ei ollut edes saippuaa millä pestä naama.
Heitti mun himaan ja koko matkan puhu vaan venäjää sen kaverin kanssa ja kuulosti siltä että piti iltaa ihan yhtä virheenä ja taisi heittää musta läppää.

:headwall:

Onneksi tosta on vuosia....
Ai niin jälkikäteen sain kuulla että sillä oli vielä visva. :x

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kahlemestari:
Venäläinen :headwall:

Se oli niin fail. Menin vaan koska oli hemmetin kylmä ja en päässyt kotiin niin vatut siitä. Se sitte sammu kesken hommien kun olin päällä. Aamulla olin tietenkin ihan hikinen ja paskanen ja meikit levinneet ja niitten suihkusta ei tullu kuin kylmää vettä plus se asui himassa niin sielä oli veljet ja äidit ja muut paikalta. Näytin ihan harakan perseeltä kun ei ollut edes saippuaa millä pestä naama.
Heitti mun himaan ja koko matkan puhu vaan venäjää sen kaverin kanssa ja kuulosti siltä että piti iltaa ihan yhtä virheenä ja taisi heittää musta läppää.

:headwall:

Onneksi tosta on vuosia....
Ai kauheeta! *myötähäpeä*
 
Minna
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Yksi eteläafrikkalainen, joka jumalauta soitteli puoli vuotta sen panon jälkeenkin. Joo, en tajua miksi annoin numeron ylipäätään, viinaa varmaan sumentanut aivotoiminnan. Ikinä en niihin puheluihin vastannut, mutta jätkä vaan soittaa ja soittaa. Voi jumala.

Sekä Josh. :heart: Ah, samoista syistä kuin edellinen. Takertuja.
Oliko miehellä iso? Ku eikö "noilla" yleensä ole...heh.
 
nii ja toinen.. se makas ku laho lahna ja mun piti hoitaa hommat yksinäni.. sit mun kaveriki oli käyny jo aikasemmin panemas sitä ( joooo iyyyy mut ei samana iltana :LOL: ) sit me vertailtiin kokemuksia ja naurettiin ihan vedet silmis, kun kaveri varotti mua.

on tää kundi mulla facebookis kaverina ja on lapsiaki siunaantunu joten ei kai se niin toimintakelvoton ollu kuitenkaan :D

ja täst on aikaa se 10v
 

Yhteistyössä