Yhden illan juttu joka teitä kaduttaa?

Tasan kaksi kertaa oon harrastanut yhden yön juttuja ja koska itse olen niin kokematon + molemmilla kerroilla kovassa kännissä ja kärsimätön, ei kummastakaan kerrasta tullut yhtään mitään.

Mua kaduttaa ihan kaikki, niin yhden illan, kuin pidemmätkin jutut. Kaikki ne olis voineet jäädä tekemättä. Lasten isä myös.
Toisaalta mä en tietty tietäis tätä, jos en olis oppinut kantapään kautta.

Nolointa ehkä sekun pulituttu mies töistä houkutteli baari illanjälkeenhänen luokse yöksi ja aamulla heräsin(kesällä)ilman rihmankiertämää siihen kun ampiaiset ja kärpäset surrasi ympärillä ja aurinko paisto täydelt' terältä ja siinä nurmella kauheessa jysärissä siristelin ja availin silmiä että missä helvetissä mä oikein olenkaan.:D

voi se mennä toisinkinpäin. Ainoa yhdenillanjuttuni tapahtui, kun olin vielä pahasti teini vaikka nyt sentään laillisessa iässä ja mies parikymmentä vuotta vanhempi. Poiminkin sen siksi, kun se vaikutti herkkäkätiseltä sortiltaan. Oli kertakaikkisen miellyttävä kokemus kaikinpuolin ja kohtelu huomaavaista ja jotenkin vaikuttuneen oloista. Jäi valtava kaipuu. Olin romanttisimmillani siinä iässä ja kuukausien selibaatin jäljiltä hiukan sekopäinen, ja kun ei paljon ehditty puhua, niin pystyi kuvittelemaan toisen aivan mieleisekseen. Ikäkään ei haitannut, vaikka en muuten ole huomannut tuntevani vetoa vanhempiin miehiin.

Enpä sen jälkeen osannut kuvitellakaan kokeilevani ketään ekstempore. Pelotti, että joutuu haikailemaan prinssi tuntemattoman perään ties miten kauan (olin varmaan vuotta myöhemminkin vielä lumoutunut, koska selibaatti mokoma tuon katkon jälkeen vain jatkui ja jatkui). Ja kun kerran miellyttäväkin kokemus oli noin kaduttava, niin miten kauheaa olisikaan ollut jos olisi ollut ankeaa. Minä kun en juo, niin kemiallinen turrutus ei pelasta mitään.

Eihän tuota nykyisin kadu, päinvastoin muistelee lämmöllä, mutta tuolloin kyllä harmitti, että piti mennä järjestämään itselleen semmoinen tuska.

Tästä ketjusta muuten huomaa, että kyllä ne irtosuhteet vaan voi satuttaa ihmisiä, vaikkei ketään petettäisi. Kun moni usein sanoo, että ne on ihan ok, kunhan ei ketään petetä.

Aika saakelin moni parisuhdekin voi satuttaa. Haloo? Se ei pelaa joka pelkää! Sinkullakin halut on ja minä olen ainakin ainoastaan onnellinen että vertailupohjaa löytyy reilusti ennen aviomiestäni, tiedän saaneeni parhaan! Jos vain yhtä olisin paneskellut, en tietäisi välttämättä hyvästä seksistä mitään. Minäkin LUULIN että ekan poikaystävän kanssa oli mahtavaa seksiä, nyt kun mietin niin voin vain pyöritellä päätä :laugh:

Menin suoraan vakipanoltani baariin ja saaneen näköisenä onnistuin ekaa kertaa elämässä saamaan naista baarista vuoteeseen asti. Olin 30v ja nainen 20v ja juuri tuon ikäisiä halusinkin kun oli jäänyt kaikki kokematta koska aina seurustelin uskollisesti ja tapahtumahetkelläkin olin naimisissa.

Katumuksen aihe: olin juonut ja ei seissyt loppuun asti. Perkele kerrankin kun sai kahta eri naista samana iltana.

Yhden pari vuotta nuoremman pojan korkkaamisen parikymppisenä olisi ehkä voinut jättää väliin, eihän siitä vapisevasta ja hätäilevästä neitsyestä jäänyt mitään käteen.

Pahin taitaa olla mies jonka vein kotiini. Kävimme suihkussa ja duunailimme kaikkea. Lähti pois kun olin vielä nukkumassa. Löysin facebookissa ja mies oli menossa naimisiin. Lähetin viestin "Muista käyttää sormusta" mutta eipä vastannut mitään. Sanat "Elämäni pano" -jäi soimaan korvaani. Vaimo raukka.

olin parikymppinen, lähiräkälässä & kännissä kuin käenpoika. joku kundi tarjosi oluen, houkutteli mukaansa ja aikansa istuimme siinä sylikkäin, suutelimme, joimme lisää kunnes lopulta sanoin että "no vittu mennään". heräsin alasti paskaiselta kämpältä. pääni vieressä nukkui kissa joka oli kussut siihen, lattioilla oli kissanpaskaa, ympäriinsä pizzalaatikoita & tyhjiä kalja/viina jne-pulloja siis hyi hemmetti :X itse romeo oli poissa, enkä kyllä jäänyt sinne odottelemaan & keittelemään kahvia vaan keräsin kuteeni & häivyin. tai ne kuteet jotka löysin, rintsikat kun oli mystisesti kadonneet ja samoin toine korvis.. kaiken ällöttävä loppuhuipennus oli, kun tajusin saaneeni satiaisia :X :mad:

Oli talvi, oli baari ja siellä alkomahoolia. Oli ap ja joku, jonka nimeä en muista. Ja sitten sitä wiinaa. Nimellä, jota en muista, oli pakettiauto. Sitten kun oli saatu tarpeeksi sitä alkomahoolia niin tuli kauheen hyvä idea mennä kokeilemaan pakusexiä. Ähellyksen ja pakkasessa höyrynneen ähellyksen keskellä Nimi, jota en muista sanoo, että oota vähän, pitää käydä kusella. Sinne pimeyteen hän hoipersi pihtipolvet kalisten ja paljas arssi vilkkuen. Kahden kuutamon välistä kuului tuskainen parkaisu - hiljaisuus - ja vaisu pyyntö:

Mun mun jäi kiinni aitaan, tuu auttaan ;)

Nauroin niin, etten meinannu saada farkkuja jalkaan. Tyyppi oli kusastessaan ajatellut kokeilla jääkö mulkero rautaverkkoaitaan yhtä hyvin kiinni kuin lapsena kieli lastentarhan porttiin.

Jäihän se ja myös Hän jonka nimeä en muista.

Eih :D

Oltiin laivalla kavereiden kanssa ja hyvän näköinen nainen tuli hakemaan tanssimaan. Tanssittiin siinä ja otettiin muutama drinksu. Nainen ehdotti että lähetään sen hyttiin. Mentiin ja se avasi mun sepaluksen ja alko imemään mä räpläsin samalla sen pilluu ihmettelin että se on valmiiksi jo niin märkä ja liukas. No ei muuta kun kumi päälle ja hommiin. Ihmettelin kun sen pillusta valu niin paljon nesteitä kun työntelin takaa päin. Haistoin samalla sormiani ja tajusin että ne haisee ihan spermalle.
Tajusin että joku oli käyny Nykäseen muijaa paljaalla jo aiemmin, eikä oo viitsinyt käydä pesee välillä. Kullini lerpahti saman tien ja lähin hytistä menee. Näin naikosen vielä aamiaisella, mut lähti toiseen suuntaan mut huomattuaan.

Ei mua kaduta ne. Ehkä jotkut harvat jutut missä toinen ei ensinnäkään osannut käyttäytyä suht normaalisti. Tai sanoi jotain todella tyhmää aamulla. Uskon että yhden yön jututkin on tarkoitettu tiellemme opettamaan meille jotain, vaikka sitten vain sexiasioista, ja uskon että jotkut yhden yön juttumme voivat myöhemmin olla ystäviämme, vaikkakin eivät niin pitäisi yhteyttä ikinä. Olen ollut oikeasti ihastunut yhden yön juttuun mutta jos suostut sexiin puolituntemattoman kanssa, niin älä koskaan odota häneltä pidempää suhdetta. Jos sellaisen onnistut saamaan alunperin yhden yön sexijutusta, niin wow girl! Olet todella onnekas! Jos hän ei pidä yhteyttä vaikka hänellä olisi numerosi, niin älä jää sitä miestä ikävöimään. Suurin osa miehistä olettaa että yhden yön juttu on vain yhden yön juttu. Petyt vähiten kun lähdet itse satunnaiseen sexiin samalla asenteella kuin miehet.

Laivalla humalainen 40v nainen alkoi pyöriä jaloissa ja sit vähä suudeltiin baarissa. Ihan ok näköne muuten vaan vähä epämiellyttävä. Sit se alko houkutteleen mua sen hyttiin. Ties kuin kauan sitä kesti, se hoki et "tuu nyt hetkeks käymään, saat seksiä".
No sit alkoi mennä hermot ja aattelin et antaa mennä sit, sillä siitä pääsee eroon ja nappasin sitä kädestä.mentii hyttii, hetki suudeltiin ja sit kiskoin siltä pikkarit pois ja hameen ylös. Työnsin penikseni sisään ja aloin työntään. Meni minsa nii laukesin sisään. Sanoin sit et "toivottavasti oot nyt tyytyväine" ja vedin housujani ylös. Nainen alko nenäliinal kuivaan alapäätään ja sanoi et "oliko pakko, mulla ei oo mitää ehkäsyä". Menin siitä vähä paniikkiin ja lähdin pois, en nähny häntä enää. Ei kovin hyvä kokemus

Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun kokeilin ulkomaalaista miestä. Turkkilainen jalkapalloisija oli varsinainen komistus, mutta sänkytaidot olemattomat. Ajatteli vain itseään, eikä tiennyt naisen miellyttämisestä saati tyydyttämisestä yhtään mitään. Otin opikseni. Suomalaiset ovat pääsääntöisesti olleet hyviä panoja. Parhaat heitä ovat päässeet vakkareikseni.

Laivalla humalainen 40v nainen alkoi pyöriä jaloissa ja sit vähä suudeltiin baarissa. Ihan ok näköne muuten vaan vähä epämiellyttävä. Sit se alko houkutteleen mua sen hyttiin. Ties kuin kauan sitä kesti, se hoki et "tuu nyt hetkeks käymään, saat seksiä".
No sit alkoi mennä hermot ja aattelin et antaa mennä sit, sillä siitä pääsee eroon ja nappasin sitä kädestä.mentii hyttii, hetki suudeltiin ja sit kiskoin siltä pikkarit pois ja hameen ylös. Työnsin penikseni sisään ja aloin työntään. Meni minsa nii laukesin sisään. Sanoin sit et "toivottavasti oot nyt tyytyväine" ja vedin housujani ylös. Nainen alko nenäliinal kuivaan alapäätään ja sanoi et "oliko pakko, mulla ei oo mitää ehkäsyä". Menin siitä vähä paniikkiin ja lähdin pois, en nähny häntä enää. Ei kovin hyvä kokemus
Auts, pistit sitte muijan paksuks kertaheitolla, ei tullu mieleen laittaa kortsua ihan jo tautienkin takia

Yhteistyössä