Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tästä ketjusta muuten huomaa, että kyllä ne irtosuhteet vaan voi satuttaa ihmisiä, vaikkei ketään petettäisi. Kun moni usein sanoo, että ne on ihan ok, kunhan ei ketään petetä.
Oli talvi, oli baari ja siellä alkomahoolia. Oli ap ja joku, jonka nimeä en muista. Ja sitten sitä wiinaa. Nimellä, jota en muista, oli pakettiauto. Sitten kun oli saatu tarpeeksi sitä alkomahoolia niin tuli kauheen hyvä idea mennä kokeilemaan pakusexiä. Ähellyksen ja pakkasessa höyrynneen ähellyksen keskellä Nimi, jota en muista sanoo, että oota vähän, pitää käydä kusella. Sinne pimeyteen hän hoipersi pihtipolvet kalisten ja paljas arssi vilkkuen. Kahden kuutamon välistä kuului tuskainen parkaisu - hiljaisuus - ja vaisu pyyntö:
Mun mun jäi kiinni aitaan, tuu auttaan
Nauroin niin, etten meinannu saada farkkuja jalkaan. Tyyppi oli kusastessaan ajatellut kokeilla jääkö mulkero rautaverkkoaitaan yhtä hyvin kiinni kuin lapsena kieli lastentarhan porttiin.
Jäihän se ja myös Hän jonka nimeä en muista.
Auts, pistit sitte muijan paksuks kertaheitolla, ei tullu mieleen laittaa kortsua ihan jo tautienkin takiaLaivalla humalainen 40v nainen alkoi pyöriä jaloissa ja sit vähä suudeltiin baarissa. Ihan ok näköne muuten vaan vähä epämiellyttävä. Sit se alko houkutteleen mua sen hyttiin. Ties kuin kauan sitä kesti, se hoki et "tuu nyt hetkeks käymään, saat seksiä".
No sit alkoi mennä hermot ja aattelin et antaa mennä sit, sillä siitä pääsee eroon ja nappasin sitä kädestä.mentii hyttii, hetki suudeltiin ja sit kiskoin siltä pikkarit pois ja hameen ylös. Työnsin penikseni sisään ja aloin työntään. Meni minsa nii laukesin sisään. Sanoin sit et "toivottavasti oot nyt tyytyväine" ja vedin housujani ylös. Nainen alko nenäliinal kuivaan alapäätään ja sanoi et "oliko pakko, mulla ei oo mitää ehkäsyä". Menin siitä vähä paniikkiin ja lähdin pois, en nähny häntä enää. Ei kovin hyvä kokemus
Missä luki, että se nainen tuli raskaaksi. Ei missään.Auts, pistit sitte muijan paksuks kertaheitolla, ei tullu mieleen laittaa kortsua ihan jo tautienkin takia
Mahikset on ainakin olemassa, minusta hullua laueta tollasessa tilanteessa sisään, oisit nyt edes vetäny ulos ja laskenu vaikka vatsalleMissä luki, että se nainen tuli raskaaksi. Ei missään.