Mrs Shillelagh

Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missä ovat ap.n käytöstavat?!
No kyllä säkin ihmettelisit jos lukisit ton toisen ketjun. Isä pahoinpitelee lastaan ja se on äidin syy...?
Eikä ole ainoa ketju missä tuo sekopää kirjoittelee sairaita kommenttejaan. Säälin hänen lapsiaan, varsinkin poikaansa. Pojat kun ovat tuon tyypin mielestä suoraan Saatanasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
En mitään. Ei mua huolita sinne.
Kyllä varmasti huolittaisiin, mutta et vain tajua tarvitsevasi apua.
Ei mua pidetä tarpeeksi hulluna.

Mä haluan olla oma itseni, kostoksi. Siihen lienee syynsä, miksi olen tietynlainen. Miksi sitä sitten muuttamaan? En edes haluaisi olla samanlainen kaiken hyväksyvä, kuin muut ihmiset.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missä ovat ap.n käytöstavat?!
No kyllä säkin ihmettelisit jos lukisit ton toisen ketjun. Isä pahoinpitelee lastaan ja se on äidin syy...?
Ihmetellä voin, mutta mielenterveysongelmien käyttämien haukkumistarkoituksessa kertoo ap.sta jotain...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
En mitään. Ei mua huolita sinne.
Kyllä varmasti huolittaisiin, mutta et vain tajua tarvitsevasi apua.
Ei mua pidetä tarpeeksi hulluna.

Mä haluan olla oma itseni, kostoksi. Siihen lienee syynsä, miksi olen tietynlainen. Miksi sitä sitten muuttamaan? En edes haluaisi olla samanlainen kaiken hyväksyvä, kuin muut ihmiset.
Voi olla eri mieltä muiden kanssa olematta mielenterveyspotilas.
 
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Mrs Shillelagh on useissa muissakin ketjuissa kommentoinut tosi ääliömäisesti... itse epäilen, että ehkä äo on "hieman" matala.
Ei mulla ole koko äo:ta kun en jaksa edes tehdä koko testiä :LOL:

Mitä sellaisella älykkyydellä tekee? Maailma on täynnä insinöörejä, joista ei ole käytännön elämässä mihinkään.
 

Yhteistyössä