Hakutulokset

1. Maple Blondie

Nimi apua - kerro mitä tulee mieleen nimistä, mistä pidät, mikä on ehdoton EI.

tyttöjen nimiä: Janette :/ Jemina :( Minea :) Vappu :( Viivi :/ Anneli :( Elviira :( Eleonoora :) poikien nimiä: Asser :( Matias :/ Patrik :) Niklas :) Topias :) Aaron :( Touko :) Luukas :)
  2. Maple Blondie

Hampaiden pesu GALLUP:

Mä pesen heti herättyäni :)
  3. Maple Blondie

ARGH

Mitäs sinä sitten juuri teet kuin arvostelet muiden sanomisia...?
  4. Maple Blondie

kerjäläiset ok?

Ei se silti kerro heidän olevan välttämättä kerjäläisiä.
  5. Maple Blondie

kerjäläiset ok?

Kerjäläiset eivät ole ok, mutta jutussa ei mielestäni mainittu miesten olleen kerjäläisiä vaan romaneja.
  6. Maple Blondie

Pitäisikö mielestäsi kasvot peittävät hunnut kieltää Suomessa?

Ihannetapaus olisi, että kasvot peittävät hunnut olisi kielletty, mutta pelkään, että jos näin olisi, tulisi monien naisten elämä olemaan käytännössä katsoen vielä rajoitetumpaa kuin nyt. :/
  7. Maple Blondie

Laitetaanko naamakuva pino ja muut arvaa iän?

Aika lähellä olitte, ikää löytyy 20 vuotta :D
  8. Maple Blondie

En ole eläissäni ollut näin raivona!!!

Kertokaa minulle yksikin rokote, jolla ei ole MAHDOLLISIA haittavaikutuksia? Aina, kun suuri määrä ihmisiä rokotetaan, löytyy ihmisiä, joille kyseinen rokote ei sovi, oli sitten kyseessä sikapiikki tai poliorokote! Eri asia olisi, jos poikkeuksetta jokaisella ihmisellä olisi narkolepsiaa...
  9. Maple Blondie

Laitetaanko naamakuva pino ja muut arvaa iän?

Multa löytyy kuva profiilista, arvauksia kehiin! :snotty:
  10. Maple Blondie

Kellään ripsipidennyksiä

Mulla on :) Kyllähän ne aluksi tuntui hiukan painavilta, mutta hetkessä siihen tottui. Suurempi totutteleminen olikin sitten siinä, että silmiä ei saa hieroa oikeastaan ollenkaan, jotta ripset eivät tippuisi helposti. Ripset tippuu sitä mukaa, mitä normaalistikin omat ripset tippuu pois, mutta...
  11. Maple Blondie

KUVAPINOAAAA la-iltaan pyytää hän!

profiilista löytyy :snotty:
  12. Maple Blondie

Mitä viemisiä kaverin mökille?

Hyvä viinipullo + naposteltavaa kauniissa korissa tai sitten, joku leipomus uudessa vuoassa/astiassa :)
  13. Maple Blondie

miehelleni soittelee nainen

Täytyykö miehesi raportoida (työ)puhelut sinulle?
  14. Maple Blondie

miehelleni soittelee nainen

Tuota, soittaako hän työpäivän aikana? Kun saattaahan olla, että puhelinkeskustelujen aihe on työhän liittyvää. Mitä miehesi tekee työkseen?
  15. Maple Blondie

Lauren, Lea, Keira vai Isobel?

Isobel on aivan ihana nimi :heart: Eikös se merkitse Jumalan lupausta tai vastaavaa?
  16. Maple Blondie

Iltapalanne?

Sitruuna-bulgarianjogurtti ja kipollinen mansikoita :p
  17. Maple Blondie

Laitoin tänään ripsipidennykset:)

Minä suosittelen myös, ihanaa kun näyttää esim. rannalla ilman meikkiä ihan ihmiseltä :D
  18. Maple Blondie

Pitäisikö tatuoida selkään yksi lempirunoistani?

Heti vaan aikaa varaamaan :xmas: Millaista fonttia oot ajatellut?

Yhteistyössä