SamaAlkuperäinen kirjoittaja e:Luin vahingossa että tossa lukee www.lopettakaakarppaaminen.info
=)Alkuperäinen kirjoittaja e:Luin vahingossa että tossa lukee www.lopettakaakarppaaminen.info
Jos mulle joku tulisi rinnastamaan pienen ihmisenalun ja eläimen toisiinsa, niin en jäisi hiljaiseksi, vaan ehkä pläjäyttäisin päin pläsiä sitä joka niin irvokkaan tempun tekee.Alkuperäinen kirjoittaja cera:Liian fanaattista. Olen riidellyt kys. järjestössä heiluvan papin tms. kanssa.
Meni vaan hiljaiseksi, ei vastannut kysymyksiin. Kun ei osannut.
Hänen periaatteiden mukaan hänen ei siis tulisi syödä lihaakaan, mutta... niin ne periaatteet sotii... ja unohtuukin kuulutettu ihmisten ja eläinten tasa-arvo.
Kumma juttu että MIEHET tuolla huutelemassa. Helppoahan se.
Kun argumentit loppuvat, alkaa väkivalta.Alkuperäinen kirjoittaja pläts:Jos mulle joku tulisi rinnastamaan pienen ihmisenalun ja eläimen toisiinsa, niin en jäisi hiljaiseksi, vaan ehkä pläjäyttäisin päin pläsiä sitä joka niin irvokkaan tempun tekee.Alkuperäinen kirjoittaja cera:Liian fanaattista. Olen riidellyt kys. järjestössä heiluvan papin tms. kanssa.
Meni vaan hiljaiseksi, ei vastannut kysymyksiin. Kun ei osannut.
Hänen periaatteiden mukaan hänen ei siis tulisi syödä lihaakaan, mutta... niin ne periaatteet sotii... ja unohtuukin kuulutettu ihmisten ja eläinten tasa-arvo.
Kumma juttu että MIEHET tuolla huutelemassa. Helppoahan se.
http://www.vau.fi/raskaus/Raskaus-viikko-viikolta/Viikko-9/Alkuperäinen kirjoittaja frt:En tiedä sikiön kehityksestä mitään, joten pakko kysyä. Missä vaiheessa nuo raajat ja varpaat ja sormet muodostuu? Tuolla sivustolla on se PRO LIFE SUOMI kohta. Siellä kuva 20snt kolikosta "vauva meren" keskellä. Jotenkin koominen kuva, voi tietysti olla tottakin