Tämän Kirsi Virtanen suositteli kattomaan..

• Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti
cera
Sairasta dramatisointia koko sivusto.
Suomessa ei sitten aborttia tehdä kuten sivu/järjestö tuppaa usein väittämään.
Mitään käsiä ja jalkoja ei todellakaan näe esim. lääkkeellisessä, eikä kyllä kaavinnassakaan.

Ja varmaan nämä ketkä synnyttää jo isoilla vkoilla esim. lapsen vamman vuoksi, eivät kaipaa tällaista soopaa.

Ei hajuakaan kuka on Kirsi Virtanen, varmaan joku joka ei tuomitse aborttia, heehe.
Koko sivut tulisi sulkea, aivan sairasta toimintaa.

giglie
:eek: Yäk. Asemalla näin noita ukkoja julisteidensa kanssa ringissä molottamassa. Aivan järkyttäviä kuvia julkisille paikoille nähtäväksi. Saivat enemmän vihaisia huutoja kuin sympatiaa ja kannatusta

cera
Liian fanaattista. Olen riidellyt kys. järjestössä heiluvan papin tms. kanssa.
Meni vaan hiljaiseksi, ei vastannut kysymyksiin. Kun ei osannut.
Hänen periaatteiden mukaan hänen ei siis tulisi syödä lihaakaan, mutta... niin ne periaatteet sotii... ja unohtuukin kuulutettu ihmisten ja eläinten tasa-arvo.

Kumma juttu että MIEHET tuolla huutelemassa. Helppoahan se.

Enpä viitsi järkyttää itseäni kuvilla tai teksteillä, en tosiaan kannata aborttia ja tottahan se on, että yleensä siinä abortin ajankohdassa vauvalla on jo sydämen syke ja isommilla sikiöillä ne sormet ja jalatkin, kerta jo ultrassakin näkyvät selkeästi.

pläts
Alkuperäinen kirjoittaja cera:
Hänen periaatteiden mukaan hänen ei siis tulisi syödä lihaakaan, mutta... niin ne periaatteet sotii... ja unohtuukin kuulutettu ihmisten ja eläinten tasa-arvo.

Jos mulle joku tulisi rinnastamaan pienen ihmisenalun ja eläimen toisiinsa, niin en jäisi hiljaiseksi, vaan ehkä pläjäyttäisin päin pläsiä sitä joka niin irvokkaan tempun tekee.

frt
En tiedä sikiön kehityksestä mitään, joten pakko kysyä. Missä vaiheessa nuo raajat ja varpaat ja sormet muodostuu? Tuolla sivustolla on se PRO LIFE SUOMI kohta. Siellä kuva 20snt kolikosta "vauva meren" keskellä. Jotenkin koominen kuva, voi tietysti olla tottakin

cera
pläts, nii i, pappia voit siis syytellä, häntä joka aborttia kannattaa ja kertoo sikiön + eläinten tasa-arvosta, pitää kaikkea elollisen tappamista yhtä tuomittavana. Kuitenkin syöden lihaa, lihaleipiä tästä paasatessaan.

Että minä en hiljaiseksi jäänyt vaan kysyin ristiriidoista, enkä missään vaiheessa väittänyt keskustelun aikana sikiön mahassa olevan sama kuin nautakarja.

cera
Kannattaa katsoa niitä epämuodostuneita, kookkaita sikiöitä.
Lukea häiiröstä ja miettiä päässään, onko oikein kiduttaa selllaista sikiötä vatsassaan vai...
Ne on aika rajun näköisiä sitten.

Pro lifen mukaan abortti on aina väärin, olipa lapsi tai äiti vaarassa

cera
Että heidän mukaan ei saa tehdä aborttia vaikka kuolisi ilman sitä ja jäisi 10 muuta lasta äidittä.
Myöskään painostus ja pakotus, niin sekin menee naisen vastuulle, että hän on tehnyt syntiä; synnin saa mahdollisesti anteeksi menemällä kirkkoon. Kuulemma.
Mutta murha on aina murha, kuulemma.

Abortissahan nainen on tehnyt murhan heidän mukaansa, vaikka abortinhan tekee usein lääkäri.

Alkuperäinen kirjoittaja pläts:
Alkuperäinen kirjoittaja cera:

Jos mulle joku tulisi rinnastamaan pienen ihmisenalun ja eläimen toisiinsa, niin en jäisi hiljaiseksi, vaan ehkä pläjäyttäisin päin pläsiä sitä joka niin irvokkaan tempun tekee.
Kun argumentit loppuvat, alkaa väkivalta.

Alkuperäinen kirjoittaja frt:
En tiedä sikiön kehityksestä mitään, joten pakko kysyä. Missä vaiheessa nuo raajat ja varpaat ja sormet muodostuu? Tuolla sivustolla on se PRO LIFE SUOMI kohta. Siellä kuva 20snt kolikosta "vauva meren" keskellä. Jotenkin koominen kuva, voi tietysti olla tottakin
http://www.vau.fi/raskaus/Raskaus-viikko-viikolta/Viikko-9/

Yhteistyössä