She-na
Ihan sama mulle mitä luulet, itse tiedän kuitenkin paremmin mitä tiedän.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli et tiedä
:hug:
Ihan sama mulle mitä luulet, itse tiedän kuitenkin paremmin mitä tiedän.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli et tiedä
:hug:
Sä oot ihanan monipuolinen työntekijä.Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Minä työpaikalla.
Joo. Soitti just ettei tuu yöksi kotiin, on kolmen naisen kanssa yhtä aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja fdsdf:Ei se tiedä. tai mies sanonut jotain, mutta miten luottaa sanaan. naisissa on.
Ihana. =) Mikäs drinksu on menossa?Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
en muuten tiedä, kaveri tarjosi, sanoi varmaan nimenkin mutten muista :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Ihana. =) Mikäs drinksu on menossa?Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Kyllä, mä olen näppärä käsistäni.Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Sä oot ihanan monipuolinen työntekijä.
Ville vallaton?Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:en muuten tiedä, kaveri tarjosi, sanoi varmaan nimenkin mutten muista :ashamed:
voi olla sekin, mutta todennäköisesti grasshopper tai aleksanteri tuplana (tripllana?)Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Ville vallaton?Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:en muuten tiedä, kaveri tarjosi, sanoi varmaan nimenkin mutten muista :ashamed:
Voi suloisuus! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja pupu tupuna:
Wau! Tämä on upea kuva!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Atk-asentaja näköjään.Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Minä työpaikalla.
Sen piti oikeastaan olla hauska, mutta ei se oikein ole. Mun uusin harrastus on leikkiä jotain hahmoa ja ottaa siitä kuva. En ole ollenkaan outo, tietenkään. :xmas: Amish-kuva on paljon hauskampi.Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Aivan ihana kuva! :heart: