En ole eläissäni ollut näin raivona!!!

• Viestiketjun aloittaja raivosurupettymys
  • Ensimmäinen viesti
raivosurupettymys
Kuin nyt kun luin tuon sikainfulenssa jutun. Olo on kusetettu ja olen kauhuissani. Miksi annoin piikittää lapsenikin, kuinka ikinä maailmassa olen voinut mennä tekemään jotain näin peruuttamatonta. Nyt on edessä loppu elämä katsoen lööppejä kaikista kamalista sairauksista joita meille on nyt odotettavissa.

Voi kun saisi kääntää aikaa taakse päin. Kuinka minä joka muuten olen suht fiksu ja käytän järkeä, olen tehnyt tämän luokan mokan. Olkaa rokottamattomat iki onnellisia ettette joutuneet tähän pelkohelvettiin.

kansaa kusetetaan kuusnolla
kun niin moni tuli siitä jumalattoman kipeäksi ja yksi kollega siitä asti kärsinyt huimauksesta, mutta lääkäri kieltää että sikapiikillä olisi osuutta siihen.

Koko juttu oli lääketehtaiden iso HOAX !!!

Mona
Mä en oo lukenut mitään artikkeleita noista riskeistä ja hyvässä kunnossa silti olen. Mä oon sitä mieltä että tieto lisää tuskaa ja jos myöhemmin sairastuu niin se on sitten sen ajan ongelma. Tuolloin luultiin, että rokote olisi hyvä ottaa ja toimit silloin varmasti myös lapsesi parhaaksi, ja ehkä siitä silloin oli apua.

me tehtiin tietoinen valinta olla ottamatta piikki
Mies ei ottanut,minä en ottanut,miehen lapset joutui ottamaan kun äitins'ä päätti ja mun lapset ei ottaneet.
Kukaan meistä ei sairastunut sikalenssuun.

miettikää
Kuinka moni teistä on selvittänyt mitä sivuoireita voi tulla ihan perusrokotuksista, siis polio, jäykkäkouristus, tuhkarokko jne? Ja kuinka moni on antanut lapsensa rokottaa?

Ys
Turhaa viruksen paapomista moinen rokottamattomuus. Eläintensuojelu on mennyt siinä liian pitkälle. Kohta varmaan jätätte kädet pesemättä ennen ruokailua, ettei bakteeriparoille vain sattuisi mitään hirveää...

DORKA!
Alkuperäinen kirjoittaja Älykkyyden huipentuma:
Turhaa viruksen paapomista moinen rokottamattomuus. Eläintensuojelu on mennyt siinä liian pitkälle. Kohta varmaan jätätte kädet pesemättä ennen ruokailua, ettei bakteeriparoille vain sattuisi mitään hirveää...
Nyt viime aikoina puheena olleet superbakteerit ovat JUURI siksi kehittyneet superbakteereiksi kun on hölvätty desinfiointiaineita ja antibiootteja surutta!!!

Ys
Alkuperäinen kirjoittaja DORKA!:
Nyt viime aikoina puheena olleet superbakteerit ovat JUURI siksi kehittyneet superbakteereiksi kun on hölvätty desinfiointiaineita ja antibiootteja surutta!!!
Ehkä antibiootteja, rakas kuvaava nimimerkki DORKA!, varsinkin jos kuurit on jätetty kesken oireiden hävitessä, mutta desinfiointiaineita? Onko jossain havaittu superbakteereja, jotka käyttävät pirtua ravinnokseen? Kelluvatko ne kiehuvassa vedessä kuin porealtaassa ikään?

vieras
Kaikilla rokotteilla on haittavaikutuksensa. Meillä otettiin sikapiikit ihan tietoisina siitä että jos ikävästi käy niin haittavaikutus saattaa osua kohdalle.

Niinhän se on kaikkien muidenkin rokotteiden kanssa. Kun rokotetaan iso joukko ihmisiä, joku, jolla on huono tuuri, saa vakavan haitan, vaikka useimmilla rokotteen ottaneilla ei vakavia haittavaikutuksia esiinny.

Hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Mä en ottanut ja kuulin siitä ikävää kommentointia, en sairastunut eikä nyt tarvi tuosta huolestua.
No tuliko mieleesi ettet sairastunut juuri siitä syystä että muut ihmiset ottivat rokotuksen ja näin suojasivat sinua? Voi helv... näitä ruudinkeksijöitä!

T
Meillä ei otettu, koska hyvin nopeasti tuli selväksi, että sikainfulenssa on kausi-influenssaa lievempi. Meillä kun ei edes suvussa oo kuin yhdellä tai kahdella ikinä ollut kausi-infulenssaa, ja ollaan kaikki kolme (minä, mies ja nyt 1,5-vuotias poika) todella terveitä, niin en nähnyt tarpeelliseksi. Ei me oteta koskaan kausi-infulenssarokotettakaan. Lisäksihän tän H1N1-rokotteen sivuvaikutuksia EI EHDITTY TESTATA

Kertokaa minulle yksikin rokote, jolla ei ole MAHDOLLISIA haittavaikutuksia? Aina, kun suuri määrä ihmisiä rokotetaan, löytyy ihmisiä, joille kyseinen rokote ei sovi, oli sitten kyseessä sikapiikki tai poliorokote! Eri asia olisi, jos poikkeuksetta jokaisella ihmisellä olisi narkolepsiaa rokotuksen jälkeen, mutta näin on käynyt loppujen lopuksi häviävän pienelle osalle, eikä siitäkään ole varmuutta onko tämä sikainfluenssarokotteen syytä.

Ja mistähän sitä tietää, vaikka rokote olisi jo pelastanut henkesi, tietämättäsi?

T
Äsh, lähti käpälistä...

Eli ei ehditty testata tarpeeksi, koska oli niin kauhee kiire saada ne piikit myydyksi. Poliot ja muut on testattu käytössä jo vuosikymmenien ajan. Ei kiitos meille tollasta turhaa ja mahdollisesti vaarallista piikkiä. Eikä todellakaan kaduta.

sss
Ehkä antibiootteja, rakas kuvaava nimimerkki DORKA!, varsinkin jos kuurit on jätetty kesken oireiden hävitessä, mutta desinfiointiaineita? Onko jossain havaittu superbakteereja, jotka käyttävät pirtua ravinnokseen? Kelluvatko ne kiehuvassa vedessä kuin porealtaassa ikään?
Kiitos tästä mielikuvasta :D

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mie vaan toivon ettei kukkaan rokotteen ottanu oikeasti kuvitellu testaamattoman rokotteen olevan turvallinen ees 99% varmasti.
Peesaan. En rokotuttanu itseäni enkä lastani. Lapsi sairasti ilmeisesti ko. taudin. Terv. hoitaja siitä huolimatta suositti rokotusta, en suostunut ottamaan juurikin siitä syystä että ei ole mitään pitkän ajan tutkimustietoja aiheesta.

Yhteistyössä