miehelleni soittelee nainen

• Viestiketjun aloittaja ärsytys
  • Ensimmäinen viesti
ärsytys
eli miehen työpaikalla on välillä aina yksi nainen, msitä on joskus ohimennen maininnutkin. jostain syystä kerran katoin miehen kännykkään, ni huomasin, että joku outo nro on soittanut. aloin seuraamaan, ni tämä nro soittaa joka päivä miehelleni. tiedän, että tämä nainen on naimisissa ja odottaa lasta. mut minkä takia mies ei mainitse, että tämä soittaa? mies sanoo rakastavansa minua ja näyttääkin sen.

tiedän, että mies ja nainen voi olla kavereita, mutta miks ei sit mainitse ikinä tästä naisesta, et se soittelee.

tiedän, että joskus on käynny töis ollessaa tänä naisen kanssa syömässä ja välil kyselenkin, et onko ne käynnyt kimpassa syömässä. ei kuulemma nyt ole.

ärsyttää vaa, kun tää soittelee. miehen puhelimessa ei ole ikinä, että se ois soittanut sille.

Ja sitten ihmetellään vielä että miehet ei tahdo myöntää vetävänsä käteen.

Kauheeta spekulointia pyhää yksinkertaisemmista asioista ja jossittelua ja ei, ei toki mua häiritse mutta silti.......... miks mies tekee näin/noin/ei kerro/kertoo jne.

jessus
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Jos on pelkkä kaveri, niin jos kerta on niiiiin hyvä kaveri et pitää lounailla yhdessä, eiks se vois tulla teille kylään, kysäseppä, että säki voit tutustua.. :D
Tää on just tätä paskaa mitä epävarmat muijat jauhaa.

Miksi työkaveri pitäis kotiin roudata, ihan vaan siksi että vaimo sais rauhan? Ihan naurettavaa. Paljon työpaikalla on miehiä mullakin kaverina enkä tosiaan aio ketään kotiin tuoda, eip äoo mies onneksi edes alkanut ehdotteleen moisia, se on sentään normaali kumppani eikä tollainen sekopää kuin osa teistä näköjään osa teistä..

no voi
Siis työkaveri soittelee työaikana? Ei kuulosta hirveen vakavalta. Mä käyn ulkomailla työmatkoilla miespuolisen työkaverin kanssa kahdestaan. Mihinhän toimenpiteisiin mun miehen pitäis ryhtyä :snotty:

Luota itseesi.

ihme vastauksia taas
Ei kukaan tykkää jos joku nainen soittelis omalle miehelle,varsinkaan kun ei ole töissä eikä todellakaan ole työpuheluista kyse.
Soita sille naiselle ja kysy mitä asiaa sillä on joka päivä soittaa sun miehelles että tykkääkö se jos sä alat soitella hänen miehelleen joka päivä.

Tuli mieleen
Mitä jo miehesi onkin tämän lapsen isä ja tämä nainen nyt soittelee miehellesi ja miettivät miten saavat avioerot näppärästi hoidettua, jotta voivat elää yhdessä perheenä

Tai

Mitä jos he vain ovat työkavereita, ei sitä tarvitse työkaveria unohtaa vaikka sattuisi sillä hetkellä äippälomalla olemaan

no voi
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys:
ei tod.tarvikaan mulle raportoida, mut ette voi kieltää, et et ois outoa, et joka päivä sama nainen soittelee??!! ja painotan, et ei ole nyt työelämässä.
Mikä miehen ammatti? Eli onko mitenkään mahdolista, että nainen tarvitsee tietoja yms.? Ja kyllähän työkavereiden kanssa on hauska heittää läppää :D Mikäs siinä. Kaveri, joka ajoi rekkaa soitteli aina kaikille kun ajaminen oli niin puuduttavaa.

no voi
Alkuperäinen kirjoittaja ihme vastauksia taas:
Ei kukaan tykkää jos joku nainen soittelis omalle miehelle,varsinkaan kun ei ole töissä eikä todellakaan ole työpuheluista kyse.
Soita sille naiselle ja kysy mitä asiaa sillä on joka päivä soittaa sun miehelles että tykkääkö se jos sä alat soitella hänen miehelleen joka päivä.
Tai jos asia todella vaivaa niin kysyy mieheltään suoraan. Soittamalla naiselle nolaa itsensä ja naisen.

jessus
:D Sä tiedät siis että ei ole työpuheluista kyse. OK, telepatialla vissiin.

Sovitaan et ap:n mies pettää ja on sika ja pitää heti jättää, tuliko nyt parempi mieli? :D :D

no voi
Alkuperäinen kirjoittaja paskat ole työasioita äityslomalla:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no jos on jotain tää nainen on sopinut tekevänsä etänä jotain hommia ja siks pitää soitella. kun kerta työaikanakin soittaa.
Se on fakta.
Itse olen akateeminen duunari. Kävin kongereissa ja kesäkouluissa ulkomailla asti äikkärillä. Mies ja vauva tulivat mukaan. Tein myös kotona töitä. Muut kävivät jumpilla, minä tein duunia.

ärsytys
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no jos on jotain tää nainen on sopinut tekevänsä etänä jotain hommia ja siks pitää soitella. kun kerta työaikanakin soittaa.
ei kai se nyt työpäivän jälkee osita, kun mä olen kotona.. kerran soitti, kun mies oli pekkasella ja kuulin kun se sano,et on pekkasella..

:(
niimpä!! ihan nimimerkillä kokemusta, mun mieheltä paljastu sama piirre, peitteli ja vähätteli pitkän aikaa, mutta sit paljastui et ei ollukkaan ihan viatonta, nyt avioeroa haen... kauheeta... sori vaan mut omasta kokemuksesta suosittelen et ihan kysyt.. näitä tapauksia on NIIN valitettavan paljon

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys:
kai se on vaan sit normaalia, et naiset soittelee miehille joka päivä, vaikka työasioista ei voi olla kyse..
No mä ainakin tunnen ihmisiä, jotka ovat olleet niin työssään kiinni että lomilla ja myöskin äitiyslomalla on pitänyt tietää kaikki työasioista ja ovat tehneet töitä etänä. Jos et halua uskoa niin omapahan on asiasi, en vaan ymmärrä miksi niitä mörköjä pitää nähdä joka paikassa.

Yhteistyössä