laita kuva.Alkuperäinen kirjoittaja mulla on..:+näissä mun ripsissä on myös koristeena "timantit". =)
Oletkos töissä Hki-Vnataalla lähtöselvityksessä?Alkuperäinen kirjoittaja mulla on..:+näissä mun ripsissä on myös koristeena "timantit". =)
en oo =)Alkuperäinen kirjoittaja ads:Oletkos töissä Hki-Vnataalla lähtöselvityksessä?Alkuperäinen kirjoittaja mulla on..:+näissä mun ripsissä on myös koristeena "timantit". =)
Joo toi on niin totta että silmät tuntu tosi likasilta ja oli tosi kamala pestä naamaa..Alkuperäinen kirjoittaja gfg:Mulla oli kolmisen kuukautta ne ja aluksi oli häiritsevät mutta sitten niihin tottui. Poistin sen takia ne kun pesi naaman niin ei voinut kunnolla hieroa silmiä vaan piti hellävaroen taputella. oli ihanaa poiton jälkeen pestä naama ja kunnolla kuivata pyyhkeellä. Olihan ne hyvän näköiset mutta tuntui että silmät oli aina likaiset..
en osaa,tumpelo minä.. =(Alkuperäinen kirjoittaja ap:laita kuva.Alkuperäinen kirjoittaja mulla on..:+näissä mun ripsissä on myös koristeena "timantit". =)
Todella harvoin. Ei niihin tarvitse laittaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Käytättekö niihin ripsaria?
mä en oo käyttänyt ollenkaan,nää mun on senverran tuuheat ettei tarvitse. =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:Käytättekö niihin ripsaria?
Pistä sä kuvaa, please!Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Todella harvoin. Ei niihin tarvitse laittaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Käytättekö niihin ripsaria?
Ei mulla ole kuin se yksi kuva, mikä täällä on joskus ennenkin ollut. Pitää kaivella...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pistä sä kuvaa, please!Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Todella harvoin. Ei niihin tarvitse laittaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Käytättekö niihin ripsaria?