Kellään ripsipidennyksiä

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
mulla on..
..eikä oo ainakaan kukaan kehdannu sanoa et muka olis naurettavan näköiset.. Omasta mielestäni upeat,verrattuna lyhyisiin "vanhoihin" ripsiini. Kuukauden välein niitä mulle on lisäilty. Aluksi tuntui oudoilta mutta ihan oon jo tottunut näihin. Silmiä jos hieroo niin sillai hellävaraisemmin kuin ennen,mutta ei ne heti irtoa jos hiukan "sörkkii".. =)

mie
Mulla oli. Ihan luonnollisen näköiset olivat. Eivät tunnu miltään, mutta ovat muuten kipu pyllyssä. Vinossa, sikin sokin, tippuvat, pitäisi huollattaa parin viikon välein, toisesta tippuu ulkokulma ensin ja silmät ovat eriparia.

Mulla on :) Kyllähän ne aluksi tuntui hiukan painavilta, mutta hetkessä siihen tottui. Suurempi totutteleminen olikin sitten siinä, että silmiä ei saa hieroa oikeastaan ollenkaan, jotta ripset eivät tippuisi helposti. Ripset tippuu sitä mukaa, mitä normaalistikin omat ripset tippuu pois, mutta toki omalla käytöksellään pystyy ripset aiemminkin tiputtamaan. 48 tuntiin ripsien laiton jälkeen ripsiä ei saa kastella ja senkin jälkeen käynnit esim. saunassa, höyryhuoneessa ja uimassa suositellaan pidettävän minimissä. Öljypohjaisia tuotteita ei saa käyttää ollenkaan ja muutenkin mahdollisen silmämeikin poiston täytyy olla äärimmäisen hellävarainen, hangata ei saa.

Itselleni ripset ovat sopineet hyvin (ollut nyt noin vuoden) ja kolmen viikon huoltovälillä ripsiä on tippunut yllättävän vähän :)

gfg
Mulla oli kolmisen kuukautta ne ja aluksi oli häiritsevät mutta sitten niihin tottui. Poistin sen takia ne kun pesi naaman niin ei voinut kunnolla hieroa silmiä vaan piti hellävaroen taputella. oli ihanaa poiton jälkeen pestä naama ja kunnolla kuivata pyyhkeellä. Olihan ne hyvän näköiset mutta tuntui että silmät oli aina likaiset..

:D
Mulla oli ja musta tuntu että mulla oli hammasharjan harjakset silmissä :D Ja voi luoja jos yks niistä sattui taittumaan silmään niin se kipu oli jotain sanoin kuvaamatonta... Vihasin niitä ylikaiken enkä koskaan enää tuu ottaan niitä uudestaan...

Mulla on ja tykkään :heart: Mulla tehtiin vähän luonnollisemmat näistä niin ei ole niin kiire huoltovälien kanssa.. Odotin että tuntuvat oudoilta, mutta eivät ole tuntuneet miltään.. istuu siis kuin ripset päähän :D
Varotan, näihin jää koukkuun :)

Alkuperäinen kirjoittaja gfg:
Mulla oli kolmisen kuukautta ne ja aluksi oli häiritsevät mutta sitten niihin tottui. Poistin sen takia ne kun pesi naaman niin ei voinut kunnolla hieroa silmiä vaan piti hellävaroen taputella. oli ihanaa poiton jälkeen pestä naama ja kunnolla kuivata pyyhkeellä. Olihan ne hyvän näköiset mutta tuntui että silmät oli aina likaiset..
Joo toi on niin totta että silmät tuntu tosi likasilta ja oli tosi kamala pestä naamaa..

...
niinpä niin.. eihän ne tyhmiltä ja luonnottomilta niiden mielestä näytä joilla sellaiset on. Ja hyvin harva nyt päin naamaa menee kenenkään ripsiä kommentoimaan.

Meillä töissä yhdellä on ripsien pidennykset ja kyllä ne tosissaan näyttää hölmöltä ku luonnollisuus kaukana.

Kyllä yllättävän usein tarvi ripsaria kun alko niitä ripsiä irtoomaan niin piti paikata niitä koloja. Lisäks joskus tuli laitettua sen takia että sai ne ripset "ojennukseen" kun sojotti minne sattu.

Yhteistyössä