Hakutulokset

1. S

Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

Onnea myös muille vauvautuneille, itsekin olen nyt äiti.:heart: Meille syntyi tyttö 4.12 klo 6.02. Synnytys käynnistyi rivakkaasti, aamusella lyötiin seuraavan viikon perjantaille sektiopaperit käteen, mutta illalla lähdettiin jo synnärille. Perätilassa tultiin ja pientä dramatiikkaa...
  2. S

Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

Fanttomi tuli vaan mieleen, että oiskohan nää leveät perät muuten syy tuohon perätilaan. Jos siinä tekee silloin mieli jäädä just pt:n istuskeleen. Tää nyt oli mun arvailua vaan. Salmiakki78 + Papu 38+4
  3. S

Onnea Santulle! Oma typyni istuskelee edelleen perätilassa, enkä kyllä usko hänen sieltä rt:n pyörähtävän. Pari päivää sitten alkaa tuo perätilasynnytys jännittää, kun en oikein osannut kääntöyrityskeikalla asiasta mitään kysyä. Tänään oli soittoaika lääkärille ja valaisivat hiukan asiaa...
  4. S

Unelmahötölle onnea typsystä, voi kun ihanaa! Tässä itsekin oottelen, että pääsis synnärille ennen laskettua aikaa. Typy on perätilassa, eikä sitä saatu yrityksestä huolimatta kääntymään. Alakautta meinaan kuitenkin synnyttää ja nyt toivotaan, että syntyis mieluummin aikaisemminkun kuin...
  5. S

Hups, tulipas kirjoitusvirheitä... seuraavalla kerralla tarkistan tekstin.
  6. S

Tervehdys piitkästä aikaa... ei ole ollut energiaa kirjoitella, vaikka välillä täällä käynkin lukemassa teiudän juttuja. Aika lailla loppumetreillähän tässä odotuksessa kaikki joulukuiset mennään ja vauvatuneitakin pukkaa. Ihanaa!=) Mammalomaa mulla on ollut tän viikkoa. Erikoinen...
  7. S

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 SYYSKUUSSA***

Galluppiin: 32 vuotias ja mies vähän nuorempi, eka muksu, diplomi-insinöörejä miehen kanssa molemmat, asutaan kerrostaloneliössä Espoossa. Työuraa mulla takana putkeen yli 8 vuotta eli kyllä tässä voi tehdä muitakin hommia hetkisen =). Paikkojen venytykisistä: en ole aloittanut, enkä kyllä...
  8. S

Mandy arvaappa vaan, mulle on tullut kans suonikohjut häppäreihin. Ei oo kivaa ei, viime viikolla huomasin, kun leikkasin sieltä päin karvoja. Tosin mulla kyllä tuntuu niissä aina välillä kiristystäkin. Aluksi luulin, että siellä on karva huonosti, mutta taitaakin olla noi suonikohjut...
  9. S

Voimahali Sabinelle ja perheelle, todella pysäyttävä uutinen.
  10. S

Heippa kaikille, sellaisen pävityksen voisi vielä mulle vaihtaa, että sairaala on JS, eikä, JOS. Siis itse sekoilin tuon lyhenteen kanssa. Kovasti tuntuu olevan kaikkea pöpöä ja kipuilua liikkeella. Itse olen saanut olla onnellisesti terve, eikä kipuilujakaan ole. Voi kun saisin näin...
  11. S

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

Nimenhuuto: Salmiakki78 LA 5.12 synnäri JOS ja tyttölupaus. Tässä on kyllä kaikenlaista puuhaamista tän vauvan odotuksen kanssa. Tänään just koottiin mun miehen kanssa pinnistä ja mää sit sanoin, että voi kun se pikkuinen tietäis kuinka me täällä aina puuhastellaan sille. Mies sit sanoi, että...
  12. S

Tesmis vielä on tosiaan 11 viikkoa äippälomaan, laskin siis eka väärin :whistle: . No nopeasti se menee =) . Suppareita ei ole tullut muuten mulla vielä yhtäkään. Saan nähdä milloin ensimmäinen ilmaantuu, sitten onkin taas yhtä kokemusta rikkaampi ;) . Salmiakki 78 ja Papu 24+1
  13. S

Tere, Perhevalmenuksen ajat meille annettiin jo pari kk ennen niiden alkamista, näin Espoossa. Ja ne alkaakin vasta ensi kuussa. Kyllä minustakin on tosi myöhään Tesmikselle ilmoitettu. Eilen menin lukemaan jotain synnytys palstoja ja tuli huono fiilis. Päätin, että en niitä lue ainakaan...
  14. S

Heippa, mannalle ollaan käyty aikaisemmin Roomassa, mutta tuolla Pohjoisessa Italiassa ei olla käyty aikaisemmin. Matkustellaan kyllä mieheni kanssa paljon, mutta nythän tän pikkuisen myötä asiat sen(kin) suhteen pikkuisen muuttuu. Ollaan tykätty sellaisista omatoimilomista, joissa tehdään...
  15. S

Heippa, terveiset Italian reissusta Venetsiassa ja Firenzessä oli kuumaa ja alpeilla viileetä. Firenze on ihana kaupunki, mutta Venetsiasta ei tykätty niinkään, ihan liikaa turisteja siellä. Nyt mökkielämää vietellään ja huomenna takas kaupunkiin. Täällä ollut puhetta kovasti vaunuista ja...
  16. S

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 HEINÄKUUSSA***

Pikaiset terkut ennen matkalle lähtöä, huomenna lähetään miehen kans Italiaan ja maastopyöräileen alpeille. Tervetuloa uusille! Meillä oli tänään rakenneultra ja kaikki oli hyvin. Poikaan viittaavaa ei näkynyt, joten tyttö ilmeisesti tulossa. Eli tyttö lupauksen vois laittaa mulle. Mistä...
  17. S

Jennyli ihan tuota samaa voidetta käytän kuin sinäkin. Hampiainen meillä on kanssa pitkän mallinen kylppäri + vessa ja sitten sellainen pikkuruinen toinenen vessa. Varmaan siinä kylppärissä ammeessa pestään sit pikkuinen. Ammetta ei ole vielä hommattu. Ehkä siinä pitäs olla jalat, niin ei...
  18. S

Mä olen alkanut taistelemaan jo suonikohjuja vastaan. Verisuonet on pinnassa jaloissa ja vähän katkeilleitakin. Vielä ei näy kuitenkaan palluroita. Mutta olen siirtynyt jo mataliin kenkiin, käytän töissä ja paljon muutenkin lentosukkiksia tai -sukkia ja illalla voidetta, jonka pitäs estää...
  19. S

Tervehdys kaikille joulukuun odottajille. Ilmoittaudunpa mukaan listoille. Tästä raskaudestahan alkaa oikeen pikkuhiljaa innostumaan ihan tosissaan. Eka oli ihan hämmentynyt, vaikka toivottu tapaus raskaus olikin. Itkuakin taisin raskauden alussa muutamat kerrat vääntää. Nyt olen jo ihan...

Yhteistyössä