nimenhuutoon: 23.12 fanttomi K-HKS 1. poikalupaus
Hirveesti oli tullu tekstiä siitä kun viimeks kävin, en millään muista mitä kaikkea piti kommentoida ja kenelle.
Karvojenkasvusta piti ainaki sanoa et mä oon aina ollu sellanen karvankasvattaja et yks kasvaa siellä ja toinen täällä, eli eipä oo ikinä tarvinu esim. jalkoja ajella ahkerasti ja nyt tuntuu et viel harvemmin. Alakertaan on joo tosiaan jo vaikeempi taipua ku maha ei väisty mihinkään
Ja mulla on kans tullu mahaan valkoinen untuvapeite
Kyllä nyt sit talvella tarkenee.
Oran Taigat on meille tulossa. Me ainaki tykättiin niistä kovasti. Ja
turvakaukalon kävin ostamassa eilen, juurikin sen
Gracon Logico S:n ja lisäks ostetaan sit ne
Miragerattaat joihin siis ton kaukalon saa kätevästi.
Joku oli kans suunnitellu kylpyläreissua. Mä kans sellaselle menossa mieheni siskon kans 6 viikon päästä. Millään ei jaksais enää odottaa!!!!Toivottavasti menee työviikot nopeempaa ku on jotain mitä odottaa. Sen jälkeen onki enää 5 viikkoa töitä ennen mammaloman alkua.
Vauvavakuutuksesta Me päädyttiin ottaan vakuutus If:ltä, joka korvaa jo odotusajan (maksaa odotusajan loppuun n. 140e) ja vauvan syntymästä lähtien vuosimaksu muistaakseni n. 300e. Tosin voi olla ettei sitä vakuutusta edes saada, eihän sitä koskaan tiedä. Tai sit siihen voi tulla jotain erikoisehtoja/rajotuksia. Mutta paperit oon nyt vieny ja hakemus on lähteny eteenpäin, päättävät sit et myöntävätkö vaiko eivät.
Ootteko huomannu et teil ois jotenki normaalia
kuumempi??Mulla on ainaki TOSI kuuma aina välillä, eilenki olin kaupungilla t-paidalla ja leggareilla vaik ulkona oli +14, eikä aurinko edes paistanu. Ja öisin laitan peiton vaan jalkojen väliin ettei reidet liimaannu yhteen, välillä sillaiki tuntuu et tukehtuu. Normaalisti on kauhee vilukissa joka pitää kesällä autossa persgrillin täysillä
Mua kauhistuttaa jo maanantainen töihinpaluu, tuntuu ettei motivaatiota oo YHTÄÄN!!!!Lasken vaan päiviä et koska mammaloma alkaa..Mulla kans jo toinen jalka mammalomalla =)
Onks muilla sellasta ongelmaa ettei pinnis mahu makkariin??Meillä sen mallinen makkari et pinnis ei vaan mahu sinne mitenkään järkevästi ja mä saan oikeesti harmaita hiuksia tästä asiasta, ahistavaa!!!Kaikki olis hyvin jos vaatehuonetta ei olis, sit se mahtuis sinne täydellisesti..mut missäs sitä ryysyjänsä sitten säilyttää jos sen vaatehuoneen oven eteen tunkee pinniksen?? =)
fanttomi & 23+1
muok. sitä piti viel sanoa et en kyllä kannata mitään fb ryhmää, mielummin kirjottelen tänne edes vähän anomuumisti =)