Hakutulokset

1. M

onko normaalia että 4-vuotias lapsi ei tervehdi vieraampia ihmisiä..

Meilläkin oli 4-v juuri tuollainen. Nyt on 5 ja on reipastunut hurjasti. Käänne tapahtui 5-v neuvolassa kun jäi kahdestaan terkkarin kanssa ja oli "pakko" puhua vieraalle. Jälkeenpäin oli niin ylpeä itsestään kun oli uskaltanut (ja niin oli äitikin). Tuon jälkeen on vastannut lähes joka kerta...
  2. M

Mitä leipoisin?

Hmm... hyviä ideoita, vohveleita voisin laittaakin. Katsoin tässä samalla myös ihania tuulihattujen ohjeita. Jos täyttäisi kermavaahdolla ja laittaisi suklaakuorrutuksen. Mutta onko niitä kovin vaikea tehdä? Vuosia sitten muistan kerran tehneeni jonkinlaisia tuulihattuja, en muista mitä...
  3. M

Mitä leipoisin?

Jotain suht nopeaa jälkkäriksi. Kaapista löytyy (kuohu)kerma, joka olisi hyvä käyttää pois, sekä jauhot sun muut perus leipomistarvikkeet. Lisäksi on muutama rivi suklaata jota voi käyttää. Maito on lopussa Ideoita kehiin!
  4. M

Olen rakastunut...

Satukasetteihin :D Nuo ipanat kuuntelisi kirjoja vaikka 2 h putkeen, alkaa kurkku äidillä kuivua...
  5. M

Saako teillä purra kovat karkit?

No eipä ole tullut mieleen kieltää. Ei kyllä montaa kertaa ole muksut kovia karkkeja syöneetkään.
  6. M

Pitkästä aikaa koko päivä keskenään lasten kanssa...

Ja nyt ihmettelen, miten en kuollut tylsyyteen sen 3 v aikana mitä kotona olin : / Mies on työreissussa ja tässä ollaan jökötetty kotona. Toki sitä kotona ollessa oli muita äitiystäviä. Eikä tuo pilvinen ja utuinen loskakeli kauheasti innostanut.
  7. M

Nyt on ukon kanssa puhuttu tuo koira-asia halki

Jep. Toivottavasti tulee muutos tilanteeseen. Meillä meinaa joskus olla samoja ongelmia, itse olen todella paljon tiukempi tuolle koiralle. Säännöistä ollaan tosin samaa mieltä, mutta mies lipsuu joskus jos en ole vahtimassa...
  8. M

Näin viime yönä unta

Että oltiin miehen kanssa erottu vuosia sitten ja miehellä oli uusi perhe uuden naisen kanssa. Sitten se tuli mun luokse juttelemaan. Olisi myös halunnut naida, mutta en suostunut. Sitten syytti siitä, että mun äitiysneuvolatietoja oli joutunut tämän uuden naisen käsiin ja se oli siitä...
  9. M

mitä mieltä olette nimestä silja?

Tykkään! Harkittiin kummallekin tytölle nimeksi, mutta päädyttiin kuitenkin muihin.
  10. M

Annatteko 4v lasten ulkoilla yksin jos kyseessä rivitalon piha?

Annan, aidatulla takapihalla, johon näkö- ja kuuloyhteys. Ei kyllä ole halunnut kuin pari kertaa siellä yksinään olla.
  11. M

vetäsinpäs tuossa tunnissa 300g kouvolan lakua. ken pystyy samaan?

:wave: Menee huomaamatta ja tajuan kuinka ison osan pussista olen syönyt vasta kun muutama jäljellä ja huono olo jo iskenyt. :ashamed:
  12. M

Häpeäisitkö jos olisi minä?

Häpeäisin jos päästäisin viinin huononemaan :D
  13. M

Kokemuksia pesupähkinöistä?!

Oon huomannut, että jos jää yhtään pitemmäksi aikaa kostea pyykki koneeseen niin haisee tunkkaiselta. Mulla kun on tapana joskus unohtaa pyykit sinne koneeseen iltaan asti :whistle:
  14. M

Ahdistaa... (varoitus: sisältää turhaa valitusta!)

En siis ihan ainoa ole... Meillä ei ole tilanteesta edes keskusteltu, se vaan on mennyt tähän.
  15. M

Ahdistaa... (varoitus: sisältää turhaa valitusta!)

Viime aikoina ahdistanut tolkuttomasti. Mies on töissä aamusta iltaan asti, joten lasten hoito, kotityöt, koiran ulkoilutus ym. jää kaikki mulle. Opiskelen, eikä sekään tunnu sujuvan, ja omasta tulevaisuudesta sen suhteen ahdistus. Nyt on muksut vielä kipeinäkin, ja totta kai sitten minä olen...
  16. M

Olen kauhea äiti

Mikä siinä naapurin tytössä on niin omituista?
  17. M

Mulla on tylsää! Voisin vastailla ajankuluksi kysymyksiin.

Mikä olet ammatiltasi? Oletko töissä?
  18. M

Jos pituutesi on 165cm niin paljonko painat?

Painan 52, enkä todellakaan näytä luurangolta, vaikkakin melko hoikalta. Ei se pituus ja paino vielä kaikkea kerro, kroppia on erilaisia
  19. M

Kestovaippailijat! Vinkkejä kaivataan.

Tällaisia ainakin löytyi nopeasti hakien. Meillä ei ole näistä käyttökokemusta. < Myllymuksut Oy: Kestovaipat - Housuvaipat - Housuvaippa printti > < Housuvaippa Norsut nepeill / KESTOVAIPAT - Housuvaipat / ROYAL-TUOTE > < Nunnukka.net - KESTOVAIPAT >
  20. M

Annatteko 3-5v. lasten katsoa Prätkähiiriä, Batmania, Spidermania yms?

En, eikä 4-v varmasti haluaisikaan katsoa. Tänään kun katsoi muumeja niin ilmoitti että on liian pelottava, laitetaan pois (no muumit nyt onkin joskus tosi pelottavia). Sama kävi joskus peppi pitkätossua katsoessa, joka oli kuitenkin aika rauhallinen.

Yhteistyössä