kivasti vatsa nyt pullottaa ja vähä päätäkin särkee. Mutta olihan hyvää!
"a p" 07.10.2010 #5 Alkuperäinen kirjoittaja plm: Näytä alkuperäinen viesti Pystyisin koska se on hyvää mutta en viitsi. Vatsa ei tykkäisi yhtään. Click to expand... juu voi olla että aamulla on vatsa hiukan kuralla.
Alkuperäinen kirjoittaja plm: Näytä alkuperäinen viesti Pystyisin koska se on hyvää mutta en viitsi. Vatsa ei tykkäisi yhtään. Click to expand... juu voi olla että aamulla on vatsa hiukan kuralla.
minela 07.10.2010 #6 :wave: Menee huomaamatta ja tajuan kuinka ison osan pussista olen syönyt vasta kun muutama jäljellä ja huono olo jo iskenyt. :ashamed:
:wave: Menee huomaamatta ja tajuan kuinka ison osan pussista olen syönyt vasta kun muutama jäljellä ja huono olo jo iskenyt. :ashamed:
"heh" 07.10.2010 #7 Pystyisin mutten sitä tee koska en erityisemmin tykkää lakusta. Vaikka noloahan se on näin ex-Kouvolalaisena myöntää...
Pystyisin mutten sitä tee koska en erityisemmin tykkää lakusta. Vaikka noloahan se on näin ex-Kouvolalaisena myöntää...
plm 07.10.2010 #8 [QUOTE="a p";22191235]juu voi olla että aamulla on vatsa hiukan kuralla.[/QUOTE] Niin mulle kävisi ihan varmasti. Mutta Kouvolan laku on todella hyvää.
[QUOTE="a p";22191235]juu voi olla että aamulla on vatsa hiukan kuralla.[/QUOTE] Niin mulle kävisi ihan varmasti. Mutta Kouvolan laku on todella hyvää.
"kolmen äiti" 07.10.2010 #9 Ihan harrastelijamaista puuhaa. Eimulla lauantaina noin kauaa mennyt kyseisen pussin kans.
"vieras" 07.10.2010 #10 [QUOTE="a p";22191235]juu voi olla että aamulla on vatsa hiukan kuralla.[/QUOTE] jep, kilon musta savi odotettavissa
[QUOTE="a p";22191235]juu voi olla että aamulla on vatsa hiukan kuralla.[/QUOTE] jep, kilon musta savi odotettavissa
"mä" 07.10.2010 #13 Pöh, eihän toi nyt oo temppu eikä mikään. Kuin sulla niin kauan tohon määrään meni?