Jos pituutesi on 165cm niin paljonko painat?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
N. 60kg tai vähän alle. Samaa mieltä, että ainakaan mulle ei sovi pudottaa painoa alle ton 55kg:n. Raskauden jälkeen painoin alimmillaan 54kg ja minulta kysyttiin syönkö lainkaan. Imetys laihdutti.

"ava"
165 cm ja 61-62 kg. Olen pieniluinen, siro, joten tuo on vähän liikaa - varsinkin, kun kaikki extra on vyötäröllä! Kaksi tai kolme kiloa pois, niin olisin ihannepainossani.

Mulla paino asettuu aina tohon 54 kg nurkille ihan itestään. Päivääkään en oo ikinä laihduttanut. Nyt paino on 56 kg, mutta taitaa olla vähän kesäpyöreyttä (liikunnan vähyyttä). Eiköhän se siitä taas tipu pari kiloa.

mamukas
[QUOTE="ava";21990970]165 cm ja 61-62 kg. Olen pieniluinen, siro, joten tuo on vähän liikaa - varsinkin, kun kaikki extra on vyötäröllä! Kaksi tai kolme kiloa pois, niin olisin ihannepainossani.[/QUOTE]

ehkä jopa 8-10 kiloa?
Eihän kukaan halua olla läski, eihän?

"vieras"
[QUOTE="vieras";21990205]Tuo kommentti ei viitannutkaan sinuun, vaan kahteen ensimmäiseen vastaajaan, jotka eivät vastanneet ketjun kysymykseen.[/QUOTE]

No yleensä kyllä ihmiset olettaa että kun kysellään samanpituisia, esimerkiksi 170 senttisiä ja olennaisin kysymys on heidän painonsa. Niin osaa voivat ottaa 173 cm pitkä kuin 169cm pitkä. Ei se pari senttiä vaikuta tulokseen. Samaa kokoluokkaa kun sitä jokatapauksessa ollaan, kunhan heitto ei viittä senttiä ole.

Taisi harmittaa kun hoikkana vastasin ketjuusi =) Jatka vaan laihista, älä pura harmia muhun!

e
[QUOTE="ava";21990970]165 cm ja 61-62 kg. Olen pieniluinen, siro, joten tuo on vähän liikaa - varsinkin, kun kaikki extra on vyötäröllä! Kaksi tai kolme kiloa pois, niin olisin ihannepainossani.[/QUOTE]

Sama täällä. Se on niin yksilöllistä, kropan mallista kiinni (ja toki myös pääkopasta, missä painossa parhaiten viihtyy). Kaikki ylimääräinen on nyt kertynyt navasta alaspäin päättyen reisiin, ei kovin kivan näköistä. Painan nyt 62 kg ja n. 7 kg saisi lähteä, jotta olisin taas normaalipainossani. Eräs ystäväni taas on samanpituinen ja pari kiloa painavampi, mutta tosi sopusuhtaisen oloinen. Lihas toki painaa enemmän kuin läski... :D

"vieras"
165cm ja 77,7kg eilen aamulla. En laihduta, koska imetän, mut sit kun se loppuu olis vissiin syytä laihikselle...
Ennen raskauksia painoin 59-60kg ja jälkikäteen ajateltuna se oli aikast hyvä, silloin koin olevani läski.
Vuosi sitten painoin 12kg enemmän, jälkitarkastuksessa punnittuna, joten ihan tyytyväinen tähänkin olomuotoon jo :)

Yhteistyössä